ärsyttää ja huono olo

Uusi kone on rikki taas. Pesukone!!!!!!!!
Ei pumppaa vettä pihalle. Miksi yksi pesukone saa aivonustyrät sekoamaan,tekis mieli kuolla. Tässä on 1,5v ja toinen uusi pesukone rikki eihän tuo maksa kuin 700 ja vaan yksi erä maksettu kesti kuukauden. Onneksi ostin asennus palvelun 40e. Mutta kyllä sitä kuitenkin menee ylimääräistä maksuja.
HUOH.

EI JAKSA!!!!!

37

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takauma.markusko

      Aivopesukone rikki varmaan.

      • Ikävä kyllä pyykinpesukone taas, ketään tuon nimistä en tunne. Että kannattaa nyt mölyt pitää mahassa.


    • Oletko putsannut nukkasihdin? Voi olla että jokin pyykin mukana ollut tavara on mennyt vesipumpun rattaiden väliin ja estää veden pumppaamisen pois koneesta. Nukkasihdin luukku löytyy ohjekirjasta katso sieltä ohjeet.

      Nimimerkillä pari kertaa löytänyt vian sieltä.

      • Voi ihana mikä pelastaja. siitäkin räpsähtäis iso lasku kun ne tekee huonoksi koneet hiukset oli kietoutunut ropelliin. Nyt pitää lähettää kuvia kuluttaja neuvonnalle kyselin mitä tehdä kun ei kerää nukka sihtiin.


      • goldrose kirjoitti:

        Voi ihana mikä pelastaja. siitäkin räpsähtäis iso lasku kun ne tekee huonoksi koneet hiukset oli kietoutunut ropelliin. Nyt pitää lähettää kuvia kuluttaja neuvonnalle kyselin mitä tehdä kun ei kerää nukka sihtiin.

        Sanoin että tätä menoa on rikki kone että miten sen pystyy estää. Ja puristelen vaatteet mutta kuinka monen vaatteista lähtee puristelemalla hiuksetkin.


      • goldrose
        goldrose kirjoitti:

        Sanoin että tätä menoa on rikki kone että miten sen pystyy estää. Ja puristelen vaatteet mutta kuinka monen vaatteista lähtee puristelemalla hiuksetkin.

        Nyt pitää kuvat ottaa ettei rakenteessa ole virhettä.


      • Minullahan on vaan ylipitkät hiukset 😳


      • Mukava kuulla jos osasin olla avuksi. :)


      • M....Mies kirjoitti:

        Mukava kuulla jos osasin olla avuksi. :)

        Olit ihanan mahtava apu. Mutta ärsyttää kun en tiedä mitä nyt teen ettei kone mene rikki. Suunnittelen parempaa sihtiä. Olisihan tehneet aukoista tiiviimmät ettei hiukset roiku rei'istä ropeilliin kiinni. Eihän noi hiukset ole kohta kuin polvissa😳.


        Ne on sitten ikuinen ongelma X)


      • Ei taida olla muuta keinoa kuin puhdistaa määrävälein jos se sihti estä hiusten menoa ropelleihin. Aika onneton sihti jos noin tekee. Jos lisäverkkoa rakentelet sihtiin niin muista että veden pitää päästä siitä läpi eikä verkko saa joutua ropelleihin. Jokin hyttysverkko voisi toimia tuossa?

        Hyviä öitä ja tsemppiä.


    • elluhalloyb

      Sama ongelma
      Ottaa ohjelmat
      Mutta ei vettä
      Eli ei lähde käyntiin
      Ottaa päähän....(*_*)
      Kone siisti puhdas
      Sihti putsattu...

      • Löysitkö oman vian koneestasi.


      • elluhalloyb

        En .Huoltomies tulee tarkistamaan
        Viellä vesiletkun jos siinnä ei häikkää
        Täytyy harkita uutta konetta
        Korjaus maksaa liikaa
        Sen raha voi laittaa uuteen(*_*)


    • apuehdotus

      Hei, oletko tarkistanut että veden poistoletku on korkealla, esim. vessan istuimessa, jonka kansi kannattaa laskea painoksi. Jos poistoletku makaa maassa, vesi ei poistu koneesta!

      • Hiukseni yritti tappaa pesukoneen


    • apuehdotus

      Lisäys edelliseen. Letkun pitää tehdä mutka ja nousta ylöspäin.

      • Mutta kiitos ohjeista ja avusta on lohduttavaa että on apuja.X)


    • etoleainoa

      ukkonen on särkenyt monen muunkin pesukoneen, tämä laihaksi lohduksi

      • Noh nyt ei ukkonen vienyt konelta elävyyttä vaan melkein vei hiukseni 😓 ne tukkii varmaan viemärit kun tossa edessä jotain viemäristä imutettii jotain kun sattu somasti tuo pesukone just eiliseen.


    • koneen

      pumppu on rikki. osta uusi kone, ellei takuu ole voimassa

      • No ei ollut vaan hiukset. Huomaa kun kukaan ei lue mitä kirjoitan 😁 ne on pitkät ja paksut.


    • Tukos on löytynyt hiukseni oli ropellii jäänyt kiinni ja kiitos kaikille auttajille.

    • aivopestuSomali

      KYLLÄ SE NÄIN ON. EHDOT JATKAA EI TÄYTY. HAISTAKAA PITKÄ PASKA.NÄÄNNYN ENNEMMIN KU JATKAN.

      OMA HENKILÖKOHTAINEN RAJANI TULI NYT.

      OLEN PRINSESSA JA MITÄ IKINÄ SANOTTA.

      ELÄMÄ AIVOPESTYNÄ ILMAN OMAA TAHTONA EI OLE ENÄÄN ELÄMÄ.

      • lapinSOMALI

        OLEN ZOMBIE. ELÄVÄ KUOLLUT JOKA SEURAA ELÄMÄÄNSÄ SIVUSTA.


      • Tuota kannatan aloitusta kyseisestä aiheesta.miksi nääntyä? Mikä tekee elämästäsi lopullisesti väkevää ja miten sen estää. Teidän korkeutenne 😱


      • hannuristojiimies

        Miksi ylennät minua. En ole korkeudessa. En omista edes euro kolikkoa.

        Miten olen silmissäsi "Teidän korkeutenne"?


      • hannuristojiimies kirjoitti:

        Miksi ylennät minua. En ole korkeudessa. En omista edes euro kolikkoa.

        Miten olen silmissäsi "Teidän korkeutenne"?

        Tuota kyseinen sanoi olevansa prinsessa joten en tiennyt että olit hän X)


      • hannuristojiimies kirjoitti:

        Miksi ylennät minua. En ole korkeudessa. En omista edes euro kolikkoa.

        Miten olen silmissäsi "Teidän korkeutenne"?

        Sinäkö se olitkin huutamassa ja ärjymässä minulle. Mikä syy?


      • lapinSOMALI kirjoitti:

        OLEN ZOMBIE. ELÄVÄ KUOLLUT JOKA SEURAA ELÄMÄÄNSÄ SIVUSTA.

        Vai olitko tuo lapista huutelemassa. Voisit nyt edes kirjoittaa nimimerkillä että erotan sinut tästä.😓


      • hannuristojiimies

        Oli viestejäni.

        Kuolen tähän saastaan henkisesti kun perhettäni ja läheisiä satutetaan.

        \o
        | |\
        ][

        Pelko että minua käytetään pahuuteen tietämättäni litistää minut koska tiedetään etten halua satuttaa viattomia.

        Nämä 2 vipua vääntää minut henkisesti tuskiin että elämänikinkö katoaa.

        Hauskaa viikonloppua.


      • hannuristojiimies kirjoitti:

        Oli viestejäni.

        Kuolen tähän saastaan henkisesti kun perhettäni ja läheisiä satutetaan.

        \o
        | |\
        ][

        Pelko että minua käytetään pahuuteen tietämättäni litistää minut koska tiedetään etten halua satuttaa viattomia.

        Nämä 2 vipua vääntää minut henkisesti tuskiin että elämänikinkö katoaa.

        Hauskaa viikonloppua.

        olen tässä. Elä hyvä ystävä minä olen vaan heikko mutta sinä vahvistat.X)


    • aivopestuSomali

      SIINÄ TEILLE PISTEITÄ.

      • Mitä pisteitä X) olen onnellinen että pesukone toimii mutta nyt tarvin aseet miten ehkäistä, ettei uudestaan pääse ongelma tulee.


    • LVI-sääntöjen_mukaan

      Ei snoita harmaita vesiä saa pihalle pumpatakkaan. Ne pitää pumpata kunnalliseen viemäriverkostoon.

      • Tossa se oli pumppuauton kanssa tossa ikkunan edessä asfaltti pihaviemärillä ei ne normaalisti ole sillä sitä tukosta mietittiin siinäkin.


    • Ei.Se.Rikki.Ole

      Nukkasihti tukossa nöyhtästä tai siellä on joku sukka. Yleensä edessä alaosassa on luukku, jonka avaamalla pääsee nukkasihtiin käsiksi ja saa sen tyhjennettyä. Pesukoneen ohjekirjasta tai netistä kuuklettamalla löytyy ohjeet.

    • En.osaa.neuvoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe