Mistä löytyy kirpputoreja Tukholman alueella? Onko kirpputori Loppis-ruotsiksi vai onko siellä joku oma sana sille? Lähinnä sellaiset kiinnostaa missä on paljon astioita esim. Rörstrandia
Kirpputorit
2
1253
Vastaukset
- beethooven
Loppmarknaden i Varberg löytyy mm. netistä. Huippumesta ainakin keräilijöille vain alle 20 min. Slussenilta tunnelbanalla. Jättebra också är Södermalmens strandvägen loppmarknaden alla lördag och sönndag bara 4 km till en väg Viking Lines terminal. Suosittelen.
- shoppatuk
Itse olen löytänyt Tukholman parhaat shoppialupaikat, muutkin kuin kirppikset, erittäin yksityiskohtaisen ja asiantuntevan tukholma.org-sivuston kautta. Siellä on laaja osio ostosalueista ja kaupoista, osoite on tämä: http://tukholma.org/ostokset/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881357Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481164- 671020
- 40990
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V113969Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59945- 69924
- 97897
- 73881