taas joku puhelin työ

kaikkisoininsyytä

miksi ne kauppaa työvoima toimistossa vain puhelin myyjän paikkoja? en halua tehdä sitä työtä se on perseestä :D yhteiskunnan pitäisi tarjota ihmisille sellaista työtä mikä on kivaa.

5

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rhgregregwgtwerfewt

      Sultakin tuet pois, niin johan rupeais työt maistumaan. Olishan se kiva että kaikilla olis 50 000 euron kuukausipalkka, puolet vuodesta vapaata, ilmaiset ulkomaanmatkat ynnä muuta kivaa, mutta tasan ei mee nallekarkit. Ja jonkunhan näitä yhteiskunnan lusmujakin pitää elättää, kun eihän ne hellanlettas sentään viitti töitä tehdä ku se ei oo kivaa.

    • KaikkeeLeipäElätt

      Mitäs itse olet tehnyt sen eteen, että olisi mielekästä työtä? Oletko opiskellut? Hankkinut työkokemusta, vaikka sitten ns. Hanttihommista?

      Ei kaikille löydy sitä työtä mistä haaveilee.

      Sitä paitsi puhelinmyyjäntyö voi olla myös kivaa, kun sitä tekee oikealla asenteella.

    • cvzdgxrgvv

      Jaahas ketjussa on taas isoja päsmäreitä aivottomia typeryksiä!!!

      Puhelunmyynnissä on runsaasti huijarifirmoja jotka pimittävät osan palkasta tai sitten eivät maksa mitään!!!

      JA TÄMÄ ON TOSI!!

      • dsgfhregtwetgewf

        Niin? Aivoton taidat olla itse, jos uskot että koko ala on täynnä huijarifirmoja. Hyvin asiansa hoitavia firmojakin on ja kyllä se useimmissa paikoissa pätee, että se työntekijän OMA ASENNE ja TULOS ratkaisee sen paljonko palkkaa saat. Yhtä lailla muiltakin aloilta näitä huijarifirmoja löytyy, mutta miksei vaikkapa rakennusalan lafkat ole yhtä järjestelmällisesti kaltaistesi pätjöiden asialistalla, vaikka varmasti sieltäkin löytyy monta perseilijää ja hämärää toimijaa?


    • telepomo

      musta on ainaki kiva kusettaa ja vetää välistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe