Pesäpalloilijat voisivat ottaa ohjat..

ja pelata potkupalloa... olisi Voimaa ja nopeutta ja ennen kaikkea järkeä pelissä!! Nyt kun katsoo tuota "kuningas" lajia niin.. eipä oikein tule mitään. On sitten vi..u tyhmiä ja saamattomia (toki olen nähnyt kaveripiirissäkin) nuo potkupalloilijat;) Toki ei suoraan voi vaihtaa päittäin, koska ei löydy noita peräänkuuluttamiani ominaisuuksia toisinpäin!!
Ilmoita

Siinä olisikin klassikon paikka, kun pesäpalloilijat haastaisivat Huuhkajat. Yleisöryntäys olisi taattu ja voittaja- ja tulosveikkaus kävisi kuumana. Itse veikkaisin pesäpalloilijoita.
Ilmoita
Voimaa ja nopeutta hahahahahahahaaaa pesäpallossa on keskinkertaisia lahjattomia kavereita no totuuden nimissä samaa on sanottava suomen potkupalloilijoistakin.
Ilmoita
Kyllähän pesäpalloväen urheilullisuus on ihan toista luokkaa kuin itsestään liikoja luulevien hutifutijoiden.
3 VASTAUSTA:
Peräkylien pojat lyö palloa lannanluonnin ohella ei pesäpalloilijoista ja urheilusta pidä edes puhua samassa lauseessa.
Kenellä on maailmamestaruus plakkarissa: http://www.pesis.fi/?x21605=17692827
Peräkylienpallo kirjoitti:
Peräkylien pojat lyö palloa lannanluonnin ohella ei pesäpalloilijoista ja urheilusta pidä edes puhua samassa lauseessa.
Juurikin näin, urheiluna tuota ei kukaan täysipäinen pidä. Ennemminkin joku piirileikki.
+Lisää kommentti
Hölkätään 90 min
Ilmoita
Komppaan aloittajaa. On nähty jo höntsähommissakin. Pikkasen järkeä peliin ja karkuteille, sitten ropiseekin jo kintuille;) Mitäs muutakaan voi tehdä kun järki ja nopeus hukassa..
Ilmoita
Pesäpalloilijat ovat urheilijoita noihin huuhaakajiin verrattuna. Pesäpalloilijat voittaisivat keskeinäisen matsin ilman muuta. Nappasivat rahat vielä veikkaamallakin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pesäpalloilijat voisivat ottaa ohjat..

ja pelata potkupalloa... olisi Voimaa ja nopeutta ja ennen kaikkea järkeä pelissä!! Nyt kun katsoo tuota "kuningas" lajia niin.. eipä oikein tule mitään. On sitten vi..u tyhmiä ja saamattomia (toki olen nähnyt kaveripiirissäkin) nuo potkupalloilijat;) Toki ei suoraan voi vaihtaa päittäin, koska ei löydy noita peräänkuuluttamiani ominaisuuksia toisinpäin!!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta