Kumman kaa Heli Sutelan rinnat olivat saaneet muotoja sitten tän hauskan ohjelman,
totesin vaan kun oli maikkarin aamu tv:ssä. Eli silikoonit jotka kiinnittivät koko huomion kyseisessä haastatattelussa.
Silikoonit vai ei , ehdottomasti Ei!
Heli Sutela
11
15358
Vastaukset
- Gastan
Hienot ja täyteläiset rinnat tosiaan. Niitä olisi kiva hyväillä ja suudella.
- IkeTheMinister
Naisiin päin taitaa Heli olla...
- näkyyyy
- viäkinnaurattaa
LOL. Ei voi kuin nauraa - niin Lappareita kuin olla voi :D
- Dlfkcjdi
Minusta kans taitaa olla naisiinpäin! Olisikin.
- kooomiikkk
Niin näyttää rintavarustus iän myötä suurentuneen, ei kyllä vaikuta että ois tytöistä kiinnostunut, tiedä en sitä.
- Katalin
Heli on parhaimpia komedianayttelijoita mita tiedan.kumman kaa parhaita viihdeohjelmia,
- Anonyymi
No entäpä Satu Silvo? Kovaa kasvua havaittavissa. Jos katsoo vaikka Uuno Epsanjassa ja myöhemmin...
- Anonyymi
Syy: LIHOMINEN
- Anonyymi
Heli Sutela on kyllä todellinen puuma.
Hän on aina ollut tosi kaunis, hyväkroppainen ja hänellä on todellakin hyvät ja tosiaan ehkä yllättävänkin isot tissit tuohon muuhun sopusuhtaiseen vartaloon nähden. - Anonyymi00013
Olen katsonut varmaan 10 kertaa Kumman kaa ohjelman.Paras ikinä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233