Koiviston Autotalo Oy

Autonostoaikeissaolen

Moi!

Onko kellään kokemuksia kertoa Koiviston Autotalo Oy.stä joka sijaitsee Hämeenlinnan vieressä Hattulan Pekolassa.

Olisin kiinnostunut siellä myynnissä olevasta Volkswagen Passatista.

290

15677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eitietoa

      Ikinä kuullutkaan...

    • Ylihinnoiteltukko8000

      Joku aika sit katoin niiltä ihan hienokuntoista mutta ylihinnoiteltua manuaali c mersua... Tämän autotalon Facebook sivuilla luki huonoja arvosteluja ja nyt en löytänyt koko fb sivuja mistään enään.

    • Maria877

      Kierrä kaukaa koko pulju!!

      • Koijarifirma

        Tuttavani osti sieltä volvon josta jarrut pettivät 2 viikkoa kaupanteon jälkeen.Olisi voinut henki lähteä kun yritti peuraa väistää.Autoliike on haluton korjaamaan vikaa tai purkamaan kauppaa.Älkää ostako mitään sieltä ja varoittakaa muitakin!!


      • Anonyymi
        Koijarifirma kirjoitti:

        Tuttavani osti sieltä volvon josta jarrut pettivät 2 viikkoa kaupanteon jälkeen.Olisi voinut henki lähteä kun yritti peuraa väistää.Autoliike on haluton korjaamaan vikaa tai purkamaan kauppaa.Älkää ostako mitään sieltä ja varoittakaa muitakin!!

        Aika ikävältä kuulostaa, eikös kuluttajasuojalain mukaan myyjäliike vastaa myymästään tuotteesta?


    • pösönen

      Erehdyin ostamaan auton koiviston autotalosta! Auton ohjaustehostin vuosi öljyä, jota en huomannut koeajolla valitettavasti. Eivät muka olleet " huomanneet" vuotoa, kun asiasta sitten soittelin. Eräällä korjaamolla todettiin ohjausvaihteen vuotavan ja se piti siis uusia. Autotalon edustaja oli hyvin yhteistyöhaluton osallistumaan remontin kustannuksiin. Väitti edelleen ettei olleet vikaa huomanneet ja ei siksi ollut velvollinen korvaamaan mitään. Yleensä siis menetellään tällaisissa tapauksissa niin että auton myynyt liike maksaa vähintäänkin puolet remontin kustannuksista. Lopulta pitkän väännön jälkeen hemmo lupasi maksaa n.kolmanneksen lähes tonnin remontista. On kyllä vähintäänkin aika kyseenalainen putiikki tämä Koiviston autotal! En todellakaan enää asioi tässä liikkeessä, enkä voi kokemani perusteella suositella muillekaan! Kiertäkää kaukaa!

      • C.U

        Juu, ostin sieltä päältä ja sisältä tosi siistin rellun, 160.000km vaan en päässyt kun 100km niin veto loppui? Otin yhteyttä, eivät suostu korjaamaan taikka purkamaan kauppaa!!!!


    • Kokoajankorjaamolla

      En suosittele minäkään kellekkään kyseistä liikettä, sorry. Auton kanssa ollut erittäin isot ongelmat eikä Koiviston Autotalo Oy suostu korvaamaan. Millon mukamas omistaja ulkomailla ja jne. Auton ostin 2kk sitten ja siihen uponnut jo noin 2300Eur. Jo monesti olen miettynyt kaupan purkua.. Ymmärrän kyllä että auto on auto joka voi hajota mutta noi viat ovat varmisti olleet heillä tiedossa....

      • Kenkkuli

        Juurikin näin! Ei mitään vastuuta haluta ottaa! Aika lyhytnäköistä touhua. Mainostavat liikettään luotettavana, mutta kaukana luotettavasta! Taitaa olla vaan niin vähän kokemusta pojilla autonmyynnistä. Vanha sanonta ettei kannata ostaa mustalaiselta autoa. Ostaisin ennemmin mustalaiseltakin kuin näiltä!
        Paljon pahempia ketkuja!


    • Läckeberg

      Eiköhän se ole ostajan taidottomuutta jos ostaa valmiiksi rikkinäisen ajopelin ?
      On se uusikin auto tarkastettava ennen kuin ajaa myymälästä ulos. On kuljetuskolhua ym. Jälkeenpäin ihan turha vinkua, aina menee ostajan piikkiin. Eikä se ole välttämättä myyjän vittumaisuutta. Meitä on moneksi ja Siperia opettaa.

      • Kenkkuli

        Käytetyissä autoissa on usein piileviä vikoja, joita ei välttämättä huomaa koeajoissa. Se on aivan normaalia. Kysymys onkin siitä että jos autoa myydään "kaikin puolin kunnossa" olevana ja heti ilmenee jokin vika joka on melko varmasti ollut myyjän tiedossa, mutta mistä ei ole hiiskuttu sanaakaan ostajalle, niin sehän lähentelee jo rikostermiä käyttääkseni: petos. Jos reilu autoliike on,niin kyllä varmaankin haluaa ja pyrkii siihen, että kaikki kaupan osapuolet ovat tyytyväisiä, eikä yritetä kiemurrella vastuusta vetoamalla m.m siihen että "on aika paljon mittarissa kilometrejä" tai "näissä nyt yleensä hajoavat nämä osat tietyssä km määrällä". Jos ostat esim.kaupasta homeisen leivän jota et huomannut ostaessasi, niin eihän sekään mene ostajan "piikkiin" vaan palautat leivän ja saat käyttökelpoisen tilalle.


    • Läckeberg

      Saattaa se olla autokauppiaskin joutunut kusetuksen uhriksi. Ei ole hänkään kaupantekohetkellä päässyt tietämään näistä piilevistä vioista. Harva meistä kertoo oman autonsa viat myyntitilanteessa autoliikkeen edustajalle. Mahtavatko itsekkään olla tietoisia "missä mennään" Ainoa edes osittainen turva käytettyä ostettaessa on ajan tasalla oleva huoltokirja. Jos sekään !

      • Yrittäjänävuodesta82

        Läckeberg: Autokaupassa on aina virhevastuu ja takuu myös vanhankin/käytetyn auton kohdalla.

        Myyjä vastaa virheistä — ostaja asianmukaisesta käyttämisestä.

        Aiheesta löytyy lisää: http://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/toimialakohtaiset/virhevastuu-ja-takuu-autokaupassa/

        En ole kauppaa tehnyt koiviston autoliikkeen kanssa. Mitä nyt olen kuullut kyseisen yrityksen toiminnasta juttuja niin suosittelen kiertämään kaukaa. Nuoret miehet pitävät ja myyvät huonossa kunnossa olevia autoja kovalla rahalla. Hienoa että nuoret kaverit yrittävät ja tiedän että bisnes on bisnestä mutta ei noin pojat! Nöyrä asenne ja kaarat sekä hinnat kohrilleen!


    • Marko123456

      Koiviston autotalo oy myy ala-arvosta p***aa.. Enään ikinä en heiltä osta mitään. Päin naamaa valehtelevat. Ns parakki autojobbariltakin saa paremman koslan alle.

    • ReilustiAlennusta

      Juurikin ostin sieltä kuusen alta käytetyn Fiat Ducato pakettiauton. Kilometrejä oli reilusti yli 500 000km ja kunto oli suorastaan loistava ja ei uudesta häpeä. Vuosimalli oli 1999 ja hintakin oli 3000€ alle uuden vuoden 2016 Ducaton eli loistavat kaupat tuli tehtyä! Sain vielä tingattua 600 000 km:n öljynvaihdon työnosuuden alle normihinnan eli vain 300€ maksaa öljynvaihtotyö, kai joku kanta-asiakasalennus napsahti kivasti mulle päälle. Öljyt sitten haenkin itse jostain marketista.

      • Tyhmästäpäästäkärsii

        He heh... höynäytetty oikein kunnolla. Jo on öljynvaihdosta kovat velotukset jos 300Egee ja litkut viet ite...


      • aijaano

        3000 -99 Ducatosta....jaa loistavat kaupat??? :)


      • gntt

        Jaa-aa, vai on Ducatolla ajettu 500 tkm....epäilen.


      • tyhmiäihmisiäliiaksiasti

        Ette te oikeesti voi olla noin immuja, että te luulette, että yllä oleva olisi totta..


    • Tapsa733

      Ensimmäisen ja viimeisen auton ostin Koiviston Autotalo Oy.ltä. Täyttä kuraa. Auto on iha läpimätä romu.

    • Jakohihnakyllärallattaa

      No jos uus Ducato Multijet maksaa 32 000€ ja mä sain ton 29 000€:lla niin 3000€:n alennus oli mielestäni oikein hyvä ja reilu veto myyjiltä, vaikka vuosimalli olikin 1999 ja kilometrejä yli puolimiljoonaa! Eikä se öljynvaihto merkkiliikkeissäkään ilmaista ole.

    • Opelikuski

      Me saatiin hyvää palvelua ja vanha Opeli oli mitä myyjä kertoi. Siellä oli paljon muutaman tonnin autoja ja myyjä esitteli kaikkia. Voiks joku olettaa muutaman tonnin auton olevan uus? Uusiinkin tulee vikoja (varmaan eniten).

      • Heh69

        Näköjään ite virman omistaja tuli puolustelee...


      • Fallujah

        Aika paljon negatiivistä palautetta pienen ajan sisällä! Ei juurikaan muista liikkeistä kuulu tämänkaltaisia uutisia. Jotakin outoa on tässä putiikissa.


    • Mitähäntekis2016

      Uskaltaakohan kyseisen firman kaa kauppaa vääntää?? Olisin kiinnostunut siellä yhdestä myynnissä olevasta autosta...

      • Fallujah

        Kyllähän sä voit vääntää kauppaa,mutta varaudu sitten siihen että jos jotakin vikaa autossa on jota eivät ole "huomanneet" niin saat sitten vääntää tosissasi myös niiden korjausten hyvityksistä. Ostaisin sinunakin kyllä auton isoista autoliikkeistä (lue esim. Kamux, Rinta-Jouppi, autokeskus jne) joissa homma ja virhevastuut toimivat niinkuin pitääkin.


      • antaaolla123456

        Taidanpa kuitenkin antaa olla niin paljon kavereiltakin kuullut negatiivista..... Eiköhän joku sen kaaran osta.


    • isotnaurut

      Eikös tämä kamux ole polttoainekauppiuas. vai vielä pörssiin. ANNA MUN NAURAA:

    • minuakohuijattu

      Kuluttajasuojaan sitten kirjoittelemaan jos käytetty auto ei ollutkaan uusi...

    • yrittäjätt

      romuja myyvät, auto hajos 1km pihasta ajaessa, vastaus oli kun heti soitettiin että joo me ei korvata mitään, ollaan rehellisiä autokauppiaita ite ostitta ei kuulu meille jos hajoaa, viekää korjaamolle, kuluttaja-asiamieheen otettiin yhteyttä, sinne kehui itseään rehellisenä kauppiaana ja on tarkastanut auton juuri, ei ollut mitään todistusta näyttää tarkastuksesta, tarkastuksessa olisi nämä viat huomattu, tuli kallis korjaus, mutta olipa jätkän pakko maksaa :) täys ääliö ja epärehellinen kauppias:/ kannattaa kiertää kaukaa liike, ei ne mitään kuntotarkastettuja autoja oo...

    • Alamäki-5

      Fonecta finderin tietojen mukaan toimitusjohtajana on: Koivisto Miikka Niklas. Paljon tuntuu negatiivista juttua liikkuvan. Eikö häneen kannata ottaa yhteys suoraa jos auto reistaa? Vai onko hän itse se kuka noin töykeästi asiakkaita palvelee....:(

      • Kovistenautotalo

        Koiviston Autotalo Oy päättäjätiedot

        Vastuuhenkilöt

        Miikka Niklas Koivisto, toimitusjohtaja (7/2015), hallituksen jäsen (7/2015)

        Anna Karolina Koivisto, hallituksen varajäsen (7/2015)

        https://www.finder.fi/Autoliikkeitä/Koiviston Autotalo Oy/Pekola/yhteystiedot/3086542


    • Kuluttajasuoja

      Kyseinen liike ei ota minkäänlaista vastuuta vaikka ostaisi heiltä 6000€ auton... Perävalotakuu.

    • Koeajolenkki

      Siellä olisi kiinnostava auto myynnissä mutta eipä siinä kai mitään menetä jos koeajolla käy??

    • Kierrätys

      Kierrä kaukaa. Mielummin kamuxille ostoksille....

    • Tyytymätönasiakas87

      Heh... Huomaa kuinka lapsellista touhua Koiviston Autotalo Oy.llä.. Heillä oli facebook sivut jotka menivät kiinni kun oli niin paljon negatiivisia juttuja sivulla. Nyt he ovat tehneet uudet fb sivut mutta sellaiset jota ei pysty arvioimaan tähdillä. Samat romut päivästä-viikosta-kuukaudesta toiseen myynnissä... Ei ihmiset paskaa osta tollasella ylihinnoittelulla............. Ja se vielä että valehdellaan ja kun heillä on rahat kourassa niin takuu loppuu siihen.. Ikävää toimintaa tälläinen!!

      Ja kun ystävällisesti soittaa niin saa vaan paskaset naurut ja punaista luuria..

      • pettynyt2016

        Meitsillä kokemus tuolta autokaupasta. Kiertäkää kaukaa, älkää suositelko kenellekkään!!

        Myytiin auto maaliskuussa ja siinähän sitten tulikin kiirus hankkia uus. No, kierreltiin kaupat, saatiin tarjoukset ja pohdittiin. Käytiin vielä yhdessä liikkeessä, josta löytyikin ihan sopivan oloinen ja hintakin saatiin suht kohdilleen. No, auto on 2004 ja lähes 300t ajettu. Ei siis olla suinkaan uutta autoa ostamassa joten katsellaan autoa tarkemmin. Helmoissa on vähän sanomista, lasissa on halkeama, käsituki heiluu ja on ihan rikki, takalasi on naarmuinen, mutta nehän on vaan kosmetiikkaa ja hintaa kun viilataan, niin nekään ei häiritte enää niin paljoa.


        Koeajolle mieli tekisi, piti vain vakuuttaa myyjä että ollaan tosissamme ostoaikeissa jos auto kulkee hyvin ja on muutenkin ok. Ja vakuuttelut siksi kun ulkonakin on niin huono keli, että jos me ei tykätäkkään, niin heille tulee kova peseminen taas siihen autoon. Ja kun millään ei nyt jaksais alkaa pesemään. Onhan se tietty kurjaa, että töissä joutuu välillä tekemään sellasta tylsempääkin hommaa. Mielellään sitä istuis ja ostaja hakis auton ja rahaa tulis ovista ja ikkunoista tekemättä mitään ja vois vaan hymyillä kauniisti.


        No vihdoin päästiin koeajolle. Heitettiin kiekka ja ajeltiin molemmat. No molemmat on ihan tyytyväisiä. Ostopäätöstä tehdessä otetaan huomioon, että tässä kohtaa kun budjetti on lähempänä kolmea tuhatta kuin kolmeakymmentä, ei auto ole mikään ihan kaunein kukkanen ja jostain on pakko tinkiä. No mä oon valmis tinkimään siitä miltä auto näyttää ja mulle alumiinivanteet ei oo tärkein asia. Pääasia on että auto kulkee ja ei tartte ihan joka kuukausi käyttää korjaamolla, koska nyt etitään autoa mikä vie meidän perheen paikasta a, paikkaan b. Ja olisi vielä edullinen.

        10.3.2016 tehtiin kaupat, kesärenkaat ronkkiin ja eiku kovaa ajoa. Oli mukava mennä kotiin kun tiesi, että pääsee jatkossakin eteenpäin.


    • pettynyt2016

      13.3 sunnuntaina huomattiin että avaimessa ei toimikkaan kauko-ohjaus ja manuaalisesti kääntämällä ovi ei mene lukkoon. Hipheihurraa! Ei voida mihinkään lähteä ja autoa jättää kun ei saa ovia kiinni. Tavarat piti kantaa autosta sisälle yöksi ja toivoa, että kukaan ei käy rikkomassa mitään koska ovet on auki ja asutaan kuitenkin ihan keskustassa. No, meidän onneksi kukaan ei halunnut tuota autoa, jota useimmat ehkä kutsuu kulkuneuvoksi.


      Soitin 14.3 liikkeeseen ja selitin, että meillä ei toimi avain ja auto ei mee manuaalisesti lukosta kääntämällä lukkoon. Myyjä päivitteli, että on se jännä juttu! Oletteko vaihtaneet patterit? No ollaan ja ei auttanut. Mutta kyllähän sen tarvii mennä lukkoon manuaalisesti, oletko varmasti tarkistanut että onko apukuljettajan puolella lukkopesää mistä voit kokeilla. Totesin, että ei ole kuin kuljettajan puolella lukko. Aijaa. No voihan. Mikähän siinä sitten on vikana.


      Totean, että no, jos me tuodaan tuo auto sinne ja katotte mitä sille vois tehdä? Niin no, nyt meillä ei ole aikaa sitä katsoa, niin olisiko teillä joku kaveri tai tuttu joka voisi katsoa et mikä siinä on vikana?
      Mietin, että onhan täällä toi korjaamo, teille lähetän laskun?
      Eikun ajattelin että jos katsoisi ilmaiseksi, että mikä siinä voisi olla vikana. (No toki mulla on montakin kaveria mitkä tekee ihan mielellään omaa työtään mulle ilmaiseksi. Teilläkin on varmaan kaikille kavereille ilmaiset hinnat.)


      No, mites nyt sitten kun meillä ei mee autossa ovet lukkoon ja pitäisi lähteä isolle kirkolle. Ei Hesassa voi autoa jättää lukitsematta ja me ei voida kantaa lastenistuinta ja kaikkia kamoja mukanamme joka paikkaan.


      No mä selvitän et koska olis aikaa. Tällä viikolla kyllä ehkä. (oli maanantai) Myyjä lupas ilmottaa.


      No keskiviikkona soitin, että terve, koska ton auton voi tuoda, lupasit ilmottaa ja mitään ei kuulu. No ehkä huomenna ehitään kattomaan. Tuo aamusta ja mä katon miten sitä ehitään kattoo.


      Voisitko soittaa huomenna, että nyt kohta olisi aikaa, tuo auto? Ei, niin ei voi tehdä, koska se auto pitää olla aamusta siellä ja katotaan ku ehitään.
      No ajattelin vain, että milläs mä kotiin meen kun matkaa on 30 kilsaa ja auto jää sinne. Että nurkassako istun ja ootan, niin ei täällä niin vaan ootella.. Aika kinkkinen tilanne et milläs meet kotiin. Niin. Niin on. Onneks oli auttavaiset sukulaiset, jotka sai vietyä auton omalla reissullaan ja tästäkin selvittiin. No, sitten soittelin päivällä et jokos on tieto mikä vaivaa. Joo, ovat saaneet purettua koko oven, kun siellä on jotain mikä oli pois paikoiltaan tai jotain. Että oli muuten kauhee homma.

    • pettynyt2016

      No koskas auton saa hakea? Yritetään tänään saada valmiiks.

      Kello oli sitten lähellä puolta viittä kun soitti että nyt olis valmis. Totesivat, että koko päivähän siihen sitten meiltä kului, kun vikaa haettiin ja korjattiin. (no mutta onko se mun vika että aikaa kului?) Mentiin hakee autoo ja auton ovet meni lukkoon hienosti manuaalisesti. Totes vielä, että ei vaan auta paljoa väännellä (sillee nätisti vaan) että pysyy palikat kohillaan kun avaat ja suljet.. Ja tää kauko-ohjaus toimii sillee noin joka 10 kerta ku painaa. Patteriin ku ei sais molemmilla sormilla koskee vastakkaisiin puoliin ku sen vaihtaa ja hän nyt koski niin se voi olla et patteri ei kestä ku pari päivää. No, mitäs sellanen uus avain sitten maksaa, kun tartteishan meillä olla toimiva kauko-ohjausavain kun kerran se kauppaan kuulu? Mulla on kaveri Fordilla, et voin soittaa ja kysyä, sano myyjä. No kysyppä. Soittele sit. Juu, soitan.

      Ja eiku kotiin.

      Se oli sitten perjantai ja lauantai 17-18.3 kun kyselin avaimesta, ei oo kysytty, ei oo tietoo. Soitan kun saan selvitettyä, totes myyjä. Ok.

      No, aikaa kulu, mitään ei kuulu ja tuli renkaan vaihto. Mies vaihtamaan renkaita. Ja hiphuraa, väärät renkaat, nää ei sovi, väärä pulttijako. No soittamaan liikkeeseen, sillon oli maanantai 4.4.2016.

      Terve, meillä on väärät renkaat.
      Miten niin väärät renkaat?
      No ne ei sovi, väärä pulttijako.
      Eihän se voi olla mahollista.
      No kyllä se nyt vaan on. Tarttetaan oikeet renkaat. No, mä selvitän missä ne renkaat on. Soitan sulle sitten.
      Ok.

      Keskiviikkona 6.4 soittelen, että ei oo teistä kuulunu. Missä renkaat?
      No, meillä ei oo renkaita ylimääräisenä, että ei me voida renkaiksi muuttua.
      No mitäs sanotte, jos me haetaan renkaat kaupasta?
      Kuulostaa hyvälle.
      Lähetetään lasku teille?
      No ei se niin mee!
      No mitäs tehään sitten?
      Mä selvitän vielä renkaita ja soitan sulle. Puhelun kuuluvuudessa oli paljon ongelmia, joten ihan kaikkea en saanut siinä sanottua.

      Laitoin tekstarin, että menemme tänään (6.4.) viemään ne väärät renkaat takaisin ja halutaan sopivat tilalle. Jos ei löydy, saavat toimittaa ne meille kotiin huomiseen mennessä (7.4) Ja jos renkaita ei löydy, niin haette kaupasta.

      Ja sitten se avain! Joko selvitit asian? Lupasit hoitaa sen maanantaina ja nyt on keskiviikko ja minä soittelen teille perään, että missä mennään.

      Tähän viestiin en saanut koskaan vastausta

      Mentiin käymään liikkeessä 6.4, sieltä jotkut pyörät löytyi (tiedä sitten minkä auton renkaat olivat) ja ihan laitettiin viel alle ne kesärenkaat, ei toki mielellään, mutta kai se on pakko kokeilla et ne sopii tohon.

      Sanoin sitten työntekijälle, että soittelin pomolle ja kyselin avaimesta. No on kuulemma juu ulkomailla ja huomenna palaa suomeen. No sanotko että se sitten soittaa? Joo sanon. Kyllä se sulle soittaa huomenna.

      Soitin siinä renkaiden vaihdon aikana Fordille (aikaa meni n. 6 min) ja kysyin avaimen hintaa. 280e avain ja koodaus.
      Työntekijäkin pohti, että onhan kova hinta. Mutta ei he sitä maksa, tilaa vaan uus avain ja maksa ite. No en muuten varmana tilaa. Meille myytiin auto, jossa on yksi kauko-ohjausavain ja yksi kylmäavain ja mä oletan, että jos avain ei toimi, se joko a) korjataan, b) vaihdetaan uuteen c) annetaan ees JOTAIN hyvitystä tai kysytään miten asian voisi korjata. Mutta ei. Niin ei toimita tässä autoliikkeessä.

      Kaiken soittelun keskellä mulle sanottiin, että sitä avainta testattiin siinä pihalla ennen ostoa ja me tiedettiin, että se ei toimi. No ei muuten varmana sanottu! Ja tämä stoori vaihtui heidän suussaan vielä siihen, että se toimi lähtiessä. Ja ongelma on nyt meidän. Me ollaan ostettu auto, joka on NIIN vanha ja paljon ajettu, että ei voi olettaa siinä toimivan avain tai lukko. Jos mä ostan auton, jossa kerrotaan, että lukko ei toimi ja on sitä ja tätä vikaa. Hinta xxx€. Mä sanon että ok, mulla on kaveri joka korjaa ton ja ton ja maksan sille satkun ja taas toimii, niin asia on ok. Mutta kun mä ostan auton missä ei lukko toimi ku päästään kotiin, niin se on kyllä myyjän vastuulla.

      Mutta, ainakin tiedän jatkossa mihin liikkeeseen en mene. Enkä myöskään suosittele kenellekään Koiviston Autotaloa Pekolasta.

      Ainiin, ei oo soittanu myyjä vieläkään tultuaan matkaltaan 7.4 ja tämän kirjoittaessani on 3.5.

      Tämän laitoin faceen arvosteluksi, eivät saaneet tätä veke, niin poistivat koko sivun ja nyt ei voi arvostella ollenkaan. Soitin tän palautteen jälkeen ja kysyivät vaan, että luulenko että heillä on mitään intressiä hoitaa mitään asiaa enää kun kirjottelen faceen tällästä. Sanoin, että voivat antaa vastineen jos olen ihan paskaa jauhanut. Ei sanonut mitään.

    • IsoAutotalo

      Tääkö tulee sinne Kirstulaan nyt, kun se toinen peru?

    • Kannattaa_

      Myös katsoa peiliin, etenkin hankkiessaan edukasta kulkinetta, tarkkana pitää olla. Suomalaisilla on joku kummallinen harhaluulo, että vanhoissa, muutaman satkun tai tonnin ropposissa on liikkeellä vastuu / takuu / kuluttajansuoja. Ei ole, jos 300tkm ajettu auto porsii vaikka välittömästi liikkeen pihasta lähtiessäsi, penniäkään eivät joudu korvaamaan

    • Paroni00

      Koiviston Autotalo Oy tuntuu olevan Jobbari liike, perävalotakuu. Nyt on pidemmän aikaa seissyt samat koslat myynnissä. Myyjällä on aina vastuu vaikka on vanha auto ja kilometrejä takana. Asiasta voi lukee lisää kuluttajasuojasta lisää jos ei tiedä faktoja.

      Koiviston Autotalon sivuilla lukee: Myymme kuntotarkastetut vaihtoautot edullisin hinnoin. Meinaako tämä kuntotarkastus: Auton pesu ulkopuolelta, imurointi sisältä ja silikoonisprayta että kiiltäis kun uus. Suurin osa autoista näyttää olevan paljon rullattuja. Ostaa halvalla paljon ajettuja ja yrittää myydä isolla rahalla että sais välistä mahdollisimman paljon..

    • Kuluttajasuojaus

      Kuluttajasuojaan vaan yhteys.......................

    • Liksajuokseeminäen

      Bisnesmiäs vai?!? Taitaa olla sen firman vuosi aika tappiollinen.

    • Marjutta

      Eivät ota mitään vastuuta mistään!!!! Autot on "meikattuja" mutta todellisuudessa aivan pommeja menopelejä. Ihmisillä ollut kyseisin yrityksen KOIVISTON AUTOTALO OY kanssa erittäin suuria ongelmia!! Ystävättäreni olisi halunnut koeajaa erästä autoa mutta eivät ekana suostuneet luovuttaa kun ulkona satoi vettä... On se kova homma pestä uusiksi joo... HÄN OLI TOSI OSTAJA MUTTA RAHA EI KELVANNUT. MENEEKÖ NIIN HYVIN BISNEKSET?? YLIMIELISTÄ PALVELUA ASIAKKAITA KOHTAAN...

      • Valtavabemari

        Heh heh..... Niin neee bisnesmäänit toimii ;)


    • Lukekaapa

      Ennakkotapauksia, esim jos 200tkm autosta hajoaa vaihteisto, syynä pidetään vaihteiston käyttöiän päättymistä, virhevastuuta myyjällä ei ole.

      Toki asiakaspalveluun panostaminen ei maksaisi mitään... Keväällä tuli uusi auto laitettua ja sieltä tilattiin yli "merkkirajojen" missä palvelu oli parasta. Kannattaa Hml:ssa usean automyyjän katsoa peiliin, jos ei kauppa käy. Merkkiliikkeistä palvelu oli parasta Laakkosella (VW puolella), pointsit myös Länsi-Autoon Honda-miehelle sekä Deltaan.

      Nimim. kaiholla Askon miinapihaa muistellen...

    • Hölmöläisenhölmöläinen

      Aika hyvää bisnestä jätkät siellä tekee! Mulla meni vaihdossa konevikainen skoda josta hyvittivät kokonaise 600e. Sitten sama romu ilmestyi myyntiin vähän alle kahdellaTONNILLA!! Ja pahinta oli ettei se kerinnyt olla kuin ehkä pari päivää myynnissä, niin joku onneton osti sen. Aika hyvä voitto! On yleensa ihmisillä sellainen ajatus ,että liikkeestä ostetut autot ovat jotenkin parempia ja luotettavampia kuin yksityisiltä ostetut. Tuskin siitä romusta olisin edes tonnin saanut, jos olisin itse alkanut myymään. Niinhän tietysti yleensä onkin, että on jonkinlainen ostoturva olemassa jos ostat liikkeestä, mutta KOIVISTON AUTOTALO on ihan eri juttu!

    • Yritäpä_ite

      Kannattaisko näidenkin autonostajien itse yrittää tota autobisnestä ja katsoa, kuinka alkaa sujumaan, näiden yrittäjäystävällisten asiakkaiden kanssa?
      Ne asiakkaat aina eniten päätään paukuttaa, jotka ei tiedä, eikä tajua yrittämisestä mitään ja ne jotka ei itse uskalla ja viitsi yrittää mitään.

    • Kenkkuli

      Yrittäjiä on kahdenlaisia: Rehellisiä ja epärehellisiä. Mieti kumpaan kastiin k.o yritys kuuluu?

    • Kun_

      Oikein mietin, ihan kauhean rehelliseen automyyjään en ole törmännyt. Vaatii melkoista pokeria ja luonteenlujuutta sulkea omatunto pois pelistä kaupasta ja vuodesta toiseen. Eräs kaveri (suuressa merkkiliikkeessä vaihtoautojen myyjänä) ei enää jaksanut/omatunto sallinut kusta asiakkaita silmään, vaan siirtyi teollisuuden palvelukseen hihnalle hommiin ja antoi itselleen rauhan. Ne on ihan oma lukunsa ja ihmistyyppinsä nämä myyjät ja erityisesti jobbarit...

    • Tyhmäpää

      Kesäkuussa ostin auton k.o liikkeestä. Nyt vain odotetaan milloin se pamahtaa lopullisesti. Tuo kivasti jännitystä elämään!

    • Auton_ostajat

      Jos ostaa muutaman satasen tai tonnin käytetyn auton, pitää jo oma järkikin sanoa, että siitä tulee taatusti löytymään vikaa. Eihän se ole uusi.
      Outoa olettaa, että näihin autoliikkeisiin ostettuihin, vanhoihin muutaman satkun rimpuloihin tehtäis monen tonnin remontteja ja että ne olisi sitten melkein kuin uusia. Sellainen liiketoiminta ei vaan lyö leiville.
      Jos tuollaisia vanhoja, käytettyjä ostaa, olisi parasta osata itse korjailla ne ronttoset ajokuntoon, jos tälläisiin remontteihin sitten raaskii rahaa käyttää.
      Vihjaiskaa vaikka sille myyjälle, että laskee hintaa, ainakin sen mitä tulee ostajalle remontti maksamaan, jos ostajan aikoo korjata sen itse. Kyllä asiantuntija ne viat näkee ja osaa arvioida rempan hinnan. Semmonen tyyppi vaan mukaan, kun mennään ostamaan käytettyjä autoja. ;D
      https://www.youtube.com/watch?v=b9cWZxb-HGY

    • Pösönen

      Mä sain ainakin lähes uuutta vastaavan käytetyn auton, kun on koslaan tehty huoltoja ja remontteja kahden viimeisen vuoden aikana 4500 eurolla! (Huom. Sarkasmi) sattui olemaan kaikki kuitit tallella hanskalokerossa.ostettuani sitten todettiin ohjausvaihteen vuoto, jonka korjaus tonnin luokkaaa. Siitä sain sentään kolmanneksen koivison autotalon maksettavaksi. Luulisi nyt ettei vähään aikaan tarvitsisi remppoja teettää. Auto vm -05.

    • Pekolanvaja

      Miikka koivisto taitaa itse puolustella omaa puulaakiaan täällä. En suosittele ostamaan kyseiseltä herralta enkä hänen yritykseltään yhtään mitään!! Autokauppias on autokauppias mutta tämä on jo pahemman luokan huijausta mitä siellä tuntuu tapahtuvan.

    • käytetyilläJoVsta1980

      Käytettyjen autojen myyntiliikkeet ostaa nipussa autoja merkkiliikkeistä, jonne ne ovat kertyneet vaihdossa. Merkkiliikkeet eivät ole niitä sen tarkemmin tsekanneet, eikä nuo jobbariliikkeetkään niitä välttämättä sen tarkemmin tutki, muuta kuin sanovat että "oli se ihan hyvä kun sitä tossa ajoin".

      Jos löydät kiinnostavan auton jonkun jobbariliikkeen sivuilta/pihalta, niin ei siitä kannata niiltä kyselläkään. Uhraa muutama euro ja tarkista Trafin tietokannasta omistajahistoria ja sitten soita sille viimeisimmälle omistajalle. (Paitsi silloin ei välttämättä kannata soitella, jos auto on "kiertopalkinto" ja viimeisinkin omistus lyhytaikainen,...)

    • Eurot_tiukassa

      Kuten jo todettu, ne hyökkää pahiten aina yrittäjyyttä vastaan, jotka ei siitä mitään ymmärrä, eivätkä ole itse kokeilleet. Mutta "Bisnes is bisnes" Yksityisyrittäjiä silti aina riittää. Hattua nostan yrittämiselle.

    • Miikkamiikka

      Moi Miikka Koivisto :-) autoja menee kaupaksi kun häkä?

    • Koslat

      Samat koslat viikko ja kuukausi tolkulla myynnissä.....

    • Koivistonautotalooy

      Hienoa että nuaret pojjaat yrittää tehdä bisnestä eikä elä sossutuella kotona makaamassa!! Yrittäminen on rankka laji.....

      Autokauppiaat ei ole ikinä 100% rehellisiä tietääkseni. Ja eihän nyt asiakkaalle kannata sanoo älä osta tätä autoa tämä on täysi paska.

      Mutta Hattulan Pekolassa toimiva Koiviston Autotalo Oy yrittää myydä korjausta vaativan jopa hengen vaarallisen arvoltaan 800Euron auton 4000Eurolla niin se menee jo vähän ylitte....... Teidän firma kaatuu tällä menolla... Ei ihmiset uskalla/halua ostaa teiltä autoa kun pelkäävät että hajoaa heti. Kannattaisi oikeesti edes hitusen kuntotarkastaa niitä autoja eikä vaa pestä ja puunata sisältä.

    • Pösökkä

      Aivan täsmälleen näin!

    • VähänKylläkoneSavuttaa

      Ostin juurin tuolta viime viikolla Volvo 242 vm 1978 huippu varustelulla. Kilsat oli 18890km ja kaikki huoltomerkinnät huoltovihkossa. Oli kuulemma ollut vanhalla pariskunnalla Pekolassa tai Tyrvännössä ja liikkeen miehet olivat saaneet pelastettua sen perikunnan huutokaupasta. Olen tyytyväinen kauppaan vaikka hintavahan se olikin. Joskus vaan onni nappaa.

      • Koivistonautotaloyritys

      • komia.Transporter

        Hienosti laitettu VW Dobbel, levikkeissä on hiukan mennyt yli, tosin makuasia sekin.
        Harmi, kun ei ole kuutta tonnia harrasteautoon laittaa.


    • Persepuuppi

      Koiviston autotalo oy voisi laittaa myytävinä olevien autojen ilmoituksiin : myydään korjattavaksi. Se olisi reilua kaupantekoa.

      • Pekolanpuutyö

        Ei ne halua laittaa semmoosta ilmotusta kun sit ei tuu tarpeeks rahhhaa taskuun niin ei pääse kylillä rehvasteleen koivisto.....


    • Sinnemenentoistekin

      No ei ollut tämäkään ostos hinnalla pilattu. Volvo V 50 diesel vm 2010 ja kilsat 38 272km. Hienossa kunnossa ja metallivärillä. Ruostesuojattu uutena Ruoste Expertillä. Hinta päivän kampanjatarjouksella vain 7800€ ja reilu myyjä laittoi vielä mukaan uudet talvirenkaat nastoilla ja uusilla aluvanteilla.

      • Pösilöinen

        Niin mistä siis ostit volvon? Kamuxilta?


      • Koivistokoivisto

        Moro Koiviston Autotalon Miikka Koivisto! Parolan "kuningas" ärsyttääkö kun anssin autokauppa bisnekset pyärii paremmin. Se myy jo S mercedeksii ja jne ja sä noita 500eurin ooppeleita..... Ei varmaan kannata enempää kusetella ihmisiä niin saat firmas pyöriin.. Ihan vinkkinä vaan ettei firmas kaadu ja jää vaan velat käteen..


      • Kamuxxxi

        Kamuxilta? Rinta-joupilta? Eip Koiviston Autotalo Oy:llä ole tuommosta voovoa näkynyt tontilla..


    • Pöllänen

      Joo! Ei tuollainen kuulu k.o firman toimintatapoihin. Hintakin olisi tuolle autolle todennäköisesti tuplasti enemmän.

      • Takala

        Koivistolla hinta olis ollu 15-20t... pakkoha se on lypsää jos vaan yks kosla menee kuukaudes kaupaks. Muuttais poika vähä asennettaan nii kauppa vois käydäkki ja ottais järjen kättee.. isäukkoni osti auton tältä koivistolta ja kerkesi ajamaan sillä 200kilometriä niin jakohihna meni poikki. Ja oli mukamas jakohihna vaihdettu 2tkm sitten!!!!!!!!! Kyseinen firma ei ottanut minkäänlaista vastuuta asiasta...


    • Jobbarifirma

      Mielummin ostan stadilaiselta ns kanahäkki jobbari automyyjältä auton. Saa luotettavampia kun tältä koijjarilta joka toimii pekolan puutyön vanhoissa tiloissa hattulan pekolassa eli Koiviston autotalo oy.

    • Autotalostalöytyypi

      Kierrä kaukaa jos et halua ostaa ylihinnoteltua autoa ja kun olet auton omistanut viikon ja ajanut 100km niin hajoaa käsiin... Tämmösiä löytyy Koiviston Autotalosta...

      • Kenkkuli

        Voitais perustaa vertaistukiryhmä : Koiviston autotalon kusettamat ry.


      • kummaa.höpötystä

        Kuinka te noin olette uhriutuneet, kertokaa ny tarkemmin, mikä hajosi?
        Ettekö osaa ostaa autoa, vai missä vika.
        Liikkeellä on puolen vuoden vastuu autoistaan, ei se ole mielipidekysymys, jos vika on ostaessa ja sillä on jotain merkitystä.


      • Pösönen

        Ongelma onkin siinä ettei liikkeellä ole minkäännäköistä vastuuta Miikka Koiviston mielestä! Jos olisi niin tällaista keskustelua ei tarvitsisi käydä. Moi Miikka! Ostamassani pösössä ongelmia. Saatat saada kohtspuoliin puhelun.


      • ei.ne.täällä.surffaa

        Vieläkään ei auennut, millainen vika autoosi on tullut.
        Aika olennainen juttu ulkopuoliselle, mistä valitat?


      • Punnitsemisen.ongelma

        Kyllä jo Parolassa kerrottu, että takuu kestää siihen saakka kun ajaa portista ulos.


      • höpöpöpö.hö

        Mitä?...ei tuommoinen pidä paikkaansa. Ei myyjää tarvi uskoa, jos se ei heti lämpiä korjaamaan vikaa. Huhut on huhuja, jos oleellinen vika on, mitä ei huolellisella tarkastuksella huomaa, myyjä maksaa. Ihme jankutusta jostain mystisestä "pösöstä", kukaan ei kerro, mistä on kyse.


      • Autotonmies
        höpöpöpö.hö kirjoitti:

        Mitä?...ei tuommoinen pidä paikkaansa. Ei myyjää tarvi uskoa, jos se ei heti lämpiä korjaamaan vikaa. Huhut on huhuja, jos oleellinen vika on, mitä ei huolellisella tarkastuksella huomaa, myyjä maksaa. Ihme jankutusta jostain mystisestä "pösöstä", kukaan ei kerro, mistä on kyse.

        Huhut ovat huhuja?!?! Mikä helvetin huhu se on???? Ostin kyseisestä lafkasta auton mikä hajoaa perkele seuraavaan risteykseen ja soitan liikkeeseen niin voivottelevat vaan ja naureskelevat linjalla.. Useamman tuhannen euron auto. Ihan hölmäläisten hommaa tuolta ostella mitään. Voin antaa numeroni jos jotain kiinnostaa kuinka homma meni kokonaisuudessa.


      • hanna19777

        Samanlaisia kokemuksia täällä. Julkaisin dokumenttineen kirjoituksen koiviston autokaupan facebook seinälle. He poistivat kokonaan fb sivun ja tekivät uudet (nykyinen heidän fb sivusto on sellainen ettei pysty antamaan tähti arvostelua) toivon vaan ettei muut ihmiset mene tähän halpaan että ostavat heiltä auton.


      • kertokaajo

        Millaisista vioista puhutaan?


    • Tyhmäpää

      Mulla ainakin meni ohjausvaihde heti vaihtoon auton ostettuani. Vuosi kamalasti tehostimen öljyä. Hölmö kun olen, en itse valitettavasti huomannut sitä kuin vasta kotipihassa. Ihmettelinkin silloin ettei liikkeen myyjät olleet mukamas huomanneet oljyläikkää, joka tuli aina auton alle kun se seisoi jossakin vähänkin aikaa. Nyt autossa joka ollut minulla kolme kuukautta pukkaa uutta vikakoodia, kun käytin testerillä. Egr, hehkutus, pakokaasun lämpötila virhekoodia. Savuttaa ja joskus moottorin ääni muuttuu ikäänkuin vuotaisi pakoputki jostakin ja senjälkeen sammuttaessa jää aina puhallin päälle n.10 minuutiksi. Jotakin vikaahan silloin jossakin on. Ei onneksi kuitenkaan haittaa vielä ainakaan ajamista. Harmittaa vaan kun tuli moisesta koslasta maksettua aivan liian paljon. Olisi siihen rahaan saanut varmasti ehjän auton jostakin. Mutta kun oli vähän kiire saada uusi auto hajonneen tilalle. Soitettuani M.Koivistolle hemmon asenne oli kyllä alkujaan vähän yhteistyöhaluton ja keksi kaikenlaisia selityksiä että kyllähän vikoja käytetyissä autoissa aina on tyyliin. Lopulta hän sitten soitteli jonnekin ja lupasi soitella sitten minulle joskus tunnin päästä. Soitti sitten ja lupautui ihme kyllä maksamaa 350e n.1000euron korjauksesta. Olisi tietysti ollut oikeus ja kohtuus että puolet vähintäänkin olisi maksanut. Mutta olin tyytyväinen että edes sen sain. Kääntykää vaan tällaisissa tapauksissa kuluttajaasiamiehen puoleen jos kerran liikkeellä on puolen vuoden vastuu myymistään autoista niinkuin joku tällä palstalla aiemmin kirjoitti.

      • Markkulaitinen46

        Minä pyysin Koivistoa tulemaan korjauskuluissa vastaan niin naureskeli ja vittuili päin naamaa luurissa... Onneksi jollakkin on edes käynyt vähä paremmin.. Aijon purkaan kaupan ja viedä asian eteenpäin.


      • juurikin.noin

        Noinhan se pitää toimia, mikäli aihetta on. Oikea systeemi.


    • Tyhmäpää

      Toivottavasti saat kaupat purettua! Minullakin kävi sama asia silloin mielessä, mutta ajattelin ettei tulisi onnistumaan kuin haulikon kanssa tuon Koiviston kanssa.

    • AudiVIPtiloista

      Toissa viikolla ostin vuoden 2015 mallin Audi A4 sieltä VIP-puolelta. Hinta oli useamman tonnin (5000€) halvempi kuin merkkiliikkeessä ja palvelu täysin moitteetonta. Olivat vielä vaihtaneet uudet merkkikohtaiset lattiamatotkin autoon. Mukava yllätys oli myös kotona auton takaronkista löytynyt litran Meukow XO konjakkipullo liikkeen saatesanoilla varustettuna. Tuota sanoisin jo palveluksi ja asiakasystävällisyydeksi. Sieltä haen kyllä seuraavankin auton

      • Tyhmäpää

        No huhhuh!


      • ajonestolaite.so

        Saatesanoina "tulet tarvitsemaan"??


    • nytjokassittyhjänä

      mä sain siltä kanssa vähän ekstraa kun 500€ auton ostin. thai hierontaan kymmenen kerran lippu ja 3 kotikäyntiä himaan. palvelua sanoisin

    • TehkääJotain

      Vittuako te täällä palstoilla nillitätte jos teitä on mielestänne huijattu. Se ei oikeutta tässä maassa saa joka ei sitä itse hanki.

      • Tyhmäpää

        Ihan vaan kirjoitellaan kokemuksista varoitukseksi muille.


      • ihanhyväteema

        Hyvähän näistä on tietää laajemminkin, jos jonkin yhtiön kanssa ei homma toimi.
        Nykypäivänä ei montaa autoa sellainen firma myy, joka ei virheitään myönnä.
        Auton ostajiakin on toki monenlaisia ja osa ei osaa tai viitsi autoa tarkastaa kunnolla. Myyntineuvottelunkaan nauhoittaminen ei sinällään väärin ole, jos on semmonen maku, että kaikkea ei kerrota.
        Käräjöinti on kallista ja lopputuloksesta kannattaa olla varma.


      • pösökkä
        ihanhyväteema kirjoitti:

        Hyvähän näistä on tietää laajemminkin, jos jonkin yhtiön kanssa ei homma toimi.
        Nykypäivänä ei montaa autoa sellainen firma myy, joka ei virheitään myönnä.
        Auton ostajiakin on toki monenlaisia ja osa ei osaa tai viitsi autoa tarkastaa kunnolla. Myyntineuvottelunkaan nauhoittaminen ei sinällään väärin ole, jos on semmonen maku, että kaikkea ei kerrota.
        Käräjöinti on kallista ja lopputuloksesta kannattaa olla varma.

        Pällistellään nettiautoa ja etsitään suomen halvinta autoa ja kun se löytyy niin alkaa kauhee itku ja piipitys kun se ei ollutkaan samalla suomen paras, aika lapsia ja täysiä urpoja täällä kans pyörii.. heh !!


    • Persepuuppi

      Koiviston autotalon nettisivuilla: "tarkastettuja autoja edullisesti". Mitäköhän tarkastus tarkoittaa tässä puljussa? Edullisia ne eivät ainakaan ole.

    • VIPasiakkaanetuja

      Kannattais käydä siellä VIP-puolella. Laatua pukkaa ja jos ei ole varaa ostaa sieltä Premium luokan autoja niin ainahan voi katsella hemaisevia grid-neitoja vähissä vaatteissaan jotka keikistelevät myytävien laatumerkkien luona!

    • Persepuuppi

      Onks se siellä yläkerrassa se VIP?

    • Mitenköhänkäy

      Taitaa kohta olla lappu luukulla, ei pahemmin autot mene kaupaksi. Puhtaalta pöydältäkin voi olla vaikea aloittaa kun jo niin moni varottelee kyseisestä yrityksestä netissä sekä puskaradion kautta... Toivottavasti saa bisnekset pyörimään edes jollakin tavoin ettei mene firma konkkaan.

      • Persepuuppi

        Toivottavasti nimenomaan ei saa bisneksiä pyörimään ja kyllä konkkaan sais mennä minun puolestani.


    • ylisatavaunuaesillä

      Asuntovaunu ja asuntoautohallissa oli ainakin tarjolla koko ensi vuoden mallisto päämerkeiltä. Kauppojakin päästiin jo tekemään uudesta vuoden 2017 Solifer vaunusta ja koenukkumistilaisuuskin järjestyi kätevästi. Laadukas liike kaiken kaikkiaan.

    • Mattimatkaveneilijä

      Venehalliin kannattaa kanssa käydä tutustumassa. Uusi tuttavuus Buster Phantom on kuulemma jo siellä esittelyssä ensimmäisenä Suomessa. Koeajomahdollisuuskin kuulemma järjestyy.

      • Vnaama

        Ja kaikille veneen tai auton ostajille konjamiinipullo kaupan päälle! Kalleinta tietenkin.


      • Pölyttyy

        Siellä hallissa ei nökötä kun kuukaudesta toiseen samat kaarat myynnissä.


      • Vnaama

        Ja hyvä niin.


      • Marrko59

        Kyllä. Perkele myis jätkä rehellisesti tai oikeeseen rahhaan niin vois joku sieltä auton ostaakki.. No se on varma että tuollasella asenteella Koiviston firman hallin ovet on vedetty säppiin muutaman kuukauden päästä jos menee niin kauakaan... Paitsi jos on lotosta voittanut niin voi huvikseen pyörittää tappio bisnestä.


      • Hannuk67

        Nuori Koivisto yrittää rikastua asiakkaita pissittämällä kuten minuakin pääsi huijaamaan. Taitaa kaverilla olla ikää 20-24v.


    • Tyhmäpää

      Valitettavasti meitä kusetettavia riittää! Kaikki eivät ymmärrä katsoa netistä tietoja liikkeistä, joista aikovat auton ostaa. Siksi pitäisi sinne tienvarteen laittaa iso varoituskyltti.

    • Asuntoautohallista

      Tänään uusi Humer asunto-auto ostettu. Kaupanpäälle vielä iso etuteltta ja ilmastointi. Kyllä Pekolassa osataan.

    • Tyhmäpää

      Oliko vielä vakionopeudensäädinkin? Ohhohoh!!!

    • poreitakatolla

      Oli oli ja auton kattoterassi porealtaalla asennetaan vielä samaan huippuedulliseen hankintahintaan. Kyllä siellä osataan.

      • Tyhmäpää

        Kyllä osataan!! On se huippupaikka!


    • Kihustaalkaen

      Pekolassa on ollut aina Kanta-Hämeen rehdimmät kauppamiehet, ihan aina.

    • Ympäristövahti

      SLOn sivussa toimiva FS Motors pesee näemmä pesuaineilla autonsa pihalla, onkohan öljynerotuskaivot kunnossa?

    • Tyhmäpää

      Koiviston autotalo oy:n myytävät autonromut vuotavat öljyjä y.m nesteitä. Onkohan sielläkään erotuskaivot kunnossa?

    • Katja1991

      Älkää ihmiset vaivautuko edes koeajolle Koiviston Autotalon myynnissä olevilla autoilla. ette menetä mitään muuta kun kallista aikaanne!

    • Taru12345

      Koivisto koska saan lupaamasi uudet kesärenkaat autooni jotka olen maksanutkin sillon kun teimme autokaupat.

      Ps: autossa ei ole ollut kun ongelmia ongelman perään. 2kk aikana hajonnut: pyöränlaakeri, startti, ilmastoinnin lämmityskoneisto ja yms. Kahden kuukauden aikana palanut pelkkiin vikoihin 2600Euroa.

      Kesä rupee oleen ohi.. Toivottavasti ensi kesäksi saan ne renkaat!!!

    • Kenkkuli

      On se vaan aikas härski tyyppi tuo Koivisto!

    • Harjapelti

      Eihän niitä autoja voi koe ajaa kun ei anneta ajaa sanotaan vaan että kunnossa on ja PAHASSA.

    • Konkurssikolkuttaa2017

      Jep. Kysyimme kanssa koe ajoa niin Koivisto ilmoitti auton likaantuvan ja kova homma pestä uusiksi. Laiska ja ilman bisnes älyä varustettu tyyppi. Ei hirveen pitkällä tähtäimellä taida ajatella.........

    • Katteetkohdillaan

      Myin kyseiseen puulaakiin vanhan autoni. Nyt se on myynnissä Koivistolla nettiautossa. Hinta 5000Euroa kalliimpi kun mitä sain hyvitystä sekä kilometrejä on mysteerisesti hävinnyt 60tuhatta km.

      • Persepuuppi

        Huhhuh! Tuohan on jo rikollista toimintaa! Poliisi!


      • Totuuttatotuutta

        Älä puhu paskaa niistä kilometreistä.


    • Ostakaaauto

      Hyvä autokauppa. Auto pelaa hyvin. Mitä ostatte niitä muutaman satasen autoja joilla on ajettu 400000. Pitisikö niihin saada vielä joku takuukin.

      • Tyhmäpää

        Olisikin vaan muutaman satasen niinkuin niiden oikeesti kuuluisikin olla, mutta kun on tuhansia euroja ylihinnoiteltuja miinoja jotka laukeavat milloin tahansa. Tosiaan pesu, puunaus ja hintalapun kirjoittaminen tekevät niistä zekkereistä "tarkastettuja".


    • ParastaPukkaaPekolasta

      Tänään kanssa tehty kaupat ko. firman kanssa. Vanha Datsun 100A vm 1978 meni vaihdossa ja uutena autona minulle tuli Premium-puolen vaihtoautohallista Jaguar XF Sedan 2.7D Luxury Automatic vm 2013 ja ajettu 56750 km. Välirahaa maksoin uskomattomat 8 150 € ja vielä 60 000 km:n huolto kaupanpäälle sekä vielä Jaggeen Brilliant kiiltokäsittely. Datsunistakin hyvittivät melkein 10 000€. Oli kuulemma liikkeen sadannen auton myynti 2016 lokakuussa ja Jagge oli ns. kamppis-auto ja siksi extra hyvät kylkiäiset! Sinne menen uudestaankin autokaupoille!

    • Persepuuppi

      Hiljaiseksi vetää tuollainen! Huokaus!

      • Bisneskaatuu2017

        Koiviston Autotalo Oy on nurin viimeistään ensi vuonna ennen kevättä. Paitsi jos on tarpeeks pätäkkää tehdä tappioo kokoajan ja pyöritellä päivät pitkät sormia pekolan puutyön vanhassa hallissa.


    • PekolanKunkkujaNeOn

      Kaupat tehty tänäänkin uudehkosta vm 2016 Mersu E230:sta. Kilometrit vain 3400 ja uutta vastaavassa kunnossa. Hinta 18000€ alle nettiauton hintojen ja kaupan päälle vielä Pekolan Puutyön vanhasta varastosta uusi kuomullinen peräkärry ja 6 metrin puupaljeovi sähköisellä avausmekanismilla.

      • Kenkkuli

        No mutta ompa hauska juttu!


      • Isopomo

        Moi herra iso herra Miikka Koivisto


    • Salaatitkuuluumyös

      Huomenna kuulemma grilli kuumana aamusta alkaen ja kaikille paikalle tulleille ilmaiseksi tarjolla 150g:n, 300 g:n tai 500g:n Hereford pihvejä ulkogrillistä oman valinnan mukaan. Perunavaihtoehtoina perinteiset ranskalaiset, lohkoperunat tai sitten ne kuuluisat Pekolan Puikula Perunat Ilamontien perinteisillä mausteilla.

      • Kusetusta

        Ei näkyny piffejä eikä perunoita. Halli pimeenä ja ovet säpissä.


    • Kilohintakohdillaan

      Siellä liikkeessä on romuraudalla kilohinnat kohrillaan! ;)

    • Kenkkuli

      Tänään selvisi: kaikki viat joita täältä ostettuihin autonromuihin tulee ovat vain normaaleja huoltoja.

      • Totuustämä2016

        Täällä selvisi se että olet huijari joka myy mukamas "kuntotarkastettuja" autoja kiskuri hintaan. Romuja ne on johonka moni on mennyt jo halpaan ja ostanut kauheella ylihinnalla.


      • Kenkkuli

        Itse ostin 3250 e maksavan auton jonka piti olla kunnossa tuulilasin halkeemaa lukuunottamatta.ensiksi joiduin vaihdattamaan ohjausvaihteen kun öljyt tippui pihalle. Nyt huomattiin korjaamon testerissä että hehkutulpat sököt ,ei vaikuta käynnistymiseen dieselautossa mutta vaikuttaa sen että hiukkasuodatin tukossa kun ei pysty ilman hehkuja polttamaan puhtaaksi. Edessä siis joko tosi kallis remontti tai auton myyminen lähes romuraudan hinnalla pois kun pitäisi myös se lasi vaihtaa sekä jakohihna. Kysyin herra koivistolta jospa olisi osallistunut kustannuksiin niin saisin auton taas kuntoon. Arvatkaapa mikä oli vastaus? Aivan oiken! Ne ovat vain normaaleja huoltotoimenpiteitä.


      • vierestä.seurannut

        Toisaalta onko hehkutulppavikaa voinut havaita ennalta (ilman erikoislaitetta)? Jos on tullut huomatuksi aiemmin, niin tuskin sitä on sitten tälle liikkeellekään kerrottu. Lievästi arrogantti ilmaisu "normaaleja huoltotoimia" ei kyllä kohota ns. tunnelmaa, mutta jos saabi on muuten kuosissa ja ajaa asiansa niin kannattaahan sitten laittaa.


      • Kenkkuli

        Joo olisikin "saabi" mut kun on vielä kaikenlisäksi Ranskalainen. Eikö liikkeenkin kannattaisi käyttää tarkastuksessa testerissä jossa havaittaisi juuri tällaise viat. Olisi sitten tiedossa jo ostaessa (tuskin kukaan tietenkään ostaisi. Mutta ei tulisi myyntiin ainakaan "tarkastettuina") tai sitten viat tiedossa ja hinta sen mukaan.


      • Tervekoivisto
        vierestä.seurannut kirjoitti:

        Toisaalta onko hehkutulppavikaa voinut havaita ennalta (ilman erikoislaitetta)? Jos on tullut huomatuksi aiemmin, niin tuskin sitä on sitten tälle liikkeellekään kerrottu. Lievästi arrogantti ilmaisu "normaaleja huoltotoimia" ei kyllä kohota ns. tunnelmaa, mutta jos saabi on muuten kuosissa ja ajaa asiansa niin kannattaahan sitten laittaa.

        Miikka Koivisto todellinen liikemies täällä puolustelemassa "Auto"taloaan. Miksei nimi voisi olla Pekolan lavan autopurkaamo


    • Täällä_

      Taas porataan, kun on ostettu joku 300tkm ajettu katiska, eikä se ollutkaan uusi...

    • KylläKoivistollaOsataan

      Tänään ostettu liikkeestä Kia Sportage vm 2015, kilometrit 11000. Hinta naurettavat 12 350€ ja 2-viikon matka täydellä ylläpidolla Souliin Etelä-Koreaan saatu vielä kaupan päälle. Ei ollut muilla paikkakunnan liikkeillä mitään palaa tuollaiseen tarjoukseen. Siispä tulevaisuudessakin Pekolaan autokaupoille ja siellä Premium puolen vaihtoautohalliin.

      • Romutpaaliin

        Juu onhan ne 500Euron koslat aika premiumii ja priimaa! Suoraa oston jälkeen voi ajaa Leppäkosken Romu Oy.lle tai karanojan kaatopaikalle.


    • Pösilöinen

      Eilen ostettu Mersedes-benz e vm 2015. Ajettu vain 5000 km. Hinta vaivaiset 10000e. Kaupan päälle vuoden naftat sekä viikon etelänmatka koko perheelle itse valittuna ajankohtana. Tietenkin sieltä premium puolelta. (Siis auto). Joten aika hyvä autotalo on tämä Koiviston autotalo. Ei meillä rahamiehillä ainakaan valittamista!

      • Eioomersua

        Rahamiehet ajaa S mersulla. Koiviston automyynnissä ei tuollasta E mersua ole ollut edes myynnissä netissä eikä pihassa/hallissa. Nimimerkillä joka päivä ohi ajava. Siellä 2kpl loppuun ajettuja E mersuja sekä joku saksantuonti c törkeellä yli hinnalla ja kilometreillä.


      • Pösilöinen

        No hei! Vitsi vitsi. Vaikka koiviston autotalon touhuissa vitsit ovatkin vähissä.


      • Tappiobisnes

        Jep. Kyllä rahamiehiä ajaa E.lläkin. Päätin vaan kuitata vähän jos ite koivisto ollut puolustelemassa. Koko firma taitaa loppua ei se loputtomiin elä tappio bisneksellä.


      • Kenkkuli

        Mitä te valitatte! Koiviston autotalo on keskimääräistä laadukkaampi autoliike! Ostan jatkossakin sieltä kaikki autoni! Toivottavasti ei vaan mene konkkaan ennenkuin tarvitsen seuraavan auton.


      • Koivistomoro

        Moro Koivisto


    • nytjokihtivarpaassa

      Citymaasturi Volvo XC 90 AWD 5 D Ocean Race varustelupaketilla vm 2014, kilometrit 21 200 ostettu eilen. Kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä ja auto kuin uusi. Tingattu hinta oli 27 500€. Oli ollut kuulemma jollain vanhalla herralla Tyrvännössä joka osti sitten Premium puolelta ihan uuden. Lähtiessä liikkeestä toimitusjohtaja otti vielä olkapäästä kiinni ja sanoi, että kun ollaan samaa caravan-porukkaa niin laitetaan vielä perään ihan uusi kaksiakselinen vm. 2016 Caben matkailuvaunu ja vielä samaan 27500€:n hintaan. Aivan uskomattoman reilua kauppaa ja asiakaslähtöistä. Sieltä Pekolasta sitten lähdettiinkin suoraan Vanajanniemeen vaunuilemaan ja vähän juhlistamaan reilua kauppaa oman kotiviinin voimalla.

      • Kenkkuli

        Nii i on se vaan reilu paikka!


      • Mooi2016

        Muuta uutta ei taida olla kun hallin lattia. Sekin kallillaa velkarahalla korjattu


    • TeemuisollaTeellä

      voi vittu että jaksetaan kitistä jonkun autokaupasta.. jos myy paskaa niin eestään sen löytää se on varmaa..

    • ottaisinitseMönkkärin

      Pitääkö paikkansa että kaikki tällä viikolla auton ostajat hintaluokasta riippumatta saavat kaupanpäälle vielä Muuli peräkärryn kuomulla tai Polaris maastomönkkärin vinssillä?

      • Villasukkajalkojenväliss

        Nyt on jo niin kova tarjous että mahtaskohan talolle jäädä mitään.ens viikolla myydään jo eioota


    • Kenkkuli

      Vihdoinkin pääsin eroon kesäkuussa ostamastani xxxxxx-merkkisestä romusta. Nyt näyttää taas paremmalta. Vähän kalliiksihan se tuli! Nuku yösi rauhassa Miikka.

      • Romutpois2016

        Onnittelut! Menikö vanha pommi kiertoon vai romutettavaksi kuusankoskelle?


    • OnSekauppojenkunkku

      Wohooooo oletteko muuten käyneet ko. fiman veneosastolla. Mahtavan hieno rakennus, iso, uusi ja edustava kokonaisuus. Monet ykkösmerkit esittelyssä ihan paikan päällä ja purjeveneistä Svan edustettuna ainoana paikkakunnalla. Koeveneilykin kuulemma mahdollista.

    • Persepuuppi

      Täytyy sanoa koiviston autotalon puolustukseksi, ettei niistä piilevistä vioista (joista kerrottu) ääneen huudella ihan kaikissa muissakaan Hämeenlinnassa sijaitsevissa autoliikkeissä.

    • Kakkapylly90

      Käykäähän joskus parolan automyyjän juttusilla.siellä palvelu pelaa. Ihmisläheistä palvelua.vanhasta purkaamosta tehty uus canicaarcentteri

      • Häh2050

        Kesäläisellä vai?? Parolan rengas ja auto oy???


      • Vakkariasiakas

        Juu siellä asiakas palvelu toimii.


    • Kenkkuli

      Koiviston Miikka voisi mennä opintomatkalle sellaiseen autoliikkeeseen kuin on AutoQ Hämeenlinna. Siellä todella reilua ja asiallista meininkiä.Sieltä voisi ostaa ihan oikeasti auton jatkossakin. Ei en ole omistaja kehumassa, vaan eräs autokaupoilla käynyt.

      • Viidentähden

        Ettei vaan AutoQ Oy.n yrittäjä Grönqvist ite olisi kommailemassa? Näkee että olisi sopiva markkinarako? ;)

        Vitsi vitsinä. KAURIALASSA AutoQ OY.LLÄ PALVELU PELAA! EIKÄ KUSETA ASIAKKAITA. HINNATKIN ON ASIALLISEN MUKAISIA. ELI PASKAA EI MYYDÄ TÖRKEELLÄ YLIHINNALLA.


    • Kenkkuli

      Juuri näin! On eroa kuin yöllä ja päivällä näillä liikkeillä autoqn hyväksi. En edelleenkään omistaja vaan asiakas joka osti viime kuussa kian k.o liikkeestä. Voidaan sanoa että on rehellisiäkin autokauppiaita. Mutta ei pekolassa.

    • vainkippipuuttuuTojosta

      kävin sitten tuolla Q liikkeessä ja huikea oli tarjous minulle. Vaihdossa vm 1997 Toyota Hiluxiin ajettu 387 000 multa meni vuoden 2015 Ford Kuga kilometrejä vain 12 000. Kylkiäisinä tuli vielä vähän käytetyt kottikärryt lavalle ja hiukan viallinen (repeytynyt) lavapressu. Välirahaa jouduin maksamaan vain 2300€. Reilusti kyllä hyvitti mun Fordista ja sain kyllä ihan helmen tuosta Toyotasta. Sinne menen toistekin.

    • oispitänytuskoonettiä

      Käytiin tänään koeajamassa auto ei ollut sellainen kun annettiin ymmärtää palvelu oli aivan paskaa ja kun kerroin viat mitä huomasin oli vastaus "aijaa"

      • Näinonnärret

        Perus Autotalo Koivisto meininkiä. ;)


    • toyotapipp

      kävin sitten tuolla Q liikkeessä ja huikea oli tarjous minulle.

      Haista vittu mulkku luuleks sä alaamis olevas fiksukin no et siihen pysty kun sun muna on pieni ja aivo vielä pienempi pikkumulkku eiks sun äitikin sanonu että on niin iiihana pieni pippeli mutta kun se ei siitä sitte kasvanu toyotapippeli

      • Tojjotakuskiry

        Osta toyota niin sun munas ei enään sojota. Onhan tojota ihan hyvä vehe. Japanilainen. Riippuen tietysti mistä liikkeestä sellasen ostaa =))


    • kymppitonninremppa

      Tyytyväinen olen Toyota Hiluxiin ollut. Konerempan jouduin kyllä heti teetättämään ja puhki ruostuneet helmat uusimaan, mutta maksoinhan autosta vain 2300€ eli hyvät kaupat tein omasta mielestäni vaikka vaihdossa menikin uutta vastaava Ford Kuga.

    • Tarvitsisin uuden kyyditsijän.

      • Tojjotaakaan

        Lukuunottamatta Ford Fasistia.


      • Autoja

        Rinta-joupilta esim löytyy niitä jossa on mustat ja pyöreät kumipyörät alla ja kulkee eteen ja taakse päin. Koivistolta löytyy sit leppäkosken romu kampetta


      • Juoppi kuulostaa ulkopaikkakuntalaiselta. Mummoankan auto mallina...


      • vaatimustaso

        Pitääkö olla aivan brand new sähkökäyttöinen, vai riittääkö ihan perinteinen manuaalivaihteinen, kohtuukuntoinen, pelleissä sanomista, mutta runko on kunnossa?


      • Olen vasta ensimmäistä kertaa vaihtamassa, enkä hybirdeistä perusta/maksa. Takaveto olis tietysti tuttu ja turvallinen, muttei mikään marsu kuitenkaan. Nuo peltihommat eivät houkuta, yhtä hyvin voisi sitten korjauttaa vanhan sotaratsun. Viikonloppuna sitä taas lapset kehuivat, vaikka vastaanotto on usein ristiriitainen.


      • Asunnotonmummo kirjoitti:

        Olen vasta ensimmäistä kertaa vaihtamassa, enkä hybirdeistä perusta/maksa. Takaveto olis tietysti tuttu ja turvallinen, muttei mikään marsu kuitenkaan. Nuo peltihommat eivät houkuta, yhtä hyvin voisi sitten korjauttaa vanhan sotaratsun. Viikonloppuna sitä taas lapset kehuivat, vaikka vastaanotto on usein ristiriitainen.

        Niin siis jokin kissa-auto kelpaisi muuten mainiosti, mutta ovat landella täysin käyttökelvottomia viimeistään öljypohjan karahtaessa kiville. Kokemusta on. Nostokorkeuden ja mummonousun takia toisaalta maasturi ei myöskään optio.


      • viisasnainen

        Takavetoisia on nykyään aika vähän, muita kuin tosi laadukkaita merkkejä.
        Onhan siinäkin puolensa. Etuveto on kuitenkin jollain tavalla miellyttävämpi käyttää.
        Vanhan, jo hiukan käytetyn kun pitää kunnossa, huoltaa ja rasvaa laakerit ja hiukan öljyä muistaa laittaa, siitä on paljon iloa, kun ei tarvitse hallintalaitteita uudelleen totutella käyttämään.


      • Työtähän ne tosiaan teettävät enemmän, ja huoltotoiminta alkaa olla valikoivaa. Jos ei muuta niin vanhan taitajilla jää monesti ryyppy päälle, vaikka olisi jo seisonnassa. Mummoa ei sinänsä uuden oppiminen pelota, vaikka perinteitä tarvittaessa vaalii. Värillä on tietysti väliä, samoin verhoilulla. Nahka ei saisi narista, eikä räikeät värit.


      • pinnatkuntoon

        Auton hankintaa miettiessä on tosi hyvä, jos on valmis uuteenkin tekniikkaan tutustumiseen. Ehdottomasti kannattaa suosia automaattiryypyllä varustettuja malleja, se antaa tarvittaessa juuri sopivasti menovettä, että pääsee notkeasti liikkeelle, eikä tule turhaa nykimistä tai pahimmassa tapauksessa kaasutinkin alkaa tukkeutua ja ampua takaisin.
        Aika turha varsinkaan naisihmisen on edes katsoa seisontavakuutuksessa olevia, se kielii suuremmista ongelmista, jos liikennevakuutus ei ole voimassa.
        Väri on hyvä olla aika perinteinen ja sisusta siisti, ei rähjäiselle penkille ole mukava istahtaa ja hallintalaitteiden pinnatkaan ei kauhean kuluneinena ja likaisina varmasti ajotuntumaa paranna.
        Jarrut on tärkeät tutkia, hyvä olla lukkiutumattomat, se nyt on 90-luvn alun jälkeen varmaan jo vakiona kaikissa malleissa.


      • Levyjarrutus

        Seksismikin ampuu takaisin.


      • käsijarrukäännös

        Autoja ja erotiikkaa turhaan yhdistetään toisiinsa, omasta mielestäni kyse on lähinnä vaan perisuomalaisesta kateudesta BMW:n tai Mersun omistajia kohtaan. Minun mielestäni autoissa ei ole tippaakaan seksiä, sen verran on noiden kanssa tullut taisteltua, että nämä asiat on kyllä täysin erillisiä. En tiedä sitten Ferrareista sun muista, olisiko semmoisten kanssa asia jotenkin eri, koneet on koneita.


      • Myötäkarvaus

        Miten jollekulle sellainen metafora onkin tullut mieleen, pelkkiä mäntiä, liikettä ja lämmöntuotantoa satunnaisine huohotuksineen, ylivuotoineen ym. kärähdyksineen. Omasta puolestani seksismin puolelle menee nuo sukupuolitukset, ehkä herkistelyn säädöllä hoituisi. Vakuutteluissa aina tietämistä, pääasia että Green Card mukana.


      • jooeipaha

        Toki sellaisia yhtymäkohtia on monissa asioissa, joista syystä tai toisesta herkkä mielikuvitus muodostaa inhimillisiäkin teemoja. Säätö on hieman hankalaa tänäkin päivänä, vaikka luin jostain, että ainakin BMW pystyy autojaan käsittelemään tietokoneellakin etänä.


      • rahastusautomaatti
        Myötäkarvaus kirjoitti:

        Miten jollekulle sellainen metafora onkin tullut mieleen, pelkkiä mäntiä, liikettä ja lämmöntuotantoa satunnaisine huohotuksineen, ylivuotoineen ym. kärähdyksineen. Omasta puolestani seksismin puolelle menee nuo sukupuolitukset, ehkä herkistelyn säädöllä hoituisi. Vakuutteluissa aina tietämistä, pääasia että Green Card mukana.

        Lisättäköön, että ABC-valoa ei mittaristoon tarvita vilkuttamaan - joulunakaan.


      • karjalakello

        Jos multa kysytään, niin Apsi on vienyt kaiken maalaisromantiikan huoltoasemista.


      • takaisinruutuun
        jooeipaha kirjoitti:

        Toki sellaisia yhtymäkohtia on monissa asioissa, joista syystä tai toisesta herkkä mielikuvitus muodostaa inhimillisiäkin teemoja. Säätö on hieman hankalaa tänäkin päivänä, vaikka luin jostain, että ainakin BMW pystyy autojaan käsittelemään tietokoneellakin etänä.

        Varsinaista joukkojenhallintaa ss-iis... mutta bemaria meille ei tule, muistona erään uudenkarhean mustan sportin bensatankin lukon temppuilu/avautumattomuus ja ylipäänsä sen(kin) merkin passiivis-aggressiivinen ulkoasu ja valittu imagolinjaus.


      • wienerleikemaa
        karjalakello kirjoitti:

        Jos multa kysytään, niin Apsi on vienyt kaiken maalaisromantiikan huoltoasemista.

        Vihreät kaakeloinnitkin rykäisty.


      • ruotsalainentyyli

        Kartan itsekin kaikkea saksalaisuutta, syytä en tiedä. Mutta nyt on aika siirtyä talviurheilun pariin autoilusta, se ei ainakaan herätä vääriä mielikuvia. Sukset vaan pitää vaan kaivaa esiin, voidella ja lähteä testaamaan, miten ne luistavat. Hei vain.


      • taivaltie

        Hej på dig vaan, mummo pyrähteli päiväkahvin haussa ja metsän siimeksessä noita suojavarustuksia ml. piikkilanka-aitaa tarkistamassa sekä lumen jälkiä lukemassa.


      • aikahurjaa

        Kuulostipa hurjalta tuo varustelu, toivottavasti tuollaiseen ei sentään oikeaa tarvetta ole siellä jossain, missä nyt sitten asutkin, täällä on sentään valaistut ladut.


      • sellaistadarknessia

        Tarpeeseenhan ne laitetaan, alkujaan rähinöimään pyrkivien lehmien varalle. Viime aikoina epätyypillisiä ääniä kuten sorsan kutsu ja pilkahtelevia ledifikkareita, joihin jäljistä löytyi osaselitystä. Mummolla salainen ihailija maastopyörällä kengännro 46.


      • juoksieteeni
        sellaistadarknessia kirjoitti:

        Tarpeeseenhan ne laitetaan, alkujaan rähinöimään pyrkivien lehmien varalle. Viime aikoina epätyypillisiä ääniä kuten sorsan kutsu ja pilkahtelevia ledifikkareita, joihin jäljistä löytyi osaselitystä. Mummolla salainen ihailija maastopyörällä kengännro 46.

        jollei nyt vain isiis-kutsuvieras sitten ole, tai esim. bandoliinot. Ammunko lonkalta?


      • älähetikohtilaukase

        no jos alkaa hiippailemaan nurkissa, niin siitä vaan, ainakin ilmaan ensi alkuun. Loppuu hiippailu.


      • kevennykseksi

      • nytloppuutääpalstailu

        Toivottavasti ei Pekolassa kuitenkaan, ihan normaalia kaupantekoa.


      • jokukuntokintevain
        älähetikohtilaukase kirjoitti:

        no jos alkaa hiippailemaan nurkissa, niin siitä vaan, ainakin ilmaan ensi alkuun. Loppuu hiippailu.

        Siitähän luontokappaleille(kin) riemu repeää, kun huikin ammuuta mäkeen :)


      • talenttiakerrakseen

        juu, ainakin jos vielä lonkalta :) Suomen ensimmäinen lonkastahuhuilija?


      • miinaäkkisyvä

        Kutsuhuuto vai flatulaatio?


      • jomsinkumpsin

        niinpä, joko kobranlumoojan huilu tai hiirenkarkotin hieman tapauksesta riippuen:)


      • koritori

        Mitä tuohon sanoisi??


      • koriinpaluu

        Jos tuollaisella mielikuvituksella ja sanavirtuositeetilla varustettu ihminen jää sanattomaksi on tämä ketju jo ilmeisesti sen verran monityydyttynyt, että on aika vaihtaa maisemaa ja palata jossain aiheessa, joka vaikuttaa sopivalta tai.., joten se autokaupoista tällä erää.


      • sulkeudusuosioon

        Mummon kalenterissa on downtime päivittelyiden takia ainakin viikonloppuun.


      • sulkeudusuosioon kirjoitti:

        Mummon kalenterissa on downtime päivittelyiden takia ainakin viikonloppuun.

        Besides taitaa mummon taru muutenkin tulla loppuun ennen aikaakaan, heikää ny.


    • huomennaautovahaukseen

      Tänään Pekolassa ihan huipputarjous päällä. Kaikki autonostajat saivat pilkkihaalarit ja Vanaja kairan kaupan päälle. Itse ostin Mersun D220 vm 1978 ajettu 789 000km ja kuulemma uutta vastaavassa kunnossa. Hintakin oli naurettavat 18700€ joten kotiin lähdettiin rouvan kanssa reteesti Mersulla ja pilkkihaalari sekä kaira takakontissa.

      • SCC-pesulako

        Kuulostaa jo fyndikseltä!!


    • Ei-tänne

      tää miikka koivisto on "vanha" koulukiusaaja ja nykyään näköjään toteuttaa samaa meininkiä bisnesalalle. ei tällaisia kannata tukea!

      • Kuuluuperästä

        Samoja huhuja kuuluu kun käy Parolan raitilla pyörimässä...


      • kilpailijattokitykkää

        Aika komea silti.


      • Järkihohoi

        Mikä ny on komeeta muka??


    • Vaihtotarvetta

      Onkohan mitään uusia tarjouksia tulossa vielä tälle vuodelle?

      • Koreantuontiauto

        On! Yhden hinnalla kaksi romua autoa. Kahden hinnalla yksi missä toimii eres pakki


    • Vuodenyrittäjä2016

      Koiwiston autoladolle siis autotalolle olis pitänyt antaa vuoren yrittäjäpalkinto. Niin "hienoa" ja "rehellistä" bisnestä pyörittää.

    • patteriteisisällyJellyyn

      Joulukuussa kuulemma kaikille kaupan tehneille 1000 € hyvitys vaihtoautosta auton kunnosta riippumatta, 30 kg joulukinkku ja naispuolisille asiakkaille vielä JellyJortikka hanskalokeroon hinausautoa odotellessa.

      • HinAuss

        Ai sellaista valmennusta.


    • pärinäätakahodlarissa

      meillä rouva kiinnostui kyllä tuosta erittäin houkuttelevasta joulutarjouksesta

    • Smersu19

      Rauhallista joulua kaikille ja tervetuloa sulatteleen kinkkua edullisille auto kaupoille

      • välipäiväale

        Kinkybingo tekee joulun.


      • Clada

        Puppelipoika ei vastaa koijari luuriin


      • joulurauha
        Clada kirjoitti:

        Puppelipoika ei vastaa koijari luuriin

        Moshi moshi sullekin.


    • laatuapukkaaPekolasta

      Pitääkö paikkansa että kaikille tänään autokaupan tehneille 15 kg joulukinkku ja Renault XO-konjakkipullo (3 litraa) sekä Rapalan täydellinen pilkkisetti kaupan päälle. Kaverilla oli jo tuommoiset lahjat uuden karhean Range Roverin takahodlarissa...Koivistolta kuulemma oli saatu!

    • Tampereella99

      EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE kyseistä paikkaa! Epärehellistä kaupankäyntiä, ostin auton syksyllä jossa ilmeni hintavia korjattavia asioita, jossa kauppatilanteessa ei ollut mitään puhetta, vaan autoa kehuttiin, eikä mistään vioista kerrottu vaan niitä peiteltiin! Viimenen kerta kun tuosta puljusta mitään ostan!

    • Persepuuppi

      Kyllä on tosiaakin aika ketkua meininkiä siellä. Hyvät ihmiset! Älkää erehtykö sinne kaupoille. Varoitelkaa myös tuttujanne/sukulaisianne sinne menemästä! Hyvää uuttavuotta kaikille koiviston kusettamille!

    • turhaanarinaa

      Ostin auto sieltä ja hyvin pelittää. Ei sillä muutamalla sadalla eurolla saa mistään muuta kun paskaa. Ehdottomasti uusille kaupoille.

      • Myyntitykki2017

        Vielä kaipaa pientä "viilausta" myyntipuhees koivisto. ;-)


    • Svearahoitus016

      kankkulan kaivoon meni rahat ja auto paaliin

    • sveasvearahoitus

      Onko siellä motokros pyöriä tyrkyllä? Haluis ottaa lisää svea rahoitusta

      • pilkille

        Ei taida olla kun jotakin verkonpainoja???


      • No höh, ja minäkun nousin kuolleista varta vasten katsomaan tuoreita fyndiksiä.


    • Sunnylaarsentter

      Oletteko katsoneet vaihtoauto tarjontaa???

      • santsikupppi

        kohta täytyy piäivittää..


      • harrleydavidsonbest

        Samat kaarat myynnissä ollut viime keväästä. Ei rivistössä merkittäviä muutoksia. Ei näy prätkiä myynnissä koivistolla


      • Banditkateus

        Höpsis, rellukin myyty.


    • laatuaSanonMinä

      Viime viikolla tilattu Hymer asuntoauto ja palvelu oli todella hyvää. Esittelyautoja ei kaupantekohetkellä ollut yhtään näytillä kun oli hiihtolomaviikko ja kaikki esittelyautot olivat kuulemma muilla tulevilla ostajilla koeajossa, mutta netistä näki kyllä samat asiat ja kaupat syntyivät yllättävänkin helposti. Käteisalennuskin oli 8.5% joten siinäkin säästin jo melkoisen summan. Auton luovutus sitten kesäkuun alussa niin päästään juurikin sopivasti täysin maksetulla ja huippuvarustellulla autolla kesälomareissullekin. Peruutuskamera, mikroaaltouuni ja tauluTV:kin on jo kuulemma tehtaalla suoraan integroitu siististi auton kalusteisiin.

    • köyhämiesmoisiosta

      hyvin on autot kuntotarkastettuja.ei edes öljy tikku kastunut..

      • autojoBbaRI

        Ammattimiehiä selekeesti


    • Myyntitykkiihaalempi

      Myyntitykki Koivistolla alkanut pisnes vähä paremmin luistaa kun autovalikoima aika hyvin vaihtunut. Vai onko aikasemmat viety paaliin, kyllähän ne ehkä romuraudaks kelpaa

    • teamruostekasaey

      Etelä-Suomen kovin autojoppari? :D

    • neloskoneenininää

      Heh heh...Koivisto.... Tuttu kloppi Parolasta....

    • peräöljytpuuttui

      Nyt menee koivistolla ja lujaa. Palkannut lisää henkilökuntaa.

    • hyppyjousi

      ajeltiin buc307 perässä... 20km ....kuljettaja ei väistännyt oikealle vaikka tilaa oli väistyä...kuljettajana euroopanomistajan tyylillä naaman perusteella firman edustaja Miikka...hyvää mainosta yritykselle ajaa liikenteessä kuten ajaa. Kertoo mikä on luonne elämässään..narsismia.

      • narsistinen.ajo

        Joo, 20 km stalkkaamista ja odottaa että edellä ajavat väistäisivät omaehtoisesti pientareelle kuin jotain sirrat päällä pyyhältävää lanssia väistääkseen. Olet vain kateellinen ja/tai kännissä.


    • hyppyjousi

      autokauppana en ole kuullut faktaa että oisi huono vaihtoehto kaupoille ..mutta ajelisin firman mainokseksi herrasmiesten tavoin..

    • sekoilua

      Mitä tässä yritetään sanoa....."....ajeltiin perässä, kuljettaja ei väistänyt oikealle, vaikka tilaa oli....."?
      Väistänyt ketä?
      Jotain tasoa näihin kommentteihin

    • Massimersu

      Ite paroni koivisto ajelee mersulla. Ja nauraa köyhille

    • Rati

      Aatelin käydä kattoo tuolta autoo, mutten enää, kiitos kommenteista.

    • hetikatsomaan

      Mene vaan katsomaan, mutta älä osta.

    • ruuvaakilometrejäpois

      https://m.nettiauto.com/ford/mondeo/8849643

      Siinä on romuraudalla hintaa vielä.... Viimeks oli rullattu 310tkm luki ilmoituksessa, oho nyt se on tippunut 279tkm. Onko pojat joutessaan peruutellut tai koneella nyppässyt muutamat kilsat poies..

    • Koiviston-autotaloOY

      Myyvät rikkinäisiä autoja juuri huollettuina ja kuntotarkastettuina. PASKA PAIKKA.

    • todellinenAutotalo

      Koiviston Autotalo oy on pelkkä vitsi! Kehtaavat myydä vähävaraisille muille "kuntotarkastettuja" "juuri huollettuja" autoja jotka laukeavat muutaman sadan kilometrin päästä. Pistää vihaksi tuollasen yrittäjän touhut.

    • Palvelueipelaa

      Myy rikkinäisiä autoja. Onneksi on varaa valita kun autoliikkeitä on monia. :-).

    • LaadukastaKauppaa

      Tänään kaupat Pekolasta eli ostin siitä uudesta vastavalmistuneesta komeasta vaihtoautohallista 2016 mallisen Volvo XC 60 D5 SR AWD Aut. huippu varustelulla. Ajettu vain 13 000 km ja hinta naurettavat 28 000€. Vastaava merkkiliikkeessä yli 60 000. Ja joku vielä kehtaa väittää, että kalliita ja huonokuntoisia autoja siellä myydään. Tuli muuten vielä kaksilla renkailla ja talvirenkaat oli ihan uudet koska tarratkin olivat vielä renkaissa kiinni. Auto ollut kuulemma jollain vanhalla herralla Ilamossa ja hän tilasi Koiviston viikonloppunäyttelyn yhteydessä itselleen uuden 2018 vuosimallin Bentleyn.

      • mummopeesis

        Bentli kuulostaa öykkäröinniltä.


    • Roosa.88

      Oli suuri virhe ostaa kyseisestä liikkeestä auto... koeajossa ei mittään ongelmaa.mutta kappas 100km jälkeen vikavalot päälle... seuraavana päivänä luettiin vikakoodi: "katalysaattori"prkl! Eipä auta kun lähteä vaatimaan korvauksia kuluttaja-asiamiehen kautta.kun olen ymmärtänyt,ettei liike lähde korvaamaan oma-aloitteisesti

    • voihankoivisto

      Hyvä että huomasin nämä kirjoitukset. Olin lähdössä katsomaan yhtä toyotaa sinne. En tiedä onko kaikkiin kirjoituksiin uskomista, mutta ei savua ilman tulta.

    • laatuatyrkkääIlamosta

      Kannattaa auton vaihtoa odottaa joulukuun alkuun. Pekolassa aina mahtavia tarjouksia joulukuussa ja kylkiäisiä tulee reilusti auton vaihdon yhteydessä. Viimeksi kun vaihdoin auton niin sain pilkkihaalarit, kairan ja uuden kuomullisen peräkärryn kaupantekijäisiksi. Serkkupoika sai samalla viikolla Hobbyn uuden asuntovaunun kaupantekijäisiksi kun vaihtoi Audinsa Daciaan. Jo pelkkä koeajo takaa litran XO-konjakkipullon kotiin viemisiksi.

    • oklu

      joo oli auto kauppa rahoitus päätöstä vaille valmis.Lupasivat soittaa vaan ei kuulunut soittoa.olivat myyneet kyseisen auton jollekkin muulle.Vittu saavat pitää romunsa.kierrän todella kaukaa kyseisen puljun.

    • Anonyymi

      Erittäin tyly palvelu.

      En voi suositella mitenkään.

      • Anonyymi

        Mene sinne, jos haluat tulla petetyksi!


    • Anonyymi

      Mikset, perustele.

    • Anonyymi

      Kysy autokauppias Soiniselta, rehellinen mies;)
      Asuu Pekolassa.

    • Anonyymi

      Uskaltaisko ostaa sieltä 500 tkm ajetun E Mersun ?
      Onko kokemuksiin uskomista ?
      Myyjä tuntuu "lipevältä", taitaa puhua mitä sattuu.
      Tekiskö joku Hämeenlinnassa kattavan kunnon tarkastuksen ammattitaidolla ?

      • Anonyymi

        Marsut on papoille.


    • Anonyymi

      Älä missään nimessä osta sieltä autoa!!!

    • Anonyymi

      Ei liikkeesä mitään vikaa ole.

      • Anonyymi

        Tänään olin siellä moottorikelkkakaupoilla. Olihan valikoimaa ja lähes kaikki merkit edustettuina. Yamahan valitsin ja kaupanpäälliseksi laittoivat vielä kunnollisen peräreen kuomulla. Etumaksua annoin 8500 € ja kelkan ja peräreen saan kuulemma kesäkuun toimituserästä. Myyjän mukaan kauppa käy todella kuumana ja siksi etumaksu ja näitä ei kuulemma riitä millään kaikille halukkaille.


      • Anonyymi

        Omistajan kommentti!
        Täysin perseestä koko firma.


      • Anonyymi

        Isännän ääni!
        Heko heko honk honk honk!


      • Anonyymi

        Liike on kelpo, mutta Miikka Koivisto täysi huijari !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike on kelpo, mutta Miikka Koivisto täysi huijari !!!

        Komea miäs kyllä.


    • Anonyymi

      Jos et mistään muualta löydä mieleistäsi autoa älä sorru ostamaan sitä Miikka Koivistolta! Tulet pettymään, mikään puhe ei päde eikä mikään vastuu ole voimassa kun perävalot lakkaavat näkymästä!

      • Anonyymi

        Pitääköhän paikkansa, että ko. kansainväliseen firmaan on jo hankittu myös Busterin, Silverin ja Faster veneiden edustus. Ainakin Pekolantien varressa oli isot mainokset, että ko. veneiden kaikki mallit ovat koeajettavissa Aulangon hotellin laivalaiturin rannassa tulevana Äitienpäivän viikonloppuna. Tuon on kyllä jo erinomaista asiakaspalvelua ja täyttää luottoluokitus AAA-luokan firman tunnusmerkit- Kaikille veneiden koeajajillekin perhe mukaan lukien jaetaan ilmaiseksi omaksi vielä pelastusliivit painon mukaan.


    • Anonyymi

      Perinteistä "autokauppaa", muistaa autoista kaikki hyvät asiat, mutta epäkohdat ja puutteet ovat unohtuneet. Huolehdi itse epäkohtien ja puutteiden selvityksestä!
      Ennen näitä nimiteltiin jopa huijareikst!

    • Anonyymi

      Kaverini osti sieltä just kaksi viikkoa sitten katsastetun auton emännälleen. Jarruputket ja pohja aivan mätiä. Firmasta ei saa minkäänlaista tukea asioitten selvittämiseksi. No,katsastuksen tehneen konttorin saa ainakin nalkkiin ,kun tekee Trafille ilmoituksen

    • Anonyymi

      Itsellä pelkkiä positiivisia kokemuksia tästä liikkeestä. Kaikki on aina toiminut niin kun on luvattu ja jos jotain vikoja heti kaupan jälkeen ilmennyt, ne on korjattu viipymättä takuuseen. Reilun kaupan autoliike🤝

      • Anonyymi

        Tässä kuuluu selvästi omistajan ääni.


      • Anonyymi

        👍👍👍👍


      • Anonyymi

        Mulla sama ja yleensä laittanu vaihtoauton hansalokeroon 4tähden jallupullon hyvistä kaupoista


    • Anonyymi

      Toivottavasti liike on korjannut virheensä ja nykyään kaikki on hyvin (katsoin, että jarrut petti jollain 6 vuotta sitten).

    • Anonyymi

      Ei ihan huono liike kun on vielä kuuden vuoden jälkeenkin pystyssä.

    • Anonyymi

      vähän myöhässä laittelen mutta tullut jo sieltä kaksi aivan paskaa autoa ostettua ensimmäisestä hajoo kone 3 päivän sisään sen jälkeen saatu toinen auto hyvityksenä tilalle ja sama paska jatkui ensiksi autossa ei ollut mitään mutta parin päivän kuluttua menikin etuperä paskaksi

    • Anonyymi

      Huijarifirma!
      Ole varovainen jos uskallat asioida siellä !!!

    • Anonyymi

      Auton ostin kyseisestä puljusta. Autossa ei itsessään mitään vikaa ole ilmennyt mutta tämä kaupankänyti on kuin jostain surkuhupaisesta komediasta. Nuoret junnut aivan pihalla asiakaspalvelusta. Piti tulla auto kaksilla renkailla, mutta paikanpäällä kaupanteon jälkeen renkaita ei ollutkaan. Piti tulla perästä uudenveroiset katumaasturin kitkarenkaat kotiin toiselle puolelle Suomea, mutta renkaita ei ollut lopulta ollenkaan ja tarjottiin 200e hyvitystä kun kuulema netistä läydät käytetyt sitten itse helposti. Tästä syntyi 2kk odotus ja kädenvääntö mitä, milloin ja miksi renkaita korvataan minulle. Ostajaa pidetään aivan idioottina ja joka välissä koitetaan joku satanen säästää kun vempuillaan vastaan joka asiassa. Lopulta vittuunnuin koko touhuun ja 450e tilille pienen tappelun ja vittuilun siivittämänä. Kaikkea muuta kun reilua ja rehtiä autokauppaa. Omistaja vyörytti syyn alaisille jotka hoitavat asiat vasemalla kädellä.

      Jos vain suinkin niin kiertäkää koko pulju kaukaa. Asiakaspalvelu täyttä paskaa.

    • Anonyymi

      Ettei vaan ostajassa ole vikaa.

    • Anonyymi

      Läpeensä paska firma ! Ikinä en tavannut missään niin huonoa palvelua, kun ostettu auto hajosi! Oikeesti ei minkään laista kuluttajasuojaa! täyttä meikattua paskaa! Ongelmia tulee, ostajan syy, täysin ylimielistä ja uhkailevaa käytöstä! Kaikki mahdolliset viranomaiset usutan yritykseen ! Saavat kertoa mikä on kuluttajansuoja! Kaikki autot ovat kalustoa myydään parhaalle tarjoalle! Liiketoimintakielto tommoisille huijareille! T. Ansku ja Timpe

    • Anonyymi

      Tsiigatkaa iha mielenkiinnosta sellanen kauppa Viron puolella ku Urban Racing Oü. Samat autot myynnissä molemmissa paikoissa ? Jotkut jopa samoilla kuvilla (esim Nissan 370z)… vähän sus ku molemmissa samoja autoja samaan aikaan myynnissä? Ja mm. Tuossa nissanissa lukee tuolla autoEe puolella et keulakolaroitu mut tuon k.autokaupan sivulla ei lue mitään asiasta?😂

    • Anonyymi

      Soita liikkeeseen niin eiköhän asiat siellä hoidu!

      • Anonyymi

        Eilen sunnuntaina olin siellä venekaupoilla. Kovat talvialennukset on nyt koko venemallistossa ja koeajomahdollisuuskin varmistui Rantakasinon edustalle. Hyvää palvelua ja veneen ns. koeajon jälkeen liikkeen toimitusjohtaja vei vielä meidän koko perheen syömään maittavan lounaan Marin Grillille. Asiakaspalvelua siis viimeisen päälle, vaikka venekauppa ei nyt vielä toteutunutkaan, koska ko. koeajovene ei sitten käynnistynytkään ja traileri jäi pahasti uppeluksissa jumiin Rantakasinon veneenlaskuluiskaan odottamaan lämpimämpiä kelejä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe