Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rahat lainan lyhennyksiin

seksiärahasta

Vanhan ja arvokkaan rakennuksen arvokkaassa olohuoneessa istuin kymmenien vuosien, lähes sadan vuoden vanhalla parkettilattialla alastomana, vain huivi kaulallani jonka päät pehmeästi riippuivat rintojeni yli. Lattialla vastapäätäni makasi kaunisvartaloinen mies käsi suojaten elintään, joka hetki sitten oli purkanut kuuman spermakuormansa minuun. Siinä istuessani tunsin miten lattian puupinta kosketti kuumaa syliäni. Sisältäni valui nesteitä kastellen reisiäni ja pyllyäni leviten myös parketille. Mies oli kietaissut huivin viereiseltä tuolilta kaulalleni ja sanonut, että voin siihen siistiä itseäni. Arvasin huivin olevan Bennyn vaimon. Vaimo itse oli hetki sitten poistunut olohuoneesta hakemaan uuden pullon kuohuviiniä, jota olimme takkatulen ääressä jo pari pulloa nauttineetkin. Takka oli suuri rakennelma huoneen ikkunoita vastapäisellä seinällä ja sen edessä olimme isolla matolla rakastelleet, kaikki kolme.

Elämäni oli luiskahtanut ahdingon puolelle. Pitkäaikainen miesrakastettuni oli lähtenyt kodistamme suurempia kertomatta pakattuaan tavaransa pariin matkalaukkuun. Mitä jäi, sille saisin tehdä mitä tahdon. Minulle jäi melko täydellinen koti ilman miestä. Mies, joka oli varauksetta maksanut yhdessä kanssani asuntovelkaani, oli poissa. Olin ahdingossa, sillä vaikeuksia tulisi taloudellisesti olemaan. Illat istuin ja laskeskelin menojani ja tulojani, mutta aina vaan tuntui vaikeammalta, mutta päätin selvitä. Lopuksi päätös oli se ainoa keino johon olin päätynyt. Ja se keino oli se, että aioin myydä sitä, mistä kukaan ei aiemmin minulle ollut mitään maksanut.

Avasin itselleni uuden sähköpostitilin, jota käytin kontaktien ottoon nettisivustoilla ja jonka annoin myös parille luotetulle baarimikolle luovutettavaksi katsomalleen mahdolliselle asiakkaalle. Ihmeen helposti oli toimintani alkanut luistaa ja olin jo saanut muutaman vakituisen asiakkaan. En ahnehtinut, vaan toiminta pysyi järkevässä mittasuhteessa. Vakinainen työni ei kärsinyt ja olin jopa saanut ylennyksenkin ja pienen palkankorotuksen. Vapaa-ajan toiminta rajoittui enimmäkseen viikonloppuihin ja katsoin sen riittävän. Koskaan en tehnyt näitä keikkahommia kotonani, vaan aina asiakkaan haluamassa paikassa. Mieluummin heidän kotonaan.

Olin tullut ensikerran tähän vanhaan jugentyyliseen Kaivopuiston taloon. Sähköpostitse olin ollut kirjeenvaihdossa pariskuntaan useamman kerran, sillä halusin olla varma siitä, että kaikki olisi turvallista ja sujuvaa. Olimme jopa vaihtaneet keskenämme kuvatkin. Pariskunta, Mikaela ja Benny olivat noin nelikymmenvuotiaita, hyvin hoidetun näköisiä ja urheilullisen oloisia. Ystävällisesti he ottivat minut vastaan ja ohjasivat suureen olohuoneeseen, jonka huomiotaherättävin asia oli suuri ja kaunis takka. Mikaela pyysi istumaan pienen teepöydän ääreen ja kaatoi laseihin kuohuviiniä. Kohotimme lasit ja skoolasimme tulevan illan kunniaksi. Tarkkailin paria jonka kanssa minun pitäisi ilta viettää ja siitä saada aikamoinen rahallinen korvaus. En ollut edes omaa hintaani heille kertonut, vaan olin saanut heiltä tarjouksen josta en voinut kieltäytyä. Mikaela oli kaunis nainen, ruskeaverikkö pitkillä hiuksilla jotka nyt putouksen lailla putosivat kauniisti olkapäille. Benny oli juuri niin urheilullisen ja hyvinhoidetun näköinen kuin saattoi ajatellakin golfaajasta ja purjehtijasta. Hänen hiuksensa olivat vaaleat ja runsaat, kammattuina suoraan taakse peittäen korvien yläosaa. Minun oli rakasteltava Bennyn kanssa ja Mikaela olisi yleisönä, lähietäisyydellä ja kosketteluun valmiina, niin minua kuin Bennyä.

Pariskunta oli avoin ja ystävällinen. He alkoivat heti kertomaan mieltymyksistään ja haluistaan erotiikan alueelta, miten he olivat matkustelleet ulkomailla, Saksassa, Ranskassa ja Englannissa niinkutsutuilla “swingers party” tapaamisilla. He kertoivat, että englantilaiset tapaamiset olivat kaikkein mukavimpia ja sitten ranskalaisten järjestämät, mutta saksalaisten oli heidän mielestään liian meluisia ja brutaalejakin. Nyt he halusivat olla kotonaan vain yhden naispuolisen vieraan kanssa pehmeällä matolla takkatulen ääressä. Mikaela olikin jo siirtynyt matolle ja pyysi minua ja Bennyäkin tulemaan. Seisoimme vastatusten ja riisuimme itse itsemme täysin alastomiksi. Bennyn elin oli kohtalaisessa erektiossa nyökytellen päätään kohden minun vähäkarvaista häpykumpua. Mikaelan kaunis vartalo oli tasaisen ruskea ilman mitään rajoja. Vaikka hänen rintansa olivat raskaat ja aavistuksen riippuvat, niin hänen kohottaessaan käsiään riisuessa puseroaan, näin miten rusketus oli kaunis myös rintojen alta. Aurinkoiset purjehduspäivät olivat saaneet aikaan tasaisen rusketuksen.

Istuimme alas matolle ja Benny otti minua hartioista ja painoi minut selälleni...

Lue koko tarina täältä:
http://seksitarinat.koeajo.com/maksullinen-seksi/rahat-lainan-lyhennyksiin/

10

2317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksullinennaine

      Huora mikä huora

      • vähänjotaintasoo

        Olipa typerä kommentti


    • kirjotustenarvostelija

      Hyvin kirjotettu, paljon tavanomaista paremmin

      • sammaposwenska

        Samaa mieltä


    • arvostaja

      Täää oli kyllä niiiiiiin hyvä

      • terveisinfaijas

        Mutsis oli hyvä


    • kixit

      Mä en pahemmin kiksejä tästä tarinasta saanu

      • saatkomistää

        Mistäs sit saat?


    • munmielestä

      Tää oli vähän outo

      • soblacktoo

        Niin mustakin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe