Joillain tahoilla supistaan Poliisimme pakotetun keskittymään
liikenteessä vanhenpiin ihmisiin.
Pelti-poliisit uhkaavat käydä tappiollisiksi koska nuorisolla ei ole enää
rahaa maksaa sakkoja.
Eikä vanhemmilansakaan ole.
Vain iso-vanhemmilla on enää rahaa.
Poliisimme väitetään yrittäneen selittää että alettaisi valvomaan
nuorten uhka-pelaamista, mutta siihen oli joku Nerg tokaissut että sitä vero-reikää ei tukita.
Nuorethan haluavat vain pitää hauskaa.
Luultavasti samasta syystä sossu kaipaa lisää työn-tekijöitä nuoriso-
osastolleen.
Tulijoita kuulema olisi, vaan ei koulutus ja kieli-taito riitä.
H.
Työttömyys vaivaa
32
464
Vastaukset
korjaus:
...milla...
H.- KaasuPappa
Minäkin olen pari peltipoliisin lähettämää ylinopeussakkoa saanut. Olen loppuikäni ulosotossa ja vievät eläkkeestäni.
Onkin ollut mukavaa repiä laput. Pankoot maksut muiden jatkoksi.
Taidankin ryhtyä jatkossa aina kaasuttelemaan kameroiden kohdalla.. :-)Ennen kaikki oli paremmin, kun poliisi pysäytti ylinopeuden takia, kysyi vain "mihis rouvalla on noin kiire", sitten vain jonkun selityksen keksi ja hymyili, matka jatkui.
Mutta nyt nämä peltipoliisiit ei pahemmin mun hymyä saatikka runoilujani noteeraa vaan tipahtaa lappu postiluukkuun ja aina valitan ja taas valitan, vasta kun seuraava porras on lääni niin nöyränä maksan. Tosin yks tuttuni ei koskaan maksa, nekin poliisin saatavat vanhenevat...- expimot
rosaliiin kirjoitti:
Ennen kaikki oli paremmin, kun poliisi pysäytti ylinopeuden takia, kysyi vain "mihis rouvalla on noin kiire", sitten vain jonkun selityksen keksi ja hymyili, matka jatkui.
Mutta nyt nämä peltipoliisiit ei pahemmin mun hymyä saatikka runoilujani noteeraa vaan tipahtaa lappu postiluukkuun ja aina valitan ja taas valitan, vasta kun seuraava porras on lääni niin nöyränä maksan. Tosin yks tuttuni ei koskaan maksa, nekin poliisin saatavat vanhenevat...Minä olen kerran istunut jo maijan takaosassa odottamassa lapun valmiiksi tulemista. Siinä istuksiessani manailin ja haukuin itseäni tyyliin "kyllä mä olen oikea tonttu, semmonen hemmetin tohelo, ei pitäis tämmöselle antaa autoa alle ollenkaan..."
Konstaapeliin tämä itseruoskinta teki näköjään vaikutuksen ja hän päätti repiä sen tekeillä olevan maksumääräyksen. Selvisin ylinopeudestani sanallisella nuhtelulla.
Kotiin hissutellessani mietin mitä ihmettä äsken oikein tapahtui. expimot kirjoitti:
Minä olen kerran istunut jo maijan takaosassa odottamassa lapun valmiiksi tulemista. Siinä istuksiessani manailin ja haukuin itseäni tyyliin "kyllä mä olen oikea tonttu, semmonen hemmetin tohelo, ei pitäis tämmöselle antaa autoa alle ollenkaan..."
Konstaapeliin tämä itseruoskinta teki näköjään vaikutuksen ja hän päätti repiä sen tekeillä olevan maksumääräyksen. Selvisin ylinopeudestani sanallisella nuhtelulla.
Kotiin hissutellessani mietin mitä ihmettä äsken oikein tapahtui.Katuvin ilmein... sillä on aina hyvä vaikutus.
Olen huomannut, ettei koskaan kannata ruveta kiistämään tekosiaan, aina vaan, että "hupsista heijaa, mitenkäsnyt noin pääsikään käymään" senkin olen testannut joskus ja hyvin toimi silloin.
- 1eero
Tossa talvella olin ohittamassa siviilipeltisen poliisiauton vähän ylinopedella just kun oltiin vierekkäin ni poliisi heilutti mulle etusormea ja suun liikkeistä näin ko hää yritti sanoa tso tso nii myö sitte ajeltii kiltisti peräkkäin, ei sen kummempaa.
- mimmimum-..mi
Kirpasee se mopopojan vanhempia kun....minimisakko ylinopeudesta on 100 euroa ja minimisakko moottoriajoneuvosta on 200e.....sitä en tiedä missä kulkee sitten raja jos nopeutta on hurjasti liikaa.... Itsellä ollut hyvä tuuri kun en ole saanut koskaan ylinopeus sakkoa.....vaikka olen kyllä ajanut ylinopeutta monestikin....nyt ei ole autoa....
Aika riipaiseva kirjoitus ongelma pelaamisesta oli eilen ylellä....vaimo laittoi lopulta poliisit viemään miehensä hoitoon.....pelikoneelta.... Sakkoja en ole saanut koskaan, vaikka suvun ralliperinteitä kunnioittaen olen ajanut myös isoa kovaa, ajanut paljon ja usein.
P...n K....e kyllä kerran pysäytti ja kysyi onko ajokorttia, ei ollut huomannut etten kunnolla oikeesti pysähtynyt Stop-merkillä. Onneksi oli pimeetäkin.
Saa nähdä kuinka nuorison tai vanhempainsa käy, kun lapsukaiset illanvietossaan hauskaa pitäessään pistivät tuleen kunnan keskustassa sijainneen ikivanhan navettarakennuksen.
Hyvä ettei museoviraston suojeluksessa oleva talokin palanut.
Korvaisivatko vahingot työllä ja millä työllä, jäljet saisivat ainakin korjata. Nenut voisivat nokeentua ikävästi.Ei olisi varmaan pahitteeksi jos vaikka nenut vähän nokeentuisivatkin moisen hauskan pidon seurauksia maksaessaan. Niin helposti painetaan kaikkea villasella.
Sulla on kiva profiilikuva, ihan kuin sormiväreillä maalattu.
Tuota aloittajan lahjapakettiakin tiirailin, en onneksi saanut selvää, taitaa olla piffit kauniissa kääreessä lihatiskillä, vähän on mystinen otos.rosaliiin kirjoitti:
Ei olisi varmaan pahitteeksi jos vaikka nenut vähän nokeentuisivatkin moisen hauskan pidon seurauksia maksaessaan. Niin helposti painetaan kaikkea villasella.
Sulla on kiva profiilikuva, ihan kuin sormiväreillä maalattu.
Tuota aloittajan lahjapakettiakin tiirailin, en onneksi saanut selvää, taitaa olla piffit kauniissa kääreessä lihatiskillä, vähän on mystinen otos.Toivottavasti nuoret joutuvat vastuuseen tekosistaan.
Kuva on tyttärenpojan tekemä, nyt on kuuleman mukaan valmisteilla jotain mummolle. Odotan jännittyneenä mitä sieltä tulee.
Uskon aloittajan paketissa olevan jotain "poikamiehen parasta paisti-herkkua", hyvää ruokahalua hänelle.
Ja työtä se on syöminenkin, joten ei juurikaan poikettu aiheesta.
Tyynen rauhallisesti otan, ei sanaakaan ylimääräistä suustani tule. Kysymyksiin vastaan kyllä tai ei. Sakkolapun otan, kiitän ja poistun poliisiautosta. En hymyile, aivan totinen olen, koko ajan. Sanovat, voi maksaa erissä. Ajan suoraan pankkiautomaatille ja maksan koko paskan pois, unohdan, että olen saanut helvetinmoisen sakon. Tuumin
"Auton pito On kallista"Uuden peli-yhtiön pomo kertoo yhtiön alkavan seurata ihmisten pelaamista vaatimalla rekisteröitymisen.
Teko-syyksi väitetään että silloin saadaan ongelma-tapaukset heti haettua Poliisimme huomaan.
Asiakkaalta kerätään kolikot pois ennen kuin hänet lukitaan maijan taka-osaan.
Terä-aseet saa asiakas pitää näissä peli-asioissa.
Vakavahkosti otettava huhu kertoo kuitenkin että seurannalla saadaan
helposti selville, miltä ihmis-luokalta voidaan verottaa enemmän.
Narinkka-torilla supistaan kyseessä olevan kosto piheille iso-
vanhemmille.
Tämä huhu saattaa kyllä johtua pöhnästäkin.
H.- eppu2
Eikös ne peltipoliisit ole niitä sakkotuottoja nostaneet.
Empä ole ylinopeussakkoja itselleni haalinut, enkä uhkapelikään harrastanut.
Käyköhän tuossa sosiaaliasiassa uusien säännösten myötä niin, että mennään ojansta allikkoon."eppu2"
Pelti-Poliisit eivät ole aloitukseni aihe.
-
Minä en suota sos-uudistukseen.
Sillä sementoidaan pelkästään erään maalais-puolueen valtaa maalla.
Siinä sivussa siunataan puolueen hoiviin jenkki-tyylinen hyvän-
tekeväisyys-sossu.
Kuten tiedät, järjestöillä sitä rahaa tehdään.
"Työllistetään".
H.- eppu2
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Pelti-Poliisit eivät ole aloitukseni aihe.
-
Minä en suota sos-uudistukseen.
Sillä sementoidaan pelkästään erään maalais-puolueen valtaa maalla.
Siinä sivussa siunataan puolueen hoiviin jenkki-tyylinen hyvän-
tekeväisyys-sossu.
Kuten tiedät, järjestöillä sitä rahaa tehdään.
"Työllistetään".
H.Itse Sinä niistä peltipoliisesita aloit höpistä, ei ne ainakaan tyottomiä ole.
Järjestöt tekee rahaa ennenkaikkea johtajilleen.
Viimeisimmät uutiset sosiaali-alalta ovat epä-uskottavia.
Yritykset alentaa kustannuksia pakottamalla korkea-koulutetut Pedofiilit sovittamaan rikoksensa, toimimalla ilman palkkaa sosiaali-huollon huostaan-otto-yksikön virkailijoina ei saa tarvittavaa kannatusta.
Ei ainakaan julkisesti.
Homma taitaa mennä reisille samalla tavalla kuin yritys pakottaa
Pyromaanit vapaa-palokuntiin.
Nuorten työttömyys tulee siis jatkumaan, ehkä jopa lisääntymään.
-
Tarkennus edellisiin uutisiin.
Poliisimme ei pelaa taka-varikoimiaan kolikoita.
Tiettävästi ne käytetään vesi-tykki-autojen pumppujen tehostamiseen.
Autojen renkaissa käytetään Nokialaista uusio-kumia.
H.- mimmimum-..mi
Tämänpäivän hämmästyttävin uutinen.....polkupyöräilijän tahallaan kumoon ajanut autoilijan tuomiota laskettiin hovioikeudessa...syy....poikkeuksellinen julkisuus....
Onko se syy tuomion alentamiseen....
Kerro jo mitä tuossa paketissa on.....kalaako? Minullekin on tullut kyselyikä....seura tekee kaltaisekseen....sanotaan."mimmimum-..mi"
Broilerin paisti-leikkeitähän ne.
650gr.
-
Niin, liikenteessä kaikki saavat aina vähintään sakot.
Paitsi jalan- ja pyörän-kulkijat.
En puolusta autoilijaa tuossa tapauksessa, mutta ymmärrän häntä hyvin.
Polku-pyöräilijöistä on tullut Stadissa yli-mielisiä tunkioita.
Stadin omaa syytä, Stadi tekee kaikkensa fillareita suosien.
Ei suosi enää huono-jalkaisia vanhenpia ihmisiä.
Kohta panevat vanhukset ulko-maalaisten Uber-kuskien armoille.
Altiiksi mieli-vallalle.
Minä en ole vielä huono-jalkainen.
H.- eppu2
Tuota ihmettelin minäkin.
Rikollisten kannattaakin pitää suurta melua mediassa itsestään, kun se on tuomion alentamisperuste.
Muistaakseni tuo ei ole edes ensimmäinen kerta, kun julkisuuteen vedotaan.
Noista pyöräilijöistä. Eipä taida olla Hesa ainoa paikka, missä ne on saatu uskomaan, että ovat katujen kunkkuja.
Ei pyöräilijällä suinkaan ole aina etuajo-oikeus, vaikkei kellään myöskään päälleajo-oikeutta olekaan. - eppu2
eppu2 kirjoitti:
Tuota ihmettelin minäkin.
Rikollisten kannattaakin pitää suurta melua mediassa itsestään, kun se on tuomion alentamisperuste.
Muistaakseni tuo ei ole edes ensimmäinen kerta, kun julkisuuteen vedotaan.
Noista pyöräilijöistä. Eipä taida olla Hesa ainoa paikka, missä ne on saatu uskomaan, että ovat katujen kunkkuja.
Ei pyöräilijällä suinkaan ole aina etuajo-oikeus, vaikkei kellään myöskään päälleajo-oikeutta olekaan.Aarnion naama tuossa televisiossa juuri oli.
Tuli vaan mieleen, että tuo tapaus se vasta on julkisuutta saanut, että paljonkohan Aarnio saa tuomiostaan julkisuusalennusta. - mimmimum-..mi
hunksz kirjoitti:
"mimmimum-..mi"
Broilerin paisti-leikkeitähän ne.
650gr.
-
Niin, liikenteessä kaikki saavat aina vähintään sakot.
Paitsi jalan- ja pyörän-kulkijat.
En puolusta autoilijaa tuossa tapauksessa, mutta ymmärrän häntä hyvin.
Polku-pyöräilijöistä on tullut Stadissa yli-mielisiä tunkioita.
Stadin omaa syytä, Stadi tekee kaikkensa fillareita suosien.
Ei suosi enää huono-jalkaisia vanhenpia ihmisiä.
Kohta panevat vanhukset ulko-maalaisten Uber-kuskien armoille.
Altiiksi mieli-vallalle.
Minä en ole vielä huono-jalkainen.
H.Se on täälläkin todettu ...tuo pyöräilijöiden piittaamattomuus.....vähälläpiti tapauksia nähnyt miltei päivittäin....pyöräilijä suhahtaa selän takaa jalkakäytävällä tuhatta ja sataa ohi.....miksi pitää olla sellainen vauhti....ei ihme että jopa polkupyöräilijät vastustavat 30 rajoitusta kaupunkiliikenteeseen....eilen näin kun bussi pysähtyi ja sieltä tuli aika iäkäs ihminen ulos....pyöräilijä tuli aivan nenän edestäkovaa vauhtia....
Kiva kuva-arvoitus taas.....sukkula... mimmimum-..mi kirjoitti:
Se on täälläkin todettu ...tuo pyöräilijöiden piittaamattomuus.....vähälläpiti tapauksia nähnyt miltei päivittäin....pyöräilijä suhahtaa selän takaa jalkakäytävällä tuhatta ja sataa ohi.....miksi pitää olla sellainen vauhti....ei ihme että jopa polkupyöräilijät vastustavat 30 rajoitusta kaupunkiliikenteeseen....eilen näin kun bussi pysähtyi ja sieltä tuli aika iäkäs ihminen ulos....pyöräilijä tuli aivan nenän edestäkovaa vauhtia....
Kiva kuva-arvoitus taas.....sukkula..."mimmimum-..mi"
Fiksu sinä.
Kuva OLI Hanssin-Jukka.
DC-2 Lento-kone.
Sijaitsee siellä, mistä Päätalon Koskelan Akseli pidätettiin ja vietiin
Lahteen 1918.
Nyt on hetkisen ihan toinen kuva.
H.- laita.lasit
hunksz kirjoitti:
"mimmimum-..mi"
Fiksu sinä.
Kuva OLI Hanssin-Jukka.
DC-2 Lento-kone.
Lahteen 1918.
H.Väsyneen näköinen kaljanjuoja. Onko vanha kuva?
laita.lasit kirjoitti:
Väsyneen näköinen kaljanjuoja. Onko vanha kuva?
"laita.lasit"
Odotan lisää haukkuja.
Etenkin mökkiläisiltä.
Vastaan sitten kerralla.
H.hunksz kirjoitti:
"laita.lasit"
Odotan lisää haukkuja.
Etenkin mökkiläisiltä.
Vastaan sitten kerralla.
H.Ai niin.
Marraskuu 2014
H.- kaikeikailota
hunksz kirjoitti:
"mimmimum-..mi"
Fiksu sinä.
Kuva OLI Hanssin-Jukka.
DC-2 Lento-kone.
Lahteen 1918.
H.Kyl kai ton kuvan lentokoneeks kuka vaan tunnisti ;)))
- bessie-
No, onneksi kuulet vain tuollaista epämääräistä supinaa. Toisin kuin esmes ulkoministeri, hän muistaakseni kuulee äänekästä keskustelua.
Meidän media kertoo,
ei vaivaa nuoria työttömyys, 13 vuotiaat perustavat jo yrityksiä. 4H kouluttaa nuoria yrittäjiksi ja nuoret saavat yritykseensä aikuisen ohjaajaksi.Esimerkiksi Pihtiputaan mummon kunnassa on jo tusinan verran nuorten yrityksiä. 1920 luvulla suomeen rantautunut " harkintam harjaannus, hyvyys, hyvinvointi" aate kantaa yhä. Hieno juttu, he saavat jo nuorena sen yrittäjyyssiemenen, joita tämä meidän putiikki tarvitsee tulevaisuudessakin.
Hullunkuriset hupikisat viikonloppuisin ovat tärkeitä tapahtumia pienille paikkakunnille. On suosählyä, Reiska-MM, löylynheittoa, eukonkantoa, kännykänheittoa, rautakankikävelyä yms Tapahtumat tuo kilpailijoita ja katsojia ja virkistävät kummasti monestikin väen vähenemisestä kärsiviä paikkakuntia ja aalueen kauppiaita.
Jämsään perustetaan Jukka Virtasen pallokenttä, vihkiäiset 25 heinäkuuta, silloin pelataan juhlaottelu, kaikki vaan katsomaan.
kertoihan ksml myös omaishoitajista, yliopiston ensikertakiintiöistä ja subjektiivisesta päivähoito-oikeudesta, en mie niistä viitti Näistä jutuista oli kiva höpöttää...Minä olen pelannut Jukan kentällä paljon aikoinaan.
Luojan kiitos eivät tehneet näköis-patsasta.
Taidanpa olla paikalla vihkissä.
-
Onko 13-vuotiaan yritys aina eläkkeen tae?
Eihän se ole irti-sanotun 40-vuotiaankaan.
Tosin asian-laitaa yritetään muuttaa.
Toisten ihmisten rahoja etsitään kuumeisesti.
Halutaan siirtää ne rahat taiteelle ja yli-opistojen hömpälle.
-
Viimeisimmät uutiset.
Kerrotaan erään naapurin kuulleen naapuri-mökiltään erään Poliisi-
mestarin mutisseen grillin ääressä Stadin itä-keskuksen erottamisesta Suomalaisesta Poliisi-järjestelmästä.
Mahdollisesti myös Stadin Narinkka-torin erottamisesta ympäristöineen.
Siellä joutuu Poliisimme antamaan ihan liian paljon anteeksi.
Pohojalaaset Polliisit varsinkin ovat ihan riekaleina.
Ne suora-selkäiset.
Parhaimmillaan enemmän kuin polku- ja jalka-pyöräilijöille kaikille
tarkoitetussa liikenteessä.
Puraistuaan makkaraansa, hörpättyään olutta oli mestari tokaissut:
Kietoutukoot itse huntuihinsa.
H.- Niin.siksi
Tiedättekö miks naisen pieru on vaarallisempi kuin miehen.
Se tulee kolmion takaa. - jess.jes
!!!!!)))))))
- jkjkjjj.j
Hunksi, rajasit tämän työttömyyskeskustelun vain poliisiin. Vaikka et kait tarkoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1322524Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002085Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.381720Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi381570Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n531407Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään261104Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan581100Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe91056Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.621030Pelataanko sivistyslautakunnan päätöksissä reilua ja avointa peliä?
Huomasin, että sivistyslautakunta on tehnyt viikko sitten isoja miljoona päätöksiä lastemme koulukuljetuksissa ja kaup30726