Onko kokemuksia kissan hammaskivan poistamisesta omatoimisesti,
esim. teräksisellä hammasskraballa?
Lähteekö hammaskivi helposti, voiko vahingoittaa kissan hampaita ja
antaako kissat yl. kuinka puhdistaa hampaitaan?
Vinkkejä kaipaisin!
Hammaskiven poistaminen omatoimisesti
5
264
Vastaukset
- 1316
En lähtisi puoskaroimaan itse. Jos tilanne on paha, eläinlääkäri tarkastaa ja putsaa. Jos hammaskiveä on vain vähän, esim. Petzlife geeli säännökliseen käyttöön voi riittää. Varmaan on joku syy siihen, että hampaita ei ole harjattu?
- hammasheikka
Mulle eläinlääkäri opasti että kynnen sivulla voi skrapata hampaan pinnasta, onnistuu kun käytää vähän voimaa. tollanen teräksinen tuntuu vähän liian heviltä, ainakin amatöörin käsissä.
Syöttämällä kissalle luita toi hammaskivi ongelma pienenee- kotilääkäri
totta, ongelma suorastaan häviää.
- lukenut
älä missään nimessä mene itse poistamaan kisulta hammaskiveä. Se on tuskaa kissalle. paras ja luonn. tapa pitää kissan hampaat puhtaina ja terveinä on
syöttää sille raakaa lihaa ja sisäelimiä. - Spesiaalisti
Minulta lähti hammaskivi heti, kun käytin karkeaa viilaa apuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362