Onko teidän mielestä sääntöi kummalle passsaa tiukemmat farkut. Pojilla on ainaki munat nii ei voi olla kauheen tiukat ja hikoo liian tiukiss...Vai? Toi tuli nyt mielee.?
Eri housujen tiukkuus muijil/tytöil ja jätkill/poj
Micmac2016
3
319
Vastaukset
- WestOofkings
Pillit vittuuuuu!
- asdfsfdf
Semmoset ku niillä Tom of Finlandin kalapuikkoviiksimiehillä, niillä just jotka roikottaa rotsia olalla. holkki-klubia suupielessä ja tiirailee koppalakin alta, johonkin talonkulmaan salla nojaillen
- Kusipäää6666
Suomi oo homojee maa ei mitään erikoista tyyli vaa sille naisten kuuluu pitää kireitä housuja ei miehet piils ja tää äijää mikä puhuu kalapuikkoviiksit miehistä taitaa olla Pelle homo tuu vittu sanoo päin naamaa pääset uuteen uskoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839