Dokkari, josta en saa Etsi-toimintoa toimimaan. En avatessa Foxilla enkä avatessa pdf-lukijalla. Toimiiko teillä? Ja mistä voisi johtua ettei toimi minulla?
http://www.rainlendar.net/download/UserGuide-English.pdf
Ubuntu 14.04. LTS
Etsi-toiminto pdf-dokkarissa
6
2308
Vastaukset
- lijhgg
Firefoxissa ja Ocularissa Ctrl F ainakin toimii.
- eräs_arvaus
pdf:ssä on mahdollista olla sisältönä jokin kuvatiedosto jossa tekstiä. Tekstin kopioinnin estoja on ainakin tällä tavalla toteutettu joissakin oppikirjoissa.
- SurunMurtama
@lijhgg sanoit, että Ctlr F toimii, mutta et sanonut saatko jonkin etsintätuloksenkin.
Olen nyt kokeillut kymmenkunta eri pdf-dokkaria Asiakirjakatselimella ja selaimessa, niin kaikissa haku toimii tuloksellisesti paitsi tässä kyseisessä.
Kokeilin vielä dokkareita Winkku-koneessa ja sama tulos - ainoana ei toiminut tämän dokkarin hakutulos.
Jääkö tämä nyt mysteeriksi vai oivaltaako joku mistä johtuu? - Affiliate-Julkaisia
Tuosta antamastasi esimerkistä, ei voi etsiä tekstiä, koska se on kuvista koostettu.
- linuxuser
mitä tietoa olisit rainlendarista etsinyt?...
Helppo ja mukava kalenteri....- SurunMurtama
Totta, se on helppo, mukava ja hyvä kalenteri.
Uuden Tapahtuman tai Tehtävän laatiessa ajastus on automaattisesti Kokopäiväinen.
Otettaessa Hallinta ja valittaessa useampi Tapahtuma Ctrl-klikkauksella tai nuolella ylös ja Vaihdettaessa kenttiä, niin aina tulee valittavaksi joko Kokopäiväinen tai Ajastuksen kanssa.
Saako tätä kohtiota vaihdettua jostain niin, että se olisi tässäkin aina oletuksena Kokopäiväinen? Olen rämpinyt Asetuksia, rainlendar2.iniä ja skincache.iniä, mutta en ole onnistunut löytämään.
Versio on 2.12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4402528Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142360Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521475Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4171038Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41908- 153905
- 56859
- 79845