Saisinko tulla syliisi mies................

......................ja kuolla siihen.
Se olisi viimeinen toive.
(ei puhevelvoitetta)

50

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljastuit

      Olet 77777 pgp pxp jne

      • Miksi? Miksi olisin?


      • paljastuit
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Miksi? Miksi olisin?

        Ai niin, ikävöit Mikkoa etkä Jania Olin väärässä

        En ihan tosissani tota muutenkaan


    • Syliin saa tulla, mutta kuoleminen on kiellettyä. Puhuakkin saa ja se olisi mukavaa. Näin minusta.

      • Hyvää yötä, "Marko"!


      • Hyvää yötä yötä "tuntemattomalle naiselle" ja terveisiä Sisilian Taorminasta.


      • M....Mies kirjoitti:

        Hyvää yötä yötä "tuntemattomalle naiselle" ja terveisiä Sisilian Taorminasta.

        Siellä tehdään hyvää juustoo! Nam.


      • Hyvää juustoa on. :) Maisemat ovat täällä upeat...kaunis vuoristo & pieni kaupunki ja mukava ilmasto näin suomalaiseen makuun.

        Tule sinäkin tänne lomailemaan vai oletko jo käynyt täällä?


      • M....Mies kirjoitti:

        Hyvää juustoa on. :) Maisemat ovat täällä upeat...kaunis vuoristo & pieni kaupunki ja mukava ilmasto näin suomalaiseen makuun.

        Tule sinäkin tänne lomailemaan vai oletko jo käynyt täällä?

        Mä en lomaile. Muuttaa voisin.... Seuraavassa elämässä. (Ei mulla mitään seuraava elämää ole.)


      • Ehkä sinun pitäisi oikeasti pitää hetki lomaa ja unohtaa kaikki muu että jaksat? Ei työ voi olla niin tärkeää etteikö siitä voisi lomaa pitää.


    • En mä osaa kuolla syliin! Ei oo unilääkkeitä. Paitsi jos saa aseen jostain, mut se olis suttusta.....
      Parempi hypätä junanalle: 🚞🐻.

      • nalleensattuu

        pöljä


      • Nyt ei hypätä mihinkään eikä ajatella noin negatiivisesti. Asiat järjestyy kyllä kunhan on kärsivällinen ja yrittää. Hyvät ihmiset ja hyvän tekijät saavat lopulta aina palkinnon. :)


      • Putoominen on paras!v (ampumisen jäljeen)
        Hukkuminen = paniikki iskee
        Hirtto = sattuu aluksi liikaa
        Pillerit = joku ehtii pelastaa

        Kyllä on niin että jos minä päätän lähteä niin lähren kans!


      • Eiseainanoinmene
        M....Mies kirjoitti:

        Nyt ei hypätä mihinkään eikä ajatella noin negatiivisesti. Asiat järjestyy kyllä kunhan on kärsivällinen ja yrittää. Hyvät ihmiset ja hyvän tekijät saavat lopulta aina palkinnon. :)

        Eli sä et saa, koska olet paha ja ilkeä. :)


      • Mistäs tiedät kuinka paha ja ilkeä olen? ;)


      • Eiseainanoinmene
        M....Mies kirjoitti:

        Mistäs tiedät kuinka paha ja ilkeä olen? ;)

        Tiedän kyllä.


      • Älkää vaihtako puheenaihetta pässit!


    • Tuletko mies mun haudalle, jos mut haudataan samalle paikkakunnalle missä nyt olen kirjoilla?

      • Mulle on ihan sama mihin mut haudataan...
        Ai perskeles mutta exäkin pääsis sitten nysväämään siihen haudalle, vittu hermostuttaa koko ajatus.

        En kyllä anna haudata itteeni mihinkään!!!!!

        Selittämätön katoaminen on paras.
        Ei hautaisia!


    • näinajattelen

      Hukkuminen on varmaan paras tapa, itselle siis. Tulee rauhallinen hyvä olo, eikä sieltä halua poiskaan. Sattuu kun kiskotaan ylös ja joutuu hengittämään. Ei mitään aikeita, kunhan oli keikahdus veneellä jne

      Mulle ainakin elämä on niin mielenkiintoista että haluan nähdä mitä huomenna tapahtuu, en ikinä voisi tappaa itseäni enkä ketään.

      • Mua ei kiinnosta enää mikään.
        En haluu enää mitään.
        Tämmostä.


      • älähännyt

      • Yöh!
        Kiva biisi....
        Mutta tässä kontekstissa yöh!


    • Ikäväjuttu

      Tänäänkin jäi junan alle joku :'(

      • Junanalle ei oo hyvä jäädä kun menee ihan mukkelis makkelis... Eikä tiedä miten osuu. Voi mennä keskeltä poikki ja sitten ihmettelet ja palelet vartin verran tajuissas että jalat ja pillu lähti....


      • Kuulostaapahalta
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Junanalle ei oo hyvä jäädä kun menee ihan mukkelis makkelis... Eikä tiedä miten osuu. Voi mennä keskeltä poikki ja sitten ihmettelet ja palelet vartin verran tajuissas että jalat ja pillu lähti....

        Aika rankkoja asioita näkee hoitajan työssä?


      • joskusSitten
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Junanalle ei oo hyvä jäädä kun menee ihan mukkelis makkelis... Eikä tiedä miten osuu. Voi mennä keskeltä poikki ja sitten ihmettelet ja palelet vartin verran tajuissas että jalat ja pillu lähti....

        Pää raiteille ja muu kroppa ulkopuolelle niin on varma kuolema, välitön sellainen jos ei jänistä.


    • äläoletollanemörri

      Et nyt kuolla saisi tietenkään. Muuten voit tulla syliin, suuhun, hepin päähän, ihan miten haluat.

      • Oikeesti olisin tullu. Leikisti ei enää jaksanu... Sori.


      • asiatvoikääntäähyviksi

      • Emmää jaksa kuunnella näitä...


      • palstakamu
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Emmää jaksa kuunnella näitä...

        Kuuntele se ajatuksella. Tee se mulle vaikka ja kerro mitä pidit.


      • "Palstakamu"?

        Kyllä jos mulle oikeesti lyödään joku biisi eteen ja tiiä että on mulle niin sitten.
        Mut näin ei jaksa kiinnostaa.


    • Motorcorporation

      Saat tulla syliini ja vaikka kuinka monta kertaa,mistä sut löytää..

    • Mun piti kualla keväällä 2011. Toukokuun lopussa. Sillon oli se hetki. Miksen kuallu.
      Paskan marjat!

      • Miksi sun pitäisi vaihtaa hiippakuntaan? Miksi olet niin surullinen?


      • OletYliTekopyhä
        M....Mies kirjoitti:

        Miksi sun pitäisi vaihtaa hiippakuntaan? Miksi olet niin surullinen?

        Miksi sua kiinnostaa joku anonyymi kun ei sua kiinnostanu sun kaivatunkaan paha olo?


      • Mistäs sinä sen tiedät? Olen aina auttanut läheisiä ja kuunnellut heidän murheita. Jos olen pahasti sanonut olen pyytänyt anteeksi ja pyrkinyt sopimaan välit.

        Kuka on se kaivattuni jolla on paha olo? Hän voi tulla milloin vain juttelemaan kun ottaa vain yhteyttä.


      • valehtelet
        M....Mies kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät? Olen aina auttanut läheisiä ja kuunnellut heidän murheita. Jos olen pahasti sanonut olen pyytänyt anteeksi ja pyrkinyt sopimaan välit.

        Kuka on se kaivattuni jolla on paha olo? Hän voi tulla milloin vain juttelemaan kun ottaa vain yhteyttä.

        Valehtelet. Olet palstan multinimimerkkitrollimies.


      • Ei saa kämistä!!!!!!!!!
        Riita poikki.


      • valehtelet kirjoitti:

        Valehtelet. Olet palstan multinimimerkkitrollimies.

        Kun trollaajat eivät enää muuta keksi niin menevät tuolle linjalle. Luuletko oikeasti että hyökkäys on paras puolustus? Luuletko että vihaisuus voi peittää tietämättömyyden?

        Paljon on teillä vielä opittavaa.

        Öitä.


      • valehtelet
        M....Mies kirjoitti:

        Kun trollaajat eivät enää muuta keksi niin menevät tuolle linjalle. Luuletko oikeasti että hyökkäys on paras puolustus? Luuletko että vihaisuus voi peittää tietämättömyyden?

        Paljon on teillä vielä opittavaa.

        Öitä.

        Heh, just joo, kun olet itse se trollaaja.


      • valehtelet
        M....Mies kirjoitti:

        Kun trollaajat eivät enää muuta keksi niin menevät tuolle linjalle. Luuletko oikeasti että hyökkäys on paras puolustus? Luuletko että vihaisuus voi peittää tietämättömyyden?

        Paljon on teillä vielä opittavaa.

        Öitä.

        En ole vihainen, miksi valehtelet senkin? Mieleni ei pidä siitä kun joutuu näkemään tekopyhää valehtelua ja oikeudentajuni pistää puuttumaan asiaan.


      • valehtelet
        M....Mies kirjoitti:

        Kun trollaajat eivät enää muuta keksi niin menevät tuolle linjalle. Luuletko oikeasti että hyökkäys on paras puolustus? Luuletko että vihaisuus voi peittää tietämättömyyden?

        Paljon on teillä vielä opittavaa.

        Öitä.

        Paljon enemmän on sulla opittavaa, valitettavasti et vain kykene oppimaan kaikkea.


      • Kylläpäs sua nyppii...


    • Nyt hyvää yötä ja levollisia unia ihmisille.

    • Nyt tuli mieleen!
      Olin ihan unohtanu!
      Autolla kovaa päin kallionseinää!
      Paras tunne ikinä.
      Siis ennenkö mäsähtää.

      Mikä biisi laitetaan soimaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe