Olen nettiholisti

Vatunetti

Tässä on taas istuttu aamu kuudesta asti. Silmiä koskee, selkää sattuu mutta ei pääse irti. Tässä ollaan yöhön asti. Kesälomalla työ ei häiritse netin käyttöä. Keho ei kestä enää kauaa.

Useasti mainitaan että netin käyttöä ei ole tarpeen lopettaa kokonaan vaan pienentää käyttöä järkevään käyttöön.

Miksei alkoholistille suositella samaa? Siksi koska se ei toimi niin. Anna alkoholistille pullo kossua ja sano että juot vain sentin päivässä. Holisti on holisti ja ainoa hoito on ettei käytä ainetta enää. Minun aineeni on netti josta pitää päästä irti.

Tietokone lähtee. En aio myydä tätä kampetta. Annan pois tai nautin lyömällä kirveen tästä läpi. Maksoi juuri kaksi viikkoa sitten 500 euroa. Suuri raha minulle.
Menen sitten maksamaan laskuni pankkiin. Se on 5 euroa per lasku mutta se on halpa hinta siitä että ei ole koukussa tähän paskaan.

Tietoa joutuu hakemaan muualta. Kirjastosta ja ihmisiltä. Se tuntuu hankalalta mutta kai siihen tottuu. Ja joutuu käyttämään omia aivojaan. Ennen olin nokkela ja käytin päätäni arkisten asioiden ratkaisemiseen. Ei ole moneen vuoteen tarvinnut päätänsä vaivata. Googleen ja klik. Siinä se tarvittava tieto on ruudulla. Taas kuoli yksi aivosolu.

Tulisipa joku raju EMP niin sammuisi kaikki saatanan elektroniikka.

3

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatunetti

      Aloituksen (9:34) jälkeen suljin koneen, heitin älyluurin menemään, siivosin, kävin lenkillä, kävin kirjastossa josta lainasin luettavaa. Nyt oli pakko tulla koneelle. Helvetilliset oireet oli jo päällä. Oikeastaan ajattelin koko tämän tauon aikana mitä kaikkea kivaa tekisin netissä.
      Olen päättänyt että lopetan netin käytön kokonaan. Jos siitä tulee ongelmia niin tulkoon. Kukaan ei kai voi pakottaa netin käyttöön?

    • jatka_vain

      Lottako se siellä haaveilee?

    • Juha82outopätijä

      Samoin oon nettiholisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe