Kumpaan kaupunkiin kannattaa muuttaa?

Mikkeliin vai Kouvolaan?

Siiis jos olen elossa syksyllä.............

37

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ByeBye

      Kouvolaan, sopis jotenkin sulle paremmin.

    • hannuristojiimies

      Joo samaa mietin, olenko elossa enään kauaa.

      Sen tiedän että meillä on yhteys jollain tasolla.

      • Ulottuuko yhteys Mikkeliin?
        Ta no mitä sen on väliä, ku ei nähdä koskaan enää...


      • Sivusta
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Ulottuuko yhteys Mikkeliin?
        Ta no mitä sen on väliä, ku ei nähdä koskaan enää...

        Tiesitkö että elämä on lahja? Tänään ehkä haluaisit päättää päiväsi mutta katso kortit loppuun mitä menetettävää voi enää olla jos olisit jo valmis kuolemaankin? Yhtä hyvin voit porskuttaa menemään


      • Sivusta kirjoitti:

        Tiesitkö että elämä on lahja? Tänään ehkä haluaisit päättää päiväsi mutta katso kortit loppuun mitä menetettävää voi enää olla jos olisit jo valmis kuolemaankin? Yhtä hyvin voit porskuttaa menemään

        Joo joo, ei montaa vuotta tolla asenteella jaksa. Satuttaa vaan muita kun tunto menny.
        Tää paikka on niin nähty.... fiilis katsos.


      • Täälläeiolemitään
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Joo joo, ei montaa vuotta tolla asenteella jaksa. Satuttaa vaan muita kun tunto menny.
        Tää paikka on niin nähty.... fiilis katsos.

        Sellaista se on ja ainiin älä muuta Mikkeliin


    • muuta_kouvostoliittoon

      Ehdoton kyllä Kouvostoliitolle!

    • Katoin Kouvolasta asuntoja.... Se on jotenkin levällään se paikka ja outo joki menee siä miten sattuu...

      • Samatunneoliensin

        Mutta kun tutustuu ja löytää sisään kaupunkiin niin on ihana kaupunki kyllä, kesällä varsinkin upea pyöräilykaupunki, hienot pyörätiet joka suuntaan ja se joki ... tuskin se nyt ihan miten sattuu menee .) Mutta ei se Mikkelikään huono vaihtoehto ole.


    • Kumpikin paikka on savolaisittain sanottuna kaakana. Mistä paikkakunnalta aiot muuttaa pois?

      Itse viihdyn "susirajan" eli kehä 3:n ulkopuolella ja mukavasti menee. Palvelut on lähellä ja Dixin asemalta pääsee kätevästi keskustaan tai mihin vain.

      • Sähän tykkäsit liikkua siä Vantaalla. Joo ite mopoillu siä lentoas. läheisyydessä. Pks muuten vaan ahistaa. Pohjosempaan tekee mieli.


      • Itselläni kun on kesämökki Juvalla niin ei tee mieli asua pohjoisemmassa. Mökki on sen verta syrjässä että siellä saa rauhaa tarvittaessa.

        Mielestäni Vantaa on sopivan rauhallista Helsinkiin verrattuna ja ruuhkia on vähän. Tikkurila on mukava paikka asua. :)

        Jos Mikkelistä ja Kouvolasta pitäisi valita niin sitten Mikkeli.


      • M....Mies kirjoitti:

        Itselläni kun on kesämökki Juvalla niin ei tee mieli asua pohjoisemmassa. Mökki on sen verta syrjässä että siellä saa rauhaa tarvittaessa.

        Mielestäni Vantaa on sopivan rauhallista Helsinkiin verrattuna ja ruuhkia on vähän. Tikkurila on mukava paikka asua. :)

        Jos Mikkelistä ja Kouvolasta pitäisi valita niin sitten Mikkeli.

        Miltä Sisilian maaperä tuoksuu? Aamukasteessa.... Kerro.


      • Meni tuo aamukasteen hetki ohi, kun heräsin klo:8:50 paikallista aikaa ja silloin täällä oli jo sen verta lämmintä että aamukaste meni ohi. Huomenna kun pitää olla 7:45 Taorminan bussi terminaalissa niin voi olla mahdollista huomata aamukaste.


    • hannuristojiimies

      Oletko NainenPeitonAlla kuin minäkin? Harmi etten saanut mahdollisuutta keskustella omana itsenäni kanssasi. Tunnetko minut hyvin?

      • jaajaajaajaa

        vonkaaja vauhdissa.


      • Vaikee ny sanoo juuta taikka jaata jos et oo ite. Jotain samaa tunnistan tossa sun ähräyksessäs niinku rivien välistä....
        Mutten jaksa ees kaikkee lukee... Kun en "tunnista".


    • Kouvolatuo

      Suomen rumin kaupunki.

      • Eipidäpaikkaansa

        Voi ajatella noin mutta kun kulkee monissa puistoissa ja metsäteillä niin ei ole sanomasi totta.


      • Kaikki kaupungit on rumii jos pitää yksin litsutella loskakelissä kaupasta kotiin painavien kassien kanssa. *mielikuva*


      • kouvolaanähnyt
        Eipidäpaikkaansa kirjoitti:

        Voi ajatella noin mutta kun kulkee monissa puistoissa ja metsäteillä niin ei ole sanomasi totta.

        Mikä kaupunki muka on rumempi kuin Kouvola?


    • kaikkenlaista

      Jo on vaihtoehdot vähissä :D

      kouvola, mikkeli...

      • Tekee mieli itään ja pohjoseen, Imatra, Kuopio... Kainuu, Saarijärvikin menis.

        Tuletko mies auttaa muutossa?


      • mitenolisOulu
        NainenPeitonAlla kirjoitti:

        Tekee mieli itään ja pohjoseen, Imatra, Kuopio... Kainuu, Saarijärvikin menis.

        Tuletko mies auttaa muutossa?

        Kaakkoon ei ainakaan kannata muuttaa!


      • mitenolisOulu kirjoitti:

        Kaakkoon ei ainakaan kannata muuttaa!

        Jos niin kauas niin Kemiin sit, kuulostaa paremmalta: KEMI! Mää lähen Kemmii. Niihän ne sanoo.


      • Ei vittu. Sisämaahan mä halusin, pilvet on kauniimpia sisämaassa. Sisempään syvemmälle kiitos!


    • eiKouvolaan

      Älä tule tänne! Muuta Kotkaan tai Haminaan mut ei tänne kannata tulla

    • Onko Riihimäki mistään kotosin? Yks kaveri kerran suositteli....
      Se nyt just menis viä, jos mut puhuis ympäri...

    • pikkuvinkkinä

      Ei kannata koskaan paljastaa somessa omaa asuinpaikkaansa ulkopuolisille, kuvatkin on hyvä rajata niin ettei niistä voi tunnistaa paikkakuntaa. Mä laitan tunnistettavia kuvia ainoastaan kaupungeista joissa oon vieraillut.

    • Tyuda

      Ite menis mikkelii ( hirvensalmi kiehtoo mökkikuntana

    • Näion

      Mikkeliin

    • onkoettuJo

      Päämajakaupunkiin siis!

    • Mikkelistä minulle soitti kivan kuuloinen puhelin myyjä eikun sinne. 😁

    • Sinnemuuta

      Kuopio.

    • Jajjjaaniiiiii

      Muuta Kajjaaniin. Siellä tarvitaan uutta verta. Myös ratakiskoloille.

      • Kyllä kyllä...
        Houkuttelee.
        Erään osaavan kouluttajan oppiin pääsisi Hyrynsalmella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe