Voiko 3timanttikirjoahvenen kanssa pitää palettikala pariskuntaa 112litrases akvas??
Timanttikrjo vs. Paletti??
4
342
Vastaukset
- JuuLia
Edelleen olen timanttipaiskunnan kannalla, kutuaikaan koiras valtaa varmaan koko altaan reviirikseen ja palettikala on todella agressiivinen jopa monnisille saati sitten muille kirjoahvenille. Itse en kyllä ole moista yhdistelmää kokeillut eli korjatkaa jos olen väärässä. Palettikala pariskunta ei muutenkaan ole se järkevin ostos sillä lisääntyvät valtavaa tahtia ja poikasia voi olla hankala saada minnekään...
Rääkyn sivulta lainatakseni "On kuultu tarinoita mm. palettikaloista jotka repivät kahtia miljoonakaloja. On syytä olla hyvin suuri: noin parisen sataa litraa vesitilaa runsailla reviirinrajoilla ennenkuin voi huoletta palettikalan sijoittaa seura-akvaarioon. Tyhjään akvaarioon voidaan kyllä laittaa pariskunta jo sataan litraan."- nerd :)
Täytyy kait sitte tyytyä vaa niihi timanttikirjoihi,tetroihin ja monisiin...
- mullakin on...
...
- 25 pesetas
Mutta mitä JuuLia kerto niin mä sanoisin
kannattaa mennä Faunatar eläinkaupan sivuille!!
Ja katot sieltä Palettikalan siitä saat tietää lisää. Älä luovuta vielä Palettikaloista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672754
- 2012007
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.461554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 791161
- 811060
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987