Karkaus seuraa!

EnKeksiNimeä7

Haluaisin siis karata...syitä en rupea kertomaan mutta jos löytyy joku muu joka karata haluaisi, laita kommentti jossa on sun instagram tai kik.
Ite oon siis 14 ja tyttö.

14

209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata karata. Jäät heti kiinni ja joudut ongelmiin. Jos kotona ei ole hyvä olla niin kerro siitä jollekkin ulkopuoliselle turvalliselle aikuiselle. Hän sitten yrittää auttaa parhaansa mukaan.

      • erfewr

        Ihan rentouttavaa että täälä joku naamallaankin esiinyy. On heti kuin olisi joku pitämäsä jöötä. Helpottuu myös kanssakäyminen. Toki se myös rajottaa sitä millasia kommentteja tekee mieli heitellä


      • erfewr kirjoitti:

        Ihan rentouttavaa että täälä joku naamallaankin esiinyy. On heti kuin olisi joku pitämäsä jöötä. Helpottuu myös kanssakäyminen. Toki se myös rajottaa sitä millasia kommentteja tekee mieli heitellä

        Mieleni ei tee heitellä asiattomuuksia, jos sitä tarkoitat. Olen asiallinen tilanteessa kuin tilanteessa.


      • Krapu83
        Pastoriksi_aikova kirjoitti:

        Mieleni ei tee heitellä asiattomuuksia, jos sitä tarkoitat. Olen asiallinen tilanteessa kuin tilanteessa.

        Niin sitä mää että minunkaan ei tee mieli heitellä asiattomuuksia, vaikka en edes naamallani täälä esiinny kuten sinä. Sen huomasinkin että asiallisilta näyttää ulosantisi


      • Hyi.saakeli

        Hyi kuinka ruma naama,traumatisoiduin pahasti saakeli.


    • Minulla on sinulle ehdotus: ennen kuin karkaat, opettele yhdys_sanat

      • LolMäOonOikeestiTrolli

        ANTEEXXXX WAAAN MUTKUN MÄ RAKASTRTRAAAN KIRJOTTAAAAA VAHINGGOOOOOS VÄÄÄÄÄÖRIIINNNHHHHH :)))


    • Ei kai sil oo väliä yritätkö karata vai et...
      Selvät mahdollisuudet on:
      Jäät kiinni
      Joudut palaamaan kotiin ku todellisuus ei vastaakaa unelmia
      Vanhempiherrasmies lukitsee sut kellariinsa

      Siitä vaa sit kokeilemaa :)

      • Lolshaissee

        Joo aina näit idioottei löytyy 😂 ja tytölle tiedoksi et sut voidaan huostaanottaa sossu kotiin etkä näe vanhempiasi enää ikinä tai ehkä parikertaa vuodessa ja pääset vapaaksi kun täytät 18 vuotta


    • karkurit11
      • ertbebg

        Taas niitä lastenpelilinkityksiä, ellen väärin arvaa?


    • xDDD

      Missäs päin?

    • Serverikone

      Olet selkeästi valmis karkaamaan kotoa kakin maailmaan, jossa sulle tärkeimmät asiat ovat selkeästi instagram ja kik. Onnea yritykseen.

      • Serverikone

        :D tarkoitin kirjoittaa toki kaksin eikä kakin maailmaan, antakaa anteeksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      28
      5171
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      227
      2818
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      2229
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      73
      2144
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1854
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      190
      1490
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      57
      1363
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      151
      1110
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1055
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      991
    Aihe