http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070721860784_uu.shtml
Uskomaton touhua jälleen kerran
Vain Finnairilla tämäkin on mahdollista...
7
215
Vastaukset
- luitkoedesjuttua
Miten niin vai Finnairilla? Luitko edes juttua?
"Kauppa vahvistuu siinä vaiheessa, kun lippu kirjoitetaan. Mikäli myyntitilanteessa sattunut virhe huomataan kohtuullisessa ajassa, Finnair ottaa asiakkaaseen yhteyttä ja tarvittaessa myy uuden lipun, yhtiön viestinnästä vastataan.
Puhelinpalvelussa kauppa ei siis synny vielä luottokorttitiedot annettaessa, kuten yleisesti katsotaan tapahtuvan verkkokaupoissa.
Finnair pahoittelee tapausta, mutta muistuttaa, että tilanteessa molemmilla osapuolilla oli vielä mahdollisuus perua kauppa."- Haloohaloo
Mistä tiedät, että tämä ei olisi mahdollista muilla yhtiöillä?
- onsas
Tiedän koska olen lentänyt kaikilla maailman lentoyhtiöillä.
- Haloohaloo
Ookoo, olet sitten matkustellut paljon. Olen kateellinen.
- surkeudenhuippuko
kannattaa matkustaa pelkästään Norskilla.......
- Nekäytöstavat
Haloohaloolle klo 18:40: Moukkamaista käyttää samaa nimimerkkiä, jota ketjussa on jo käytetty.
- Näinhän-se-on
Niin, koska millään muulla lentoyhtiöllä ei yksikään asiakapalvelija koskaan lähde lomalle niin että pitäisi ottaa kesäsijaisia. Kukaan ei myöskään koskaan lähde eiäkkeelle niin että pitäisi palkata uutta henkilökuntaa joka ei tiedä aivan kaikkea mahdollista heti ensimmäisestä päivästä alkaen.
itse asiassa millään muulla lentoyhtiöllä ei edes ole ihmisiä töissä, vaan pelkkiä robotteja jotka eivät koskaan tee minkäänlaisia virheitä.
Surkea Finnair joka vielä luottaa ihmistyövoimaan ja silloin voi käydä niin että noin yhdessä palvelutapahtumassa tuhannesta virkailija tekee virheen koska ei tiedä tai muista jotain asiaa.
Silloin pientä elämää elävät pienet nillittäjät vasta riemastuvat ja ottavat yhteyttä sanomalehteen valittaakseen kovaan kohtaloaan. Muut, vielä pienemmät ja surkeammat nillittäjät sitten lukevat näitä juttuja ja postaavat heti keskustelupalstalle kaiken mahdollisen löytämänsä vähänkin negatiivisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146