Tänään oli lähellä kahden polkupyörän törmäys. Tilanne tapahtui kahden kevyenliikenteen väylän tasa-arvoisessa risteyksessä. Vasemmalta tuli kovaa polkupyörä, jonka olisi pitänyt väistää. Pyöräni jarrut kirskuivat. Pyörän äkkipysäyttäminen oli hankalaa alamäessä ja hiekkaisella pinnalla. Tilanteen aiheuttaneella pyöräilijällä oli kuulokkeet korvilla. Onneksi pyöräni ei mennyt äkkijarrutuksessa rikki.
Koheltavat polkupyöräilijät
raivostuttaa
2
158
Vastaukset
- nonstein
Koska olen huono fysiikassa, kertoisiko joku, millainen ero on polkupyörän ja auton jarrutusmatkoissa, jos ajavat samalla nopeudella?
- Loogista
Kuten usein muistetaan tähdentää, pyöräilijöillä ovat liikennesäännöt hyvin hallussa. Oikea ja vasen ovat paljon huonommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683