Nyt vituttaa

Vitunviddu

Ei oo todellista, koskaan ennen ei oo vituttanut ja nyt vituttaa senkin edestä, ei saatanan saatana, minä en jaksa enää!

16

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narunjatkoksiko

Kattele narua, mitä täällä valitat.

• Apulöytyy

Hyppää junan alle, mitäpä tuota kärsit turhaa.

• Olumpiasvimmaaja

Voihan sitä näin kesähelteillä juoda pään täyteen ja lähtiä uimaan vaikka sitten sinne lähi saarelle joka sattukin olemaan 10km päässä; )

• vitulusvademecum

Onko hååpåjärvellä juniakaan? Uida se ei osaa.

• RaittiusSeuraTänne

No nyt vaan otat sen sivistys-sanakirjan esille ja katsot tuon sanan VITTU, mitä se tarkoittaa. Kuningas alkoholi on Haapajärvisten tuho.

• Anonyymi

Minäpä GOOGLASIN ton sanan vittu ja hämmästys oli lievästi sanottuna suuri , , täälä Haapajärvellä on syntynyt ja vaikuttanut pappi ja suomenkielen tutkija Kristfrid Gananderi. Jopa ennen Elijas Lönruuttia ! VITTU on vanha lainasana Ruotsinkielestä lähes tuhatvuotta , muinais Norjasta fytta , , nyky Ruotsista fitta. Vastine esiintyy kaikissa itämeren suomalaisissa kielissä. Ensimmäisen kerran Kristfridin Ganderin sanakirjassa 1787 joku Fennica tai sinne päin , , , siis näkyy olleen sivistynyt kirkonmies ja kansan valistaja , , , mitäkähän ajattelis tästä nykymenosta Haapajärvellä ja suomessa yleensä !!!! ?

• aamunaikuinen

alottaja nukkuu nyt vaan yön yli ja aamulla on taas hyvä päivä jollon tapahtuu hyviä asioita

• Anonyymi

JUST NIIN , , asijoila on tapana järjestyä niinku tiijät !

• bvubvubinkvygyvyvyu

kerran ei ovet näytä pysyvän kiinni varasto? hotellissa niin se täytyy ilmeisesti polttaa maantasalle terveisiä vaan kusipäille monesta vuodesta!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Vituttaa ku Jääkiekon MM maat on niin heikkoja että Sveitsi Suomi pelissä ei ole merkitystä, jalkapallossa ja koripallossa ei onneksi ole tätä ongelmaa

• Anonyymi

Ihan hyvä syy olla vihanenkin 😅

• Anonyymi

Minä oon Pyhäjärvinen " trolli " ja minuakin vituttaa tiedän tunteen mutta pakko tämä on kestää kun ei muuta voi on vain kestettävä !

• Anonyymi

Kyllä maalimassa on kaikki hyvin kun tämmösten asioitten kans yleensäkään kirjotellaan. Ei tässä oo mitään mieltä. Kirjottasitte oikeesti asioista semmosista jotka kiinnostaa ihmisiä. TÄmä ei kiinnosta ketään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maalimassa on kaikki hyvin kun tämmösten asioitten kans yleensäkään kirjotellaan. Ei tässä oo mitään mieltä. Kirjottasitte oikeesti asioista semmosista jotka kiinnostaa ihmisiä. TÄmä ei kiinnosta ketään

Minäkin goolasin ton muinais Norjalaisen sanan , , Auus kyllä lainasanoja on SUOMENKIELI pullollaan ula dullallaa posket pullollaan , , , jos sun lysti on niin päätäs pöytään lyö . . jos sun lysti on niin päätäs pöytään lyö ja sanot sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

+ Minua alkaa kiinostaa tulevat kirkollis kokoukset mitä mieli puolta on piispat tuhmista setämihistä niin ja tätinaisija unohtamatta.

• Anonyymi

Ei vituta enää, joku sai jotain joka minulle joskus kuulu ja luulee sen olevan parasta mitä hälle on tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe