Hallitus maanpakoon ja uudet vaalit. YLEISLAKKO, YLEISLAKKO, YLEISLAKKO, YLEISLAKKO ja vielä kerran YLEISLAKKO!!!!!!!!@
YLEISLAKKO HETI!
14
211
Vastaukset
- jostääny
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2058
Kansanäänestyksen järjestäminen Suomen EU-jäsenyydestä - äänestäjä5
No rupeahan sinä lakkoon vaikka loppuiäksesi :) Demariöllikätkö haluaisit hallitukseen?
Toivottavasti sitä päivää ei enää näe koskaan.Välttämättömyys, jotta tästä torveloiden nyt hallitsemasta maasta, saadaan elinkelpoinen.
MustaPetteri kirjoitti:
Välttämättömyys, jotta tästä torveloiden nyt hallitsemasta maasta, saadaan elinkelpoinen.
Yhteiskuntajärjestystä uhkaaviin Agitaatioihin on kyllä olemassa Keinot. Milläs hallituspohjalla ajattelit sitten jatkaa?
OikeistoSosDem kirjoitti:
Yhteiskuntajärjestystä uhkaaviin Agitaatioihin on kyllä olemassa Keinot. Milläs hallituspohjalla ajattelit sitten jatkaa?
????
MustaPetteri kirjoitti:
????
Niin niin. Jos se lakko pidettäisiin ja hallitus kaatuisi. Ja sen jälkeen pidettäisiin uudet vaalit. Mitä hallituspohjaa ajattelit?
Tietenkin jos Yleislakko alkaisi vaikuttamaan liikaa taloudelliseen tilanteeseen tai yhteiskunnan välttämättömiin elintoimintoihin Yhteiskunnalla on Autorisoidut Väkivaltakoneistot hallussaan palauttamaan Kuri ja Järjestys.OikeistoSosDem kirjoitti:
Niin niin. Jos se lakko pidettäisiin ja hallitus kaatuisi. Ja sen jälkeen pidettäisiin uudet vaalit. Mitä hallituspohjaa ajattelit?
Tietenkin jos Yleislakko alkaisi vaikuttamaan liikaa taloudelliseen tilanteeseen tai yhteiskunnan välttämättömiin elintoimintoihin Yhteiskunnalla on Autorisoidut Väkivaltakoneistot hallussaan palauttamaan Kuri ja Järjestys.Vaaleilla valittua, sellaista joka noudattaa etukäteen, ennen vaaleja kertomaansa linjaa.
MustaPetteri kirjoitti:
Vaaleilla valittua, sellaista joka noudattaa etukäteen, ennen vaaleja kertomaansa linjaa.
Ikävä sanoa mutta äänestäjällä ei ole muuta kuluttajansuojaa kuin seuraavat vaalit.
- TolliskoaPataan
Milloin aletaan. Kansa on valmis vaikka heti.
- lakkoooonnnvaaannnn
Aloita vaan se yleislakkosi välittömästi. Älä syö, älä juo, älä kuse, älä käy paskalla, älä tee mitään ole yleislakossa ja pitkään.
- TurhakkeetMaalla
PeräkamariJuntti se tuntuu tietävän nuo henk.koht. lakkohommat. Kolme kuukautta vuodessa töitä tekee ja loppuvuoden sitten "lakkoilee" veronmaksajien piikkiin.
- Tehokas.tapa
Persesilmä lakkoon.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M - Olen.puhunut
Lakko päälle ja se loppuu sitten kun hallitus on eronnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096