Ei oo todellista, koskaan ennen ei oo vituttanut ja nyt vituttaa senkin edestä, ei saatanan saatana, minä en jaksa enää!
Nyt vituttaa
16
806
Vastaukset
- narunjatkoksiko
Kattele narua, mitä täällä valitat.
- Apulöytyy
Hyppää junan alle, mitäpä tuota kärsit turhaa.
- Olumpiasvimmaaja
Voihan sitä näin kesähelteillä juoda pään täyteen ja lähtiä uimaan vaikka sitten sinne lähi saarelle joka sattukin olemaan 10km päässä; )
- vitulusvademecum
Onko hååpåjärvellä juniakaan? Uida se ei osaa.
- RaittiusSeuraTänne
No nyt vaan otat sen sivistys-sanakirjan esille ja katsot tuon sanan VITTU, mitä se tarkoittaa. Kuningas alkoholi on Haapajärvisten tuho.
- Anonyymi
Minäpä GOOGLASIN ton sanan vittu ja hämmästys oli lievästi sanottuna suuri , , täälä Haapajärvellä on syntynyt ja vaikuttanut pappi ja suomenkielen tutkija Kristfrid Gananderi. Jopa ennen Elijas Lönruuttia ! VITTU on vanha lainasana Ruotsinkielestä lähes tuhatvuotta , muinais Norjasta fytta , , nyky Ruotsista fitta. Vastine esiintyy kaikissa itämeren suomalaisissa kielissä. Ensimmäisen kerran Kristfridin Ganderin sanakirjassa 1787 joku Fennica tai sinne päin , , , siis näkyy olleen sivistynyt kirkonmies ja kansan valistaja , , , mitäkähän ajattelis tästä nykymenosta Haapajärvellä ja suomessa yleensä !!!! ?
- aamunaikuinen
alottaja nukkuu nyt vaan yön yli ja aamulla on taas hyvä päivä jollon tapahtuu hyviä asioita
- Anonyymi
JUST NIIN , , asijoila on tapana järjestyä niinku tiijät !
- bvubvubinkvygyvyvyu
kerran ei ovet näytä pysyvän kiinni varasto? hotellissa niin se täytyy ilmeisesti polttaa maantasalle terveisiä vaan kusipäille monesta vuodesta!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Vituttaa ku Jääkiekon MM maat on niin heikkoja että Sveitsi Suomi pelissä ei ole merkitystä, jalkapallossa ja koripallossa ei onneksi ole tätä ongelmaa
- Anonyymi
Ihan hyvä syy olla vihanenkin 😅
- Anonyymi
Minä oon Pyhäjärvinen " trolli " ja minuakin vituttaa tiedän tunteen mutta pakko tämä on kestää kun ei muuta voi on vain kestettävä !
- Anonyymi
Kyllä maalimassa on kaikki hyvin kun tämmösten asioitten kans yleensäkään kirjotellaan. Ei tässä oo mitään mieltä. Kirjottasitte oikeesti asioista semmosista jotka kiinnostaa ihmisiä. TÄmä ei kiinnosta ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maalimassa on kaikki hyvin kun tämmösten asioitten kans yleensäkään kirjotellaan. Ei tässä oo mitään mieltä. Kirjottasitte oikeesti asioista semmosista jotka kiinnostaa ihmisiä. TÄmä ei kiinnosta ketään
Minäkin goolasin ton muinais Norjalaisen sanan , , Auus kyllä lainasanoja on SUOMENKIELI pullollaan ula dullallaa posket pullollaan , , , jos sun lysti on niin päätäs pöytään lyö . . jos sun lysti on niin päätäs pöytään lyö ja sanot sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
+ Minua alkaa kiinostaa tulevat kirkollis kokoukset mitä mieli puolta on piispat tuhmista setämihistä niin ja tätinaisija unohtamatta.
- Anonyymi
Ei vituta enää, joku sai jotain joka minulle joskus kuulu ja luulee sen olevan parasta mitä hälle on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513