Tässä on taas istuttu aamu kuudesta asti. Silmiä koskee, selkää sattuu mutta ei pääse irti. Tässä ollaan yöhön asti. Kesälomalla työ ei häiritse netin käyttöä. Keho ei kestä enää kauaa.
Useasti mainitaan että netin käyttöä ei ole tarpeen lopettaa kokonaan vaan pienentää käyttöä järkevään käyttöön.
Miksei alkoholistille suositella samaa? Siksi koska se ei toimi niin. Anna alkoholistille pullo kossua ja sano että juot vain sentin päivässä. Holisti on holisti ja ainoa hoito on ettei käytä ainetta enää. Minun aineeni on netti josta pitää päästä irti.
Tietokone lähtee. En aio myydä tätä kampetta. Annan pois tai nautin lyömällä kirveen tästä läpi. Maksoi juuri kaksi viikkoa sitten 500 euroa. Suuri raha minulle.
Menen sitten maksamaan laskuni pankkiin. Se on 5 euroa per lasku mutta se on halpa hinta siitä että ei ole koukussa tähän paskaan.
Tietoa joutuu hakemaan muualta. Kirjastosta ja ihmisiltä. Se tuntuu hankalalta mutta kai siihen tottuu. Ja joutuu käyttämään omia aivojaan. Ennen olin nokkela ja käytin päätäni arkisten asioiden ratkaisemiseen. Ei ole moneen vuoteen tarvinnut päätänsä vaivata. Googleen ja klik. Siinä se tarvittava tieto on ruudulla. Taas kuoli yksi aivosolu.
Tulisipa joku raju EMP niin sammuisi kaikki saatanan elektroniikka.
Olen nettiholisti
Vatunetti
3
236
Vastaukset
- Vatunetti
Aloituksen (9:34) jälkeen suljin koneen, heitin älyluurin menemään, siivosin, kävin lenkillä, kävin kirjastossa josta lainasin luettavaa. Nyt oli pakko tulla koneelle. Helvetilliset oireet oli jo päällä. Oikeastaan ajattelin koko tämän tauon aikana mitä kaikkea kivaa tekisin netissä.
Olen päättänyt että lopetan netin käytön kokonaan. Jos siitä tulee ongelmia niin tulkoon. Kukaan ei kai voi pakottaa netin käyttöön? - jatka_vain
Lottako se siellä haaveilee?
- Juha82outopätijä
Samoin oon nettiholisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743