Vituttaa kun en saa valvoo myöhään (eli about 1:00-2:00) ees lomalla!!! Mun äiti vetää hirveet raget et mun pitäs mennä nukkuu viimestään 23:00 jos saa nukkuu seuraavan aamuna rauhassa! Sit vaan tein niin et otin kännyn mukaan sänkyyn ja kävin ite nukkuu sillon kun halusin ja onnistuin tehä sitä noin 2kk kunnes jäin kiinni. Saan käyttää kännyy vaan 21:00 asti ja se on tosi tyhmää. Kertokaa jos teitä kohdellaan myös väärin
Epäreilu kohtelu
9
87
Vastaukset
- Vittuuuuuu
Mullekkin ne vittuilee mut en oo jääny koskaa onneks kii oon koneel tai kännykäl yleensä 4-7 mut ongelma mul on et parhaimpina päivinä saan nukuttua vaan jotai 2-3h ku mutsi herättää ja vittuilee et pitäs herätä ja et "Nukut liikaa ja se ei oo hyväks!" Vittu!
Ymmärrän katkeruutesi, mutta sinun parastasi vanhempasi ajattelevat. En usko, että he nipottavat ollakseen ilkeitä. He välittävät sinusta.
Yövalvominen ei yleensä ole pitemmän päälle terveellistä, vaikka seuraavana päivänä saisikin nukkua pitkään. Lisäksi on viitteitä siitä, että se on yksi syy masennuksen voimakkaaseen lisääntymiseen.
En itsekään pitäisi jonnekin yhteen valvomista loma-aikoina sinun ikäisen kohdalla kovin pahana, jos se ei aiheuttaisi päiväelämääsi ongelmia.
En pysty antamaan muuta neuvoa, kuin että voisit koettaa asiallisesti keskustella asiasta vanhempiesi kanssa.
En kuitenkaan käyttäisi tilanteestasi termiä "väärin kohtelu". Sinua ei pahoinpidellä, vapauttasi ei oikeasti riistetä mielivaltaisesti ja vanhempiesi säännöt tähtäävät kuitenkin loppujen lopuksi sinun hyvinvointiisi.
Valvoa voi muuten myös ilman puhelinta ja nettiä. Lue vaikka kirja taskulampun valossa, niin kuin me dinosaurusikäpolvet jouduttiin ennen netin ja tietokonepuhelinten aikaa tekemään.:DVai dinosaurusikäpolvet? Oletko sinä yli 60-vuotias? Siinä tapauksessa ymmärrän tuon vertauksen. XD
wrestler02 kirjoitti:
Vai dinosaurusikäpolvet? Oletko sinä yli 60-vuotias? Siinä tapauksessa ymmärrän tuon vertauksen. XD
No itse asiassa kuuteenkymppiin on vielä reilut parikymmentä vuotta matkaa. :) Siitä huolimatta olo tuntuu joskus vanhalta, varsinkin nuorison parissa.
Sain ensimmäisen kännykkäni 20-vuotiaana. Netti tuli kotiin, kun olin 26. Nuoruuteni oli hieman erilainen. :)No, sen kyllä uskon. Itse sain ensimmäisen kännykkäni toisella luokalla, että voisin kertoa vanhemmilleni missä olen. (Tämä oli tärkeää, sillä koulumatkaini on 20km, ja kuljin sen yksin busilla.)
Ja jos on alle 50-voutias, ei oikein voi sanoa itseään vahaksi.wrestler02 kirjoitti:
No, sen kyllä uskon. Itse sain ensimmäisen kännykkäni toisella luokalla, että voisin kertoa vanhemmilleni missä olen. (Tämä oli tärkeää, sillä koulumatkaini on 20km, ja kuljin sen yksin busilla.)
Ja jos on alle 50-voutias, ei oikein voi sanoa itseään vahaksi.Mutta olonsa voi tuntea vanhaksi. :)
Ja minkähän ikäinen olet? Jos olet alle 15 vuotta, tuo on täysin ymmärrettävää. Kyllähän minunkin pitää mennä nukkumaan viimeistään puoli yhdeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811