Kun pääsis joskus semmosen naisen sänkyyn.
yli 60v nainen
21
1245
Vastaukset
- kokemuksella55studio
Yli 60 nainen on kuivavittuinen märännyt lahna josta ei ole mitään iloa sängyssä.
olen päässyt 62v.naisen satulaan"kuulkaapas kyyti oli kylmempää kuin 20v. naisella" LISÄÄ. IHANA KOKEMUS".........
- Jukka26vee
Päinvastoin 60v naiset ne vasta herkkua ovat, hyvin kypsyneitä ihanuuksia, itse 64 vuotiaan kanssa sextailevana voin sanoa että kiihoittavaa on suudella ja imeä hänen suippoja rintojaan, elämää nähnyttä vartaloa sekä työntyä tummakarvaiseen aikuisen naisen pilluun ja kokea mahtava orgasmi. Ihaninta on se kun hän ratsastaa posliinikullillani ja hänen riipputissinsä heiluvat silmieni edessä ja kun huomaan että hän laukeaa niin silloin minultakin ruiskuaa, ja nykyään on niin hyviä liukkareita ettei se pillun kuivuus ole mikään ongelma, mukavahan sitä on voidella pillua ja rasvata kulli, sitten eikun nautiskelemaan…
- KypsänmakuunPäässyt
Juuri näin.Itselläni tosi hyviä kokemuksia vuoden ajalta ja mitä pilluun tulee niin kiimaisempaa naista en ole tavannut.
- ikädaami
Kyllä ilo on molemminpuolinen,hyvät nuoret herrat!
Tässä iässä todella voi ja haluaa nauttia seksistä. - Cgchyvä
Oletko ikädaami mistä päin?
- ikädaami
Ihan tästä pääkaupunkiseudulta.
- Cgchyvä
Olet harmillisen kaukana..
- ikädaami
No voih:) ,mutta kyllä teilläpäin varmasti löytyy kivoja ikämimmejä kans.
- reilu40m
;-) Kyllä 60 naiset on ihania!
- Cgchyvä
Oisko ikädaami seura kiinnostanu?
- ikädaami
Tottakai,hyvä seura:)
- Cgchyvä
Ois hyvää seuraa..harmi kun on paljon välimatkaa..ois kiva saada yhtestiedot..
- ikädaami
Enpä tähän voi laittaa:)
- Haluis
Pistä tähän.nuolla@luukku. Com
- Cgchyvä
Olen 37..entäs sä?
Vielä kun sais kunnon suuhoidon.
- Haluis
Kuutamo ootko mies vai nainen
Mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1741941Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1991212Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846