Ei oo todellista, koskaan ennen ei oo vituttanut ja nyt vituttaa senkin edestä, ei saatanan saatana, minä en jaksa enää!
Nyt vituttaa
16
1001
Vastaukset
- narunjatkoksiko
Kattele narua, mitä täällä valitat.
- Apulöytyy
Hyppää junan alle, mitäpä tuota kärsit turhaa.
- Olumpiasvimmaaja
Voihan sitä näin kesähelteillä juoda pään täyteen ja lähtiä uimaan vaikka sitten sinne lähi saarelle joka sattukin olemaan 10km päässä; )
- vitulusvademecum
Onko hååpåjärvellä juniakaan? Uida se ei osaa.
- RaittiusSeuraTänne
No nyt vaan otat sen sivistys-sanakirjan esille ja katsot tuon sanan VITTU, mitä se tarkoittaa. Kuningas alkoholi on Haapajärvisten tuho.
- Anonyymi
Minäpä GOOGLASIN ton sanan vittu ja hämmästys oli lievästi sanottuna suuri , , täälä Haapajärvellä on syntynyt ja vaikuttanut pappi ja suomenkielen tutkija Kristfrid Gananderi. Jopa ennen Elijas Lönruuttia ! VITTU on vanha lainasana Ruotsinkielestä lähes tuhatvuotta , muinais Norjasta fytta , , nyky Ruotsista fitta. Vastine esiintyy kaikissa itämeren suomalaisissa kielissä. Ensimmäisen kerran Kristfridin Ganderin sanakirjassa 1787 joku Fennica tai sinne päin , , , siis näkyy olleen sivistynyt kirkonmies ja kansan valistaja , , , mitäkähän ajattelis tästä nykymenosta Haapajärvellä ja suomessa yleensä !!!! ?
- aamunaikuinen
alottaja nukkuu nyt vaan yön yli ja aamulla on taas hyvä päivä jollon tapahtuu hyviä asioita
- Anonyymi
JUST NIIN , , asijoila on tapana järjestyä niinku tiijät !
- bvubvubinkvygyvyvyu
kerran ei ovet näytä pysyvän kiinni varasto? hotellissa niin se täytyy ilmeisesti polttaa maantasalle terveisiä vaan kusipäille monesta vuodesta!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Vituttaa ku Jääkiekon MM maat on niin heikkoja että Sveitsi Suomi pelissä ei ole merkitystä, jalkapallossa ja koripallossa ei onneksi ole tätä ongelmaa
- Anonyymi
Ihan hyvä syy olla vihanenkin 😅
- Anonyymi
Minä oon Pyhäjärvinen " trolli " ja minuakin vituttaa tiedän tunteen mutta pakko tämä on kestää kun ei muuta voi on vain kestettävä !
- Anonyymi
Kyllä maalimassa on kaikki hyvin kun tämmösten asioitten kans yleensäkään kirjotellaan. Ei tässä oo mitään mieltä. Kirjottasitte oikeesti asioista semmosista jotka kiinnostaa ihmisiä. TÄmä ei kiinnosta ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maalimassa on kaikki hyvin kun tämmösten asioitten kans yleensäkään kirjotellaan. Ei tässä oo mitään mieltä. Kirjottasitte oikeesti asioista semmosista jotka kiinnostaa ihmisiä. TÄmä ei kiinnosta ketään
Minäkin goolasin ton muinais Norjalaisen sanan , , Auus kyllä lainasanoja on SUOMENKIELI pullollaan ula dullallaa posket pullollaan , , , jos sun lysti on niin päätäs pöytään lyö . . jos sun lysti on niin päätäs pöytään lyö ja sanot sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
+ Minua alkaa kiinostaa tulevat kirkollis kokoukset mitä mieli puolta on piispat tuhmista setämihistä niin ja tätinaisija unohtamatta.
- Anonyymi
Ei vituta enää, joku sai jotain joka minulle joskus kuulu ja luulee sen olevan parasta mitä hälle on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746