Miten ihmeessä nuo laittaa tekstiä minun rakas lapsi,minun ihana päivänpaiste! Kumminkin linnassa istutaan ja tehdään rikoksia ja äiti hoitaa lapset.Vapaaksi kun päästään maantie maittaa ei välitetä lapsista? Tai noinhan ne kasvatetaan.Sääli eräskin ollut vuosia ilman lapsiaan ja porukka vie,ei nainen voi mitään,rikosta rikoksen perään.Pitäskö niiden äitien miettiä miten sen elämänsä rakentaisi?Onko tuollainen ÄITI? Ei ole,lapsen lähellä ollaan tukena ja turvana ohjataan oikeaan suuntaan annetaan ymmärtää mikä on oikein mikä väärin.Laitetaan somee kuvaa vain minun hieno prinsessa mällätään varastelulla rahoilla tai tavaroilla.Ottakaa nyt naiset se järki käteen/päähän ei naiset noin käyttäydy.Jokainen nainen puhuu vanhemmalle ihmiselle kauniisti ei,haistata ym.edes sille omalle äidilleen,teillä ei ole tapoja.
Parola neljäsosa
tavatneon
1
195
Vastaukset
- KasvatustaJoo
Jos mummo on tyttärensäkin linnakundeiksi kasvattanut, onko lopputulos sama lapsenlapsenkin kohdalla? Ohjataanko muka oikeaan suuntaan? Ihmettelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869