Miten poistan kuvia icloudista???

Muistipätköö

Minulla on vanhoja kuvia icloudissa jotka haluaisin poistaa. Vaihdoin joskus vanhan iphoneni uuteen ja otin kuvani talteen muistitikkuun. Jostain syystä ne kuitenkin jäivät icloudiin ja nyt nykyinen, uusi puhelimen muisti on täynnä samoin icloudin tila. Enkä haluaisi taas ostaa lisää tilaa icloudista. Siis mulla on muistia icloudissa 50 gb ja puhelimessa 128 gb mutta puhelimen muistista ei ole hyötyä kun kuvat joka tapauksessa käyttää icloudia,pakosti, kun se jakaa ne. Osaisiko joku auttaa...

5

4377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GooglettamallaLöytää
    • Muistipätköö

      Kiitos, mutta kysyn nyt just siksi kun iphone sanoo kuvia olevan noin 20000 icloudissa (suurin tilanviejä) eikä siellä voi olla kun ehkä parituhatta kuvaa jotka näkyy iphonessa. Niin miksi en näe niitä mahdollisesti tilaa vieviä vanhoja kuvia? Olen omasta mielestäni poistanut vanhat kuvat puhelimen vaihdon yhteydessä. Kysyn nyt tässä kun tähän on varmasti ihan hyvä selitys????

      Ja toiseksi kannattaako icloud tiliä käyttää, onko siitä mitään hyötyä? Vai viekö sekin vaan tilaa?

      • GooglettamallaLöytää

        Edelleen, selaa antamaani linkkiä https://www.apple.com/fi/support/icloud/ ja siellä olevia ohjeita. Siellä on myös avttavia linkkeja itse ohjeen sisällä, joista saat vastauksen. Täältä et kysymällä saa enempiä neuvoja, linkissä on KAIKKI.


    • Anonyymi

      Tietäätkö joku että jos poistan kuvia iCloudista poistuuko ne samalla sieltä galleriasta tai sieltä??

      • Anonyymi

        siirrä varalta ensin ne vaikka toedostonhallintaan tai koneelle ja sitten tyhjennä iCloumja katso poistuiko galleriasta myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe