Miten lapset hoidetaan

äitipuolestaäidiksi

kun lasten isä on vaikka reissussa? Onko äitipuolen pakko ottaa lapset tänne jos on isän vuoro hoitaa? Sopimuksessa ei oel että äitipuolen on pakko hoitaa miehen lapset. Me maksetaan lapsista 160 e lapsi eikö se jo riitä? Minä hoidan lapset ilmaseksi, en saa mistään mitään rahaa, lapsilisätkin menee lasten kotiin. Maksan omistanikin toisten lasten elatusta se on väärin.
Voiko vaan sanoo etten kasvata heitä ja toiseksi he ovat niin ongelmallisia eten pärjää yksin heidän kanssa. Äiti vaan kittaa kaljaa ja minä aherran hänen puolestaan ilman palkkaa.
Nytkin tulee likaisissa vaatteissa ja eivät ole syöneetkään mitään, kun tiesivät että meillä on lihakeittoa ja mansikkasoppaa.

60

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

      Hmmm. Isä/mies tulee kotiinsa reissusta niin onko vieraita kakaroita pakko katsoa kotonaan?

      • exätkaljotteleevaan

        No ei ole. Miene entine vaimo voi ihan hyvin hoitaa omansa niin mekin hoidamme mieheni kanssa omamme yhdessä.


      • Miem
        exätkaljotteleevaan kirjoitti:

        No ei ole. Miene entine vaimo voi ihan hyvin hoitaa omansa niin mekin hoidamme mieheni kanssa omamme yhdessä.

        Kyllä minun lapset tulee minun luo kun on sovittu ja mikäli vaimoni olisi samanmoinen kuin aloittaja niin eipä hänen lapsetkaan meillä olisi yhtään enempää kuin minun !


      • chrleottemargareetta
        Miem kirjoitti:

        Kyllä minun lapset tulee minun luo kun on sovittu ja mikäli vaimoni olisi samanmoinen kuin aloittaja niin eipä hänen lapsetkaan meillä olisi yhtään enempää kuin minun !

        Tosi ikävää sun lapsille. Oletko koskaan kysyny että haluuks ne nähä sutturaasi? Jos ei haluu sie hylkisit ne varmasti nii ei uskalla sanoo, nytkin vihaat omia lapsia yli kaiken.


      • Miem
        chrleottemargareetta kirjoitti:

        Tosi ikävää sun lapsille. Oletko koskaan kysyny että haluuks ne nähä sutturaasi? Jos ei haluu sie hylkisit ne varmasti nii ei uskalla sanoo, nytkin vihaat omia lapsia yli kaiken.

        Haluaa kyllä ja nyt aikuisena he viettävät aikaa hänen kanssa enemmän kuin äitinsä kanssa !
        Ja sulla hyvin yksioikoinen ,vainoharhainen maailmankuva suorastaan narsistisen harhainen !


      • ainoaoikeaydinperhe
        Miem kirjoitti:

        Haluaa kyllä ja nyt aikuisena he viettävät aikaa hänen kanssa enemmän kuin äitinsä kanssa !
        Ja sulla hyvin yksioikoinen ,vainoharhainen maailmankuva suorastaan narsistisen harhainen !

        Arvaa miks? Jos sanois ettei halua mikä on todennäköistä etteivät halua, mutta muuten menettä sutkin jos ei haluisi, niin teet vaikeeksi heidän elämän että uskon että tulevaisuudess kaikilla on jotain käsittelemättömiä asioita jotka heijastuu heidän elämään. Ehkä hekin aikanaan erovat muutoin vaan kun niin pitää tehdä kun olet mallin antanut että läheiset saa jättää koska vaan eikä tavri välittää. He eivät ole ymmärtäneet mikäon oikea perhemalli kun sinä vihaat heitä ja hylkäsit. He luulevat että niin pitää tehdä. Surullista.
        Minun lapset ovat edellen avioliitoissan jayhteiset lapset,e ikä tietokaan eroista.. he ovat ymmärtäneet että ainoa malli on ydinperhem ja siitä olen aina heille kertonut ettei pidä tehdä niinkuin teidän isä teki, vihtoi ja hylkäsi teidät kun olitte pieniä. Isänne malli on erittäin väärin ja halveksittava.
        Mun lapset on tajunneet sen että ilman isää elämä on kauheeta ja surullista, joten uskon etteivät he vaimojaan ja miehiään eikä lapsiaan jätä helpolla kun ovat itse saaneet elää ilman issää ja perheenrikojat rikkoivat perjheemme ja isä vaihtoi lapset sutturoihin.
        Meillä ei ole mjuuta perhettä kuin ydinperhe, muita ei ole olemassa.


      • Miem
        ainoaoikeaydinperhe kirjoitti:

        Arvaa miks? Jos sanois ettei halua mikä on todennäköistä etteivät halua, mutta muuten menettä sutkin jos ei haluisi, niin teet vaikeeksi heidän elämän että uskon että tulevaisuudess kaikilla on jotain käsittelemättömiä asioita jotka heijastuu heidän elämään. Ehkä hekin aikanaan erovat muutoin vaan kun niin pitää tehdä kun olet mallin antanut että läheiset saa jättää koska vaan eikä tavri välittää. He eivät ole ymmärtäneet mikäon oikea perhemalli kun sinä vihaat heitä ja hylkäsit. He luulevat että niin pitää tehdä. Surullista.
        Minun lapset ovat edellen avioliitoissan jayhteiset lapset,e ikä tietokaan eroista.. he ovat ymmärtäneet että ainoa malli on ydinperhem ja siitä olen aina heille kertonut ettei pidä tehdä niinkuin teidän isä teki, vihtoi ja hylkäsi teidät kun olitte pieniä. Isänne malli on erittäin väärin ja halveksittava.
        Mun lapset on tajunneet sen että ilman isää elämä on kauheeta ja surullista, joten uskon etteivät he vaimojaan ja miehiään eikä lapsiaan jätä helpolla kun ovat itse saaneet elää ilman issää ja perheenrikojat rikkoivat perjheemme ja isä vaihtoi lapset sutturoihin.
        Meillä ei ole mjuuta perhettä kuin ydinperhe, muita ei ole olemassa.

        Oot kyllä psykoottinen vainoharhainen narsisti yksilö !


      • Miem
        ainoaoikeaydinperhe kirjoitti:

        Arvaa miks? Jos sanois ettei halua mikä on todennäköistä etteivät halua, mutta muuten menettä sutkin jos ei haluisi, niin teet vaikeeksi heidän elämän että uskon että tulevaisuudess kaikilla on jotain käsittelemättömiä asioita jotka heijastuu heidän elämään. Ehkä hekin aikanaan erovat muutoin vaan kun niin pitää tehdä kun olet mallin antanut että läheiset saa jättää koska vaan eikä tavri välittää. He eivät ole ymmärtäneet mikäon oikea perhemalli kun sinä vihaat heitä ja hylkäsit. He luulevat että niin pitää tehdä. Surullista.
        Minun lapset ovat edellen avioliitoissan jayhteiset lapset,e ikä tietokaan eroista.. he ovat ymmärtäneet että ainoa malli on ydinperhem ja siitä olen aina heille kertonut ettei pidä tehdä niinkuin teidän isä teki, vihtoi ja hylkäsi teidät kun olitte pieniä. Isänne malli on erittäin väärin ja halveksittava.
        Mun lapset on tajunneet sen että ilman isää elämä on kauheeta ja surullista, joten uskon etteivät he vaimojaan ja miehiään eikä lapsiaan jätä helpolla kun ovat itse saaneet elää ilman issää ja perheenrikojat rikkoivat perjheemme ja isä vaihtoi lapset sutturoihin.
        Meillä ei ole mjuuta perhettä kuin ydinperhe, muita ei ole olemassa.

        Niin kuinnäidin menetti jo ?????


    • näinsekaikillaon

      Tiukkaa keskustelua ollu! Lapset on kuitenkin eropuolisoiden, ja jos lapset ovat äidin huollossa, niin kyllä se on äiti joka suurelta osin päättää lasten asioista.
      Miehet kiinnostuu omista lapsita vasta kun ovat isoja ja voi kehuskella ihmisille et hei mulla on lapsia, vaikkei olisi vuosiin velvollisuuttaan heihin hoitanut.

      • näinsekaikillaon

        Tiukkaa keskustelua ollu! Lapset on kuitenkin eropuolisoiden, ja jos lapset ovat "sossun huollossa"
        perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin mm.
        tuomioistuimessa vastoin mitä oikeasti on tapahtu-
        nut, niin kyllä se on "äiti" joka suurelta osin päättää lasten asioista. Naiset kiinnostuu omista lapsita
        vasta kun ovat isoja ja voi kehuskella ihmisille et hei mulla on lapsia, vaikkei olisi vuosiin velvollisuuttaan heihin hoitanut vieraannuttaessaan ja manipuloides-
        saan lapsia yhteistyössä "viranomaisten" kanssa isästään, isovanhemmistaan, suvustaan "viranomais" sairauksin ja perättömin lausumin, selvityksin mitä oikeasti on tapahtunut..


      • 1säpappa

        "Miehet kiinnostuu omista lapsita vasta kun ovat isoja ja voi kehuskella ihmisille et hei mulla on lapsia"

        Meillä oli kyllä vuoroviikkohuolto jo lapsen ollessa vauva ja taapero, joten yleistyksesi on turhaa. Lisäksi yleistyksesi on sikälikin naurettava, että samaan aikaan naiset vaahtoavat siitä, ettei lapsi saisi pienenä edes käydä isän luona kuin helkutin harvoin. Itse kyllä kannatan nimenomaan vuoroviikkoja lapsen iästä riippumatta (tosin tietenkin vain silloin jos isä on tosiaan huolehtinut lapsista jo ennen eroa).

        Tällä hetkellä on vain tämä naurettava pari viikonloppua kuussa, mutta onneksi vuoden päästä tapaamiset taas lisääntyvät kun lapsi tulee kouluun tänne mun asuinpaikkakunnalleni.


    • 1säpappa

      Mun mielestäni tapaamissopimus olis tuossa tapauksessa syytä muuttaa sellaiseksi, että lapset ovat isällään vain silloin kun isä on kotona. Eihän isätapaamisissa ole mitään järkeä ellei isä ole edes kotona kun lapset ovat siellä.

      Eri juttu sit jos joskus on poikkeus, ettei isä juuri silloin voikaan olla kotona, niin kyllähän uuden puolison on syytä hoitaa, mutta silloinkin lähinnä poikkeustapauksissa.

    • Fhklhdhkkl

      En hoitaisi.... se on isän tehtävä.

      • ihanjärkyttäätoistenjut

        Ei missään nimessä, kuka uskaltaa jtttää omat lapset ventovieraan perheenrikkojan kunsiin? Ei kukaan normaali.
        Meillä yksikään perheenrikkoja suttura ei ole päässyt meille eikä lapsiini käsiksi eikä edes nähnyt niitä, siihen emme lähteneet mukaan. Eik uulu meidän elämään millään muotoa.


      • Miem
        ihanjärkyttäätoistenjut kirjoitti:

        Ei missään nimessä, kuka uskaltaa jtttää omat lapset ventovieraan perheenrikkojan kunsiin? Ei kukaan normaali.
        Meillä yksikään perheenrikkoja suttura ei ole päässyt meille eikä lapsiini käsiksi eikä edes nähnyt niitä, siihen emme lähteneet mukaan. Eik uulu meidän elämään millään muotoa.

        Kukapa sinne sinun hoitopaikkaan haluisikaan ! Fhklhdhkkl et sinäkään minun kotona majailisi kun olen reissussa eikä varsinkaan sinun lapsesi et tuolla asenteella ja minun ollessa kotona kakarasi voi olla isänsä luona sillä en ole heidän elättäjä


      • oyp

        No susta en teidä, mutta minä en ole koskaan antanut sutturoiden tulla meille eikä olla lasten lähellä. Siihen emme lähteneet mukaan ja se oli paras päätös, me ei olla syyllisiä siihen että isä lapsensa hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Ei oel kehdannut mies mitään vaatia kun tuommosta teki että hylkäsi lapset.
        Olemmeniin onnekkaita ettei sutturat ole elämässämme ei ole meille tulleet emmekä me niitä kastsomaan niiden sutturoiden kotiin.
        Surullista että lapset menetti isän mutta hän itse valitsi tien ja siihen ei oma perhe ja suku kuuluneet. Onneksi meille jäi kaikki, olisihan se ollut outoa jos mummot ja vaarit ja serkut, kummit ym sukukin olisi lähteneet lastne ja mun elämästä, mutta eihän muiden tarvi lähteä jos se huonoin ihminen lähtee siitä on apua kaikille.
        Emme itse oliskaan ymmärtäneet erota huonosta ihmisestä, huonot lähtee vahememmat ja paraat jää.
        Lpaset sanookin että olen maailman paras äiti kun pidin sutturat poissa elämästämme. Mä olen ja lapset on parhaita myös. Ja anoppi ja appi, siinä vasta super ihmiset!!


      • Miem

        Niin sinä ootkin kiusaaja.... ...mutta onneksi valtasi ei ylety kotiasi pidemmälle vaikka niin kuvittelet!


      • munvaltaonkorkee
        Miem kirjoitti:

        Niin sinä ootkin kiusaaja.... ...mutta onneksi valtasi ei ylety kotiasi pidemmälle vaikka niin kuvittelet!

        Olenko niin sanonut? Minun alta ulottuu lapsiin silloin kun olivat pieniä. Minä päätin aina kuka ehitä tapaa ja kuka ei, sutturat ei kuulneet meidän perheeseen ja heillä ei ollut lupa nähdä lapsia eikä haukkua heitä. Siitä pidin huolta. Eikä päässeetkään.
        Sinä voit tehdä kuin haluat vaikk akoko maailma kiusaisi tai haukkusi sun lapsia, minun ei.
        Minun valta ulottu lapsiin aina, ja siitä me elemme onnellisia että sutturat päässeet meihin käsiksi millään tasolla.
        Mies saa toki surkutella miten lystää, emme voi auttaa häntä, kun itse tyrii itse siitä hän myös maksaa. Olemme olemme onnellisia.
        Mikä suo riipoo kun olet noin katkera?


      • Miem
        munvaltaonkorkee kirjoitti:

        Olenko niin sanonut? Minun alta ulottuu lapsiin silloin kun olivat pieniä. Minä päätin aina kuka ehitä tapaa ja kuka ei, sutturat ei kuulneet meidän perheeseen ja heillä ei ollut lupa nähdä lapsia eikä haukkua heitä. Siitä pidin huolta. Eikä päässeetkään.
        Sinä voit tehdä kuin haluat vaikk akoko maailma kiusaisi tai haukkusi sun lapsia, minun ei.
        Minun valta ulottu lapsiin aina, ja siitä me elemme onnellisia että sutturat päässeet meihin käsiksi millään tasolla.
        Mies saa toki surkutella miten lystää, emme voi auttaa häntä, kun itse tyrii itse siitä hän myös maksaa. Olemme olemme onnellisia.
        Mikä suo riipoo kun olet noin katkera?

        Olet monesti sanonut että määräät ex miehesi kotonakin kun lapset ovat siellä !


      • Oletidiootti
        oyp kirjoitti:

        No susta en teidä, mutta minä en ole koskaan antanut sutturoiden tulla meille eikä olla lasten lähellä. Siihen emme lähteneet mukaan ja se oli paras päätös, me ei olla syyllisiä siihen että isä lapsensa hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Ei oel kehdannut mies mitään vaatia kun tuommosta teki että hylkäsi lapset.
        Olemmeniin onnekkaita ettei sutturat ole elämässämme ei ole meille tulleet emmekä me niitä kastsomaan niiden sutturoiden kotiin.
        Surullista että lapset menetti isän mutta hän itse valitsi tien ja siihen ei oma perhe ja suku kuuluneet. Onneksi meille jäi kaikki, olisihan se ollut outoa jos mummot ja vaarit ja serkut, kummit ym sukukin olisi lähteneet lastne ja mun elämästä, mutta eihän muiden tarvi lähteä jos se huonoin ihminen lähtee siitä on apua kaikille.
        Emme itse oliskaan ymmärtäneet erota huonosta ihmisestä, huonot lähtee vahememmat ja paraat jää.
        Lpaset sanookin että olen maailman paras äiti kun pidin sutturat poissa elämästämme. Mä olen ja lapset on parhaita myös. Ja anoppi ja appi, siinä vasta super ihmiset!!

        Sukurutsattu ääliö blaa, blaaa


      • Oletidiootti
        munvaltaonkorkee kirjoitti:

        Olenko niin sanonut? Minun alta ulottuu lapsiin silloin kun olivat pieniä. Minä päätin aina kuka ehitä tapaa ja kuka ei, sutturat ei kuulneet meidän perheeseen ja heillä ei ollut lupa nähdä lapsia eikä haukkua heitä. Siitä pidin huolta. Eikä päässeetkään.
        Sinä voit tehdä kuin haluat vaikk akoko maailma kiusaisi tai haukkusi sun lapsia, minun ei.
        Minun valta ulottu lapsiin aina, ja siitä me elemme onnellisia että sutturat päässeet meihin käsiksi millään tasolla.
        Mies saa toki surkutella miten lystää, emme voi auttaa häntä, kun itse tyrii itse siitä hän myös maksaa. Olemme olemme onnellisia.
        Mikä suo riipoo kun olet noin katkera?

        Sukurutsattu ääliö blaa, blaa.


      • miksivihaatlapsiasi
        Miem kirjoitti:

        Olet monesti sanonut että määräät ex miehesi kotonakin kun lapset ovat siellä !

        Niin lasten asioita en miehen asioita, hän tekee mitä itse haluaa mutta minä pidän lasteni puuolta eikä kukaan suttura pääse tai silloin päässyt lapsiani kiusaamaan. Lapet hylkäsi nyt isän kun isä heidät pieninä.
        Ei ollu ukkopololla vaihtoehtoja, ei kehdannut vaatia muuta kun lapsensa hylkäsi.


      • näinsevaan0N
        miksivihaatlapsiasi kirjoitti:

        Niin lasten asioita en miehen asioita, hän tekee mitä itse haluaa mutta minä pidän lasteni puuolta eikä kukaan suttura pääse tai silloin päässyt lapsiani kiusaamaan. Lapet hylkäsi nyt isän kun isä heidät pieninä.
        Ei ollu ukkopololla vaihtoehtoja, ei kehdannut vaatia muuta kun lapsensa hylkäsi.

        Taidat itse olla pahin lasten kiusaaja.
        Harmi ettei ex-ukkosi pidä lastensa puolta ja ota itselleen yksinhuoltajuutta. Sen hän saisi aivan varmasti.


      • oletpahauska
        näinsevaan0N kirjoitti:

        Taidat itse olla pahin lasten kiusaaja.
        Harmi ettei ex-ukkosi pidä lastensa puolta ja ota itselleen yksinhuoltajuutta. Sen hän saisi aivan varmasti.

        heheeee. meidän lapset ovat kaikki aikuisia ja lastenlapsetkaan eivät ole vauvoja, kouluikäisiä lähes kaikki yhtä lukuunottamatta... heheheee vai miehelle lastemme yksinhuoltajuus, ei varmasti saisi... hehheee


      • Miem
        miksivihaatlapsiasi kirjoitti:

        Niin lasten asioita en miehen asioita, hän tekee mitä itse haluaa mutta minä pidän lasteni puuolta eikä kukaan suttura pääse tai silloin päässyt lapsiani kiusaamaan. Lapet hylkäsi nyt isän kun isä heidät pieninä.
        Ei ollu ukkopololla vaihtoehtoja, ei kehdannut vaatia muuta kun lapsensa hylkäsi.

        Mutta kun ex miehesi kotona ei OLE sellaisia lasten asioita jotka kuuluisi sinulle KOSKA ISÄ ON TASAVERTAINEN PÄÄTTÄMÄÄN ASIOISTA HÄNEN KOTONA


      • näinsevaan0N
        oletpahauska kirjoitti:

        heheeee. meidän lapset ovat kaikki aikuisia ja lastenlapsetkaan eivät ole vauvoja, kouluikäisiä lähes kaikki yhtä lukuunottamatta... heheheee vai miehelle lastemme yksinhuoltajuus, ei varmasti saisi... hehheee

        Sinä et ole ollenkaan hauska, ainoastaan pohjattoman tyhmä.
        Miten kuvittelet estäväsi aikuisia lapsia käymästä isänsä luona?


      • Miem
        miksivihaatlapsiasi kirjoitti:

        Niin lasten asioita en miehen asioita, hän tekee mitä itse haluaa mutta minä pidän lasteni puuolta eikä kukaan suttura pääse tai silloin päässyt lapsiani kiusaamaan. Lapet hylkäsi nyt isän kun isä heidät pieninä.
        Ei ollu ukkopololla vaihtoehtoja, ei kehdannut vaatia muuta kun lapsensa hylkäsi.

        Niin sitähän ei sinulta kysytä keitä lapset näkeevät / tapaavat ollessaan isänsä vastuulla


      • Menevaikkaulos
        oletpahauska kirjoitti:

        heheeee. meidän lapset ovat kaikki aikuisia ja lastenlapsetkaan eivät ole vauvoja, kouluikäisiä lähes kaikki yhtä lukuunottamatta... heheheee vai miehelle lastemme yksinhuoltajuus, ei varmasti saisi... hehheee

        Vanha ihminen, viitsitkin jauhaa täällä tuollaista paskaa, keksi jotain kehittävämpää tekemistä.


      • Ohhoijaaa
        oletpahauska kirjoitti:

        heheeee. meidän lapset ovat kaikki aikuisia ja lastenlapsetkaan eivät ole vauvoja, kouluikäisiä lähes kaikki yhtä lukuunottamatta... heheheee vai miehelle lastemme yksinhuoltajuus, ei varmasti saisi... hehheee

        Etkä vieläkään ole erosta toipunut, erostasi varmaan jo noin 15v, kauheeta olet sairas.


      • Piilosillakopysysiellä
        oyp kirjoitti:

        No susta en teidä, mutta minä en ole koskaan antanut sutturoiden tulla meille eikä olla lasten lähellä. Siihen emme lähteneet mukaan ja se oli paras päätös, me ei olla syyllisiä siihen että isä lapsensa hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Ei oel kehdannut mies mitään vaatia kun tuommosta teki että hylkäsi lapset.
        Olemmeniin onnekkaita ettei sutturat ole elämässämme ei ole meille tulleet emmekä me niitä kastsomaan niiden sutturoiden kotiin.
        Surullista että lapset menetti isän mutta hän itse valitsi tien ja siihen ei oma perhe ja suku kuuluneet. Onneksi meille jäi kaikki, olisihan se ollut outoa jos mummot ja vaarit ja serkut, kummit ym sukukin olisi lähteneet lastne ja mun elämästä, mutta eihän muiden tarvi lähteä jos se huonoin ihminen lähtee siitä on apua kaikille.
        Emme itse oliskaan ymmärtäneet erota huonosta ihmisestä, huonot lähtee vahememmat ja paraat jää.
        Lpaset sanookin että olen maailman paras äiti kun pidin sutturat poissa elämästämme. Mä olen ja lapset on parhaita myös. Ja anoppi ja appi, siinä vasta super ihmiset!!

        Kuka sinun lapsiasi edes haluaa nähdä. Pidä vaan niitä tynnyrissä ja kansi tiukasti päällä, etteivät edes päivänvalosta sokaistu.
        Kaikkien on helpompi olla , kun ei näe sinua eikä piruparkalapsiasi.
        Kukahan sinuakaa haluaa nähdä, vanhaa juopponarttua. Parempi on kun pysyt tiukasti neljän seinän sisällä , tynnyreittesi kanssa.
        Ex-miehesi hengittää nyt vapaasti, kun pääsi sinun kuristusotteestasi irti.
        Sillehän ei voi kukaan mitään, että pilasit tynnyrilastesi elämän. Syytä itseäsi.
        Sitä mitä ei ollut , sitä ei kaipaakaan, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        Nykyinen miehesi kumppani ei suo ajatustakaan sinulle ja lapsillesi. Heille te ette ole olemassa. Siis pysy piilossa, sen parempi.


      • oyp
        Piilosillakopysysiellä kirjoitti:

        Kuka sinun lapsiasi edes haluaa nähdä. Pidä vaan niitä tynnyrissä ja kansi tiukasti päällä, etteivät edes päivänvalosta sokaistu.
        Kaikkien on helpompi olla , kun ei näe sinua eikä piruparkalapsiasi.
        Kukahan sinuakaa haluaa nähdä, vanhaa juopponarttua. Parempi on kun pysyt tiukasti neljän seinän sisällä , tynnyreittesi kanssa.
        Ex-miehesi hengittää nyt vapaasti, kun pääsi sinun kuristusotteestasi irti.
        Sillehän ei voi kukaan mitään, että pilasit tynnyrilastesi elämän. Syytä itseäsi.
        Sitä mitä ei ollut , sitä ei kaipaakaan, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        Nykyinen miehesi kumppani ei suo ajatustakaan sinulle ja lapsillesi. Heille te ette ole olemassa. Siis pysy piilossa, sen parempi.

        Ollu tosi hienoa ettei kukaan halua nähdä olemme onnekkaita ettei ole tarvinnut riidellä typerästä asiasta. Emme todellakaan halua perheeenrikojia meille emmehän mejkään mene niiden kotiin niitä katsomaan.
        Tottakai miestä hävettää oma toiminta eikä kehtaa edes muuta vaatiakkaan olla poissa meidän elämästä.
        Ei mun tarvi syytellä itseäni ja lapsiani mistään, perheenrikojat saavat hävetä, he veivät meitlä isännän ja toki he häpeevätkin.
        Lapseni ovat aikuisia ja heillä on omat perheet ja onnelliset ja voin vain todeta että olen ollut heille maailman paras äiti, niin ovat onnellisia elämissään, että tekisin kaiken uudelleen j os olisi tarvis.


      • Miem
        Piilosillakopysysiellä kirjoitti:

        Kuka sinun lapsiasi edes haluaa nähdä. Pidä vaan niitä tynnyrissä ja kansi tiukasti päällä, etteivät edes päivänvalosta sokaistu.
        Kaikkien on helpompi olla , kun ei näe sinua eikä piruparkalapsiasi.
        Kukahan sinuakaa haluaa nähdä, vanhaa juopponarttua. Parempi on kun pysyt tiukasti neljän seinän sisällä , tynnyreittesi kanssa.
        Ex-miehesi hengittää nyt vapaasti, kun pääsi sinun kuristusotteestasi irti.
        Sillehän ei voi kukaan mitään, että pilasit tynnyrilastesi elämän. Syytä itseäsi.
        Sitä mitä ei ollut , sitä ei kaipaakaan, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        Nykyinen miehesi kumppani ei suo ajatustakaan sinulle ja lapsillesi. Heille te ette ole olemassa. Siis pysy piilossa, sen parempi.

        Tämä onnenydinperse ei ymmärrä että hän ja lapset on aivan eri asia ja tunkee joka juttuun ME termiä vaikka ei kuulu isä lapsi aikaan yhtään ... ....isän kotona on isän vaimo ja lapset ei ex puolisoa ja isä lapsi aika vietetään isän kotona tai minne isä lapsensa haluaa viedä esim. Kylpylään loma viikon loppua viettämään lapsien ja vaimonsa kanssa !!!


      • voiihmesunmielikuviasi
        Miem kirjoitti:

        Tämä onnenydinperse ei ymmärrä että hän ja lapset on aivan eri asia ja tunkee joka juttuun ME termiä vaikka ei kuulu isä lapsi aikaan yhtään ... ....isän kotona on isän vaimo ja lapset ei ex puolisoa ja isä lapsi aika vietetään isän kotona tai minne isä lapsensa haluaa viedä esim. Kylpylään loma viikon loppua viettämään lapsien ja vaimonsa kanssa !!!

        Ei vaan ole, me olemme lasten kanssa ihan samaa perhettä kuin aina ennenkin, nyt on vaan lasten mihet ja vaimot ja lapset tulleet lisäksi sukuumme ja perheeseemme. Aivan ihanaa.
        Juu mies saa pitää sutturoita miten lystää kunhan ei tule meille, emmehän mekään mene heitä katsomaan, no ei onneksi ole tullutkaan mies puolusti meitä aikanaan jo ettei päästänyt sutturoita meitä kiusaamaan ja kotiamme sotkemaan. Piti puoliamme että lapset saivat arvoisensa lapsuuden ja nuoruuden ilman likaisia sutturoita jotka rikkoivat perheemme ja veivät lapsilta isän.
        Meidän lapset ja minä ei olisi mihinkään kylpäylään sutturoiden kanssa lähteneet... heh..aivan hullu asia... miten voi likaisten sutturoiden kanssa lähtä yhtään mihinkään, enhän minä olisi usklatanut lapsiani semmosen olion kysniin antaa, huh huh, eikä olisi mieskään. Ihan värisyttää kauhusta kun ajattelee sun juttuus, huhhuh.. vai että kylpylään sutturoiden kanssa?? Ei me oltais lähty vaikka maksettu miljoona, olisimme kotona pysyneet ja olemmekin.
        Mee sää vaikka kuuhun, me ei tulla.


      • katkeraataas
        voiihmesunmielikuviasi kirjoitti:

        Ei vaan ole, me olemme lasten kanssa ihan samaa perhettä kuin aina ennenkin, nyt on vaan lasten mihet ja vaimot ja lapset tulleet lisäksi sukuumme ja perheeseemme. Aivan ihanaa.
        Juu mies saa pitää sutturoita miten lystää kunhan ei tule meille, emmehän mekään mene heitä katsomaan, no ei onneksi ole tullutkaan mies puolusti meitä aikanaan jo ettei päästänyt sutturoita meitä kiusaamaan ja kotiamme sotkemaan. Piti puoliamme että lapset saivat arvoisensa lapsuuden ja nuoruuden ilman likaisia sutturoita jotka rikkoivat perheemme ja veivät lapsilta isän.
        Meidän lapset ja minä ei olisi mihinkään kylpäylään sutturoiden kanssa lähteneet... heh..aivan hullu asia... miten voi likaisten sutturoiden kanssa lähtä yhtään mihinkään, enhän minä olisi usklatanut lapsiani semmosen olion kysniin antaa, huh huh, eikä olisi mieskään. Ihan värisyttää kauhusta kun ajattelee sun juttuus, huhhuh.. vai että kylpylään sutturoiden kanssa?? Ei me oltais lähty vaikka maksettu miljoona, olisimme kotona pysyneet ja olemmekin.
        Mee sää vaikka kuuhun, me ei tulla.

        kyl on katkeraaaaaaaaaa, sinä kylpylään sutturien kaa katkeraaaaaaaaa, hahahaaaaa


      • Miem
        voiihmesunmielikuviasi kirjoitti:

        Ei vaan ole, me olemme lasten kanssa ihan samaa perhettä kuin aina ennenkin, nyt on vaan lasten mihet ja vaimot ja lapset tulleet lisäksi sukuumme ja perheeseemme. Aivan ihanaa.
        Juu mies saa pitää sutturoita miten lystää kunhan ei tule meille, emmehän mekään mene heitä katsomaan, no ei onneksi ole tullutkaan mies puolusti meitä aikanaan jo ettei päästänyt sutturoita meitä kiusaamaan ja kotiamme sotkemaan. Piti puoliamme että lapset saivat arvoisensa lapsuuden ja nuoruuden ilman likaisia sutturoita jotka rikkoivat perheemme ja veivät lapsilta isän.
        Meidän lapset ja minä ei olisi mihinkään kylpäylään sutturoiden kanssa lähteneet... heh..aivan hullu asia... miten voi likaisten sutturoiden kanssa lähtä yhtään mihinkään, enhän minä olisi usklatanut lapsiani semmosen olion kysniin antaa, huh huh, eikä olisi mieskään. Ihan värisyttää kauhusta kun ajattelee sun juttuus, huhhuh.. vai että kylpylään sutturoiden kanssa?? Ei me oltais lähty vaikka maksettu miljoona, olisimme kotona pysyneet ja olemmekin.
        Mee sää vaikka kuuhun, me ei tulla.

        Olette kyllä perhe mutta isä lapsiaikaan et kuulu ... ....lapsi ja isä suhteessa on isä lapset ja isän elämän kumppani EI ULKOPUOLINEN EX PUOLISO !!!!


      • eikuulumeille
        Miem kirjoitti:

        Olette kyllä perhe mutta isä lapsiaikaan et kuulu ... ....lapsi ja isä suhteessa on isä lapset ja isän elämän kumppani EI ULKOPUOLINEN EX PUOLISO !!!!

        Kyllä me kuulumme miehen sukuun kuin aina ennenkin. Mutta miehen kanssa elmiseen me ei kuuluta koska hän hylkäsi ja vaihtoi lapset sutturoihin niin emme halua miestä enää takasin, likainen mies ei kuulu meidän kotiimme.
        Onnekis lapset hylkäsi isän nyt kun isä hylkäsi heidät pienenä, siitä sai mies tuntea miltä tuntuu kun lheiset hylkää ja vaihtaa.
        Meillä perheenrikkojat ovat aina olleet vieraita ja ulkopuolisia, koskaan emme ole heitä nähneet eikä menty niitä katsomaan, aivan on vieraita sutturoita, oikein silakoita1 Veivät lapsilta isän ja rikkoi perheemme, miski meidän pitäisi sutturat meille ottaa asumaan????


      • mitäserkumpisitäherkumpi
        eikuulumeille kirjoitti:

        Kyllä me kuulumme miehen sukuun kuin aina ennenkin. Mutta miehen kanssa elmiseen me ei kuuluta koska hän hylkäsi ja vaihtoi lapset sutturoihin niin emme halua miestä enää takasin, likainen mies ei kuulu meidän kotiimme.
        Onnekis lapset hylkäsi isän nyt kun isä hylkäsi heidät pienenä, siitä sai mies tuntea miltä tuntuu kun lheiset hylkää ja vaihtaa.
        Meillä perheenrikkojat ovat aina olleet vieraita ja ulkopuolisia, koskaan emme ole heitä nähneet eikä menty niitä katsomaan, aivan on vieraita sutturoita, oikein silakoita1 Veivät lapsilta isän ja rikkoi perheemme, miski meidän pitäisi sutturat meille ottaa asumaan????

        Tottakai sinä kuulut ex miehesi sukuun, koska olet syntynyt siihen sukuun, miehesi on sun sukulainen ja on sitä vieläkin.
        Se "silakka" ei kuulu sukuun, koska miehesi nai suvun ulkopuolelta, ja kalat kuuluu muutenkin eläinkuntaan ne ei ole ihmiselle sukua, mutta apinat taas ovat.


      • kaloja
        eikuulumeille kirjoitti:

        Kyllä me kuulumme miehen sukuun kuin aina ennenkin. Mutta miehen kanssa elmiseen me ei kuuluta koska hän hylkäsi ja vaihtoi lapset sutturoihin niin emme halua miestä enää takasin, likainen mies ei kuulu meidän kotiimme.
        Onnekis lapset hylkäsi isän nyt kun isä hylkäsi heidät pienenä, siitä sai mies tuntea miltä tuntuu kun lheiset hylkää ja vaihtaa.
        Meillä perheenrikkojat ovat aina olleet vieraita ja ulkopuolisia, koskaan emme ole heitä nähneet eikä menty niitä katsomaan, aivan on vieraita sutturoita, oikein silakoita1 Veivät lapsilta isän ja rikkoi perheemme, miski meidän pitäisi sutturat meille ottaa asumaan????

        Pese se äijäs ja ota se akvaario silakoita mukaasi ja syökää ne.


      • Miem
        eikuulumeille kirjoitti:

        Kyllä me kuulumme miehen sukuun kuin aina ennenkin. Mutta miehen kanssa elmiseen me ei kuuluta koska hän hylkäsi ja vaihtoi lapset sutturoihin niin emme halua miestä enää takasin, likainen mies ei kuulu meidän kotiimme.
        Onnekis lapset hylkäsi isän nyt kun isä hylkäsi heidät pienenä, siitä sai mies tuntea miltä tuntuu kun lheiset hylkää ja vaihtaa.
        Meillä perheenrikkojat ovat aina olleet vieraita ja ulkopuolisia, koskaan emme ole heitä nähneet eikä menty niitä katsomaan, aivan on vieraita sutturoita, oikein silakoita1 Veivät lapsilta isän ja rikkoi perheemme, miski meidän pitäisi sutturat meille ottaa asumaan????

        Juridisesti et kuulu ex miehesi sukuun eron jälkeen jollet ole nainut serkkuasi yms.sukulaista ja ex miehesi puolelta sinulla on ex anooppi/appi... ...jotka voi olla sinun tuttavia ja lastesi sukulaisia ! Ex miehesi nykyinen vaimo on avioliittonsa myötä miehensä sukua enemmän kuin sinä ex sukulainen !!!
        Meillä ex ämmä on kirjaimellisesti kädestä pitäen poistettu suku juhlista ja lakimiehen avustuksella ilmoitettu ettei ole tervetullut ex miehensä sukulaistel tilaisuuksiin !


      • olemmesamaasukuaedelleen
        Miem kirjoitti:

        Juridisesti et kuulu ex miehesi sukuun eron jälkeen jollet ole nainut serkkuasi yms.sukulaista ja ex miehesi puolelta sinulla on ex anooppi/appi... ...jotka voi olla sinun tuttavia ja lastesi sukulaisia ! Ex miehesi nykyinen vaimo on avioliittonsa myötä miehensä sukua enemmän kuin sinä ex sukulainen !!!
        Meillä ex ämmä on kirjaimellisesti kädestä pitäen poistettu suku juhlista ja lakimiehen avustuksella ilmoitettu ettei ole tervetullut ex miehensä sukulaistel tilaisuuksiin !

        Kyllä me lasten kanssa kuulumme miehen sukuun, olisihan se omituista jos lapset heivattaisiin mummon ja vaarin ja serkkujen luota pois kun idiootti siä vaihtaa lapset sutturoihin. En ymmrrä että pitää koko suku jättää jälkeensä jos yksi lähtee.
        Kylläme kaikki ollaan miehen sukua siinä missä aina ennenkin.


      • Miem
        olemmesamaasukuaedelleen kirjoitti:

        Kyllä me lasten kanssa kuulumme miehen sukuun, olisihan se omituista jos lapset heivattaisiin mummon ja vaarin ja serkkujen luota pois kun idiootti siä vaihtaa lapset sutturoihin. En ymmrrä että pitää koko suku jättää jälkeensä jos yksi lähtee.
        Kylläme kaikki ollaan miehen sukua siinä missä aina ennenkin.

        MINÄ KIRJOITIN SINÄ ISÄN EX VAIMO ET OLE OLE SUKUA EX ANOPILLE /APELLE MUTTA LAPSET ON AINA SUKUS ISÄNSÄ VNAHEMMILLE


      • harmisulleon
        Miem kirjoitti:

        MINÄ KIRJOITIN SINÄ ISÄN EX VAIMO ET OLE OLE SUKUA EX ANOPILLE /APELLE MUTTA LAPSET ON AINA SUKUS ISÄNSÄ VNAHEMMILLE

        Kyllä me ollaan, ei lasten tarvi mummoja ja vaareja ym sukulaisia hylätä eikä mun anoppia ja appea ym, kyllä me ollaan suvussa kuin aina ennenkin. Idiootit ähtee ja itkee kun kukaan ei halua enää heitä takasin. Oma vika. Me kuulumme aina lasten kanssa miehen sukuun.
        Surullista jos sut onheivattu veks... surullista olla ihan yksin.


      • Miem
        harmisulleon kirjoitti:

        Kyllä me ollaan, ei lasten tarvi mummoja ja vaareja ym sukulaisia hylätä eikä mun anoppia ja appea ym, kyllä me ollaan suvussa kuin aina ennenkin. Idiootit ähtee ja itkee kun kukaan ei halua enää heitä takasin. Oma vika. Me kuulumme aina lasten kanssa miehen sukuun.
        Surullista jos sut onheivattu veks... surullista olla ihan yksin.

        Ei lapsilta mummo tai ukki mihinkään katoa vaikka SINÄ ET SUKUA OLEKKAAN


      • mitäserkumpisitäherkumpi
        olemmesamaasukuaedelleen kirjoitti:

        Kyllä me lasten kanssa kuulumme miehen sukuun, olisihan se omituista jos lapset heivattaisiin mummon ja vaarin ja serkkujen luota pois kun idiootti siä vaihtaa lapset sutturoihin. En ymmrrä että pitää koko suku jättää jälkeensä jos yksi lähtee.
        Kylläme kaikki ollaan miehen sukua siinä missä aina ennenkin.

        No, tottakai olet , kun sukulaisesi olet nainut , ääliö.


      • samatgeenit
        Miem kirjoitti:

        Ei lapsilta mummo tai ukki mihinkään katoa vaikka SINÄ ET SUKUA OLEKKAAN

        On se , kun se on sukulaisensa kaa ollut aviossa, katsos, kun lässy ei ole ottanut vierasta, se pelkää vieraita ihmisiä, taitaa kakaratkin olla naineet tuttuja sukulaisia.
        Sen ukko on vihdoin löytänyt suvun ulkopuolelta naisen ja se on lässylle ja koko suvulle kauhea paikka, naida nyt vierasta.....


      • Miem
        samatgeenit kirjoitti:

        On se , kun se on sukulaisensa kaa ollut aviossa, katsos, kun lässy ei ole ottanut vierasta, se pelkää vieraita ihmisiä, taitaa kakaratkin olla naineet tuttuja sukulaisia.
        Sen ukko on vihdoin löytänyt suvun ulkopuolelta naisen ja se on lässylle ja koko suvulle kauhea paikka, naida nyt vierasta.....

        No kirjoitinkin normaalissa tilassa olevasta ! Lissu oyp tai millä se nyt sit kirjoittaakin ei ole terve eikä kykenevä huoltajaksi!


    • onnellisiaonnellisianiin

      On hienoa kun voi sanoa että on onnistunut elämässään lasten kanssa vaikka mies lapset ja perheensä hylkäsikin,on hienoa kertoa miten voi toimi niin että lapset eikärsi vaan saavat turvallisen ja onnellien lapsuden ja nuoruuden. Meillä kaikki tuo on toeutunut ja lapset ovat onnellisia omissa perheissään, ja me olemme yhtä läheisiä kuin aina ennen, on koko suku tallessa tutut ja ystävät ja läheiset, mies/isä/vaari puuttuu mutta niinhän se on että huonot ja idiootit poistuu, eikä kukan heitä kaipaa.
      Lapset ovat ainakin onnellisia kun olen minä äiti, joka pidinl asten puolta ja en koskaan hylännyt heitä, sanovatkin että olen maailman paras äiti, ja lapset ovat mulle maailman parhaita. Minulle riittää lasten hyvksyntä ja lasten sanat, muidetn kettuiluut tai sanomiset ei meitä hetkauta. On vaan kiva hymyssäsuin lukea miten katkeria kommentteja tällä jotku harvat kirjoittelee. Suurin osa kyllä kiittää että tekee samoin.
      Minun lapset ovat ansainneet aina parasta ja yksikään isänsä suttura ei ole päässyt osalliseksi heitä kiusaamaan eikä haukkumaan, ja siitä lapset kiittävät minua edelleen että olin tukena ja turvana aina kun isä hylkäsi.
      Monet ovatkin siitä tääll kateellisia ja siksi muutama törkyviestikin tullu, mutta sitä me lasten kanssa olemme aina pohtineet yhdessä täälläkin, että katkerat ja kostonhinoiset ne purkaa omia ongelmiaan muihin täällä. Muuten sitä ei voi selittää, lasten kanssa naureskelemme ja halitaan ja ollaan onnellisia.
      Joillekin toisten onni on liian viakeeta käsitellä ja siksi se purkautuu katkeruutena ja kummallisine mielipiteineen, kun itse jos ei ole onnellinen ei muutkaan saa olla. Siten me tämä asia tulkitaan. Onneksi niitä on vaan muutama suurin osa kuitenkin samaa mieltä meidän kanssa.

      • Muttakukaniistä

        Just, teidän kanssa on samaa mieltä melkeen kaikki sinun sivupersoonat, mutta niistäkin jokunen haraa vielä hanttiin.


      • jflfögaöljöö
        Muttakukaniistä kirjoitti:

        Just, teidän kanssa on samaa mieltä melkeen kaikki sinun sivupersoonat, mutta niistäkin jokunen haraa vielä hanttiin.

        Tuo on totta, sinäkin olet samaa mieltä meidän kaikkien kanssa. Kiitos siitä. Eikö ole kiva kun voi vapaasti kertoa sanoa että näin se menee.


      • Enpidäsinusta

        Hä ,kenen teidän kaikkien?
        En ole sinun ja sinun sivupersooniesi kanssa koskaan samaa mieltä, mutta täällä kaikkien muiden kanssa olen jokseenkin samaa mieltä.


      • kukkanenkukkanen
        Enpidäsinusta kirjoitti:

        Hä ,kenen teidän kaikkien?
        En ole sinun ja sinun sivupersooniesi kanssa koskaan samaa mieltä, mutta täällä kaikkien muiden kanssa olen jokseenkin samaa mieltä.

        No niinhän me ollaan kaikki samaa mieltä. Me kaikki joskus purnaamme mutta loppujen lopuksi olemme sitämieltä että kaikki me ollaan tavalla tai toisella oikeessa, ja samaa mieltä.


      • katkeraataas
        jflfögaöljöö kirjoitti:

        Tuo on totta, sinäkin olet samaa mieltä meidän kaikkien kanssa. Kiitos siitä. Eikö ole kiva kun voi vapaasti kertoa sanoa että näin se menee.

        katkeraaaaaaa


      • kattiakanss

        Hah, missä sinäkin olet onnistunut, juopottelussa ja "suoli24" kirjoittelussa ja valehtelemisessa, vaikka siinä olet huono, aina jäät nalkkiin.
        Katkeruudessa ja itsekyydessä olet maailman paras ämmä, lastenkasvatus sulla on mennyt ihan metsään.


    • helpottaisvarmaan

      Kyllä on naisena vaikeeta ymmärtää että joku voi vuosikausia olla katkera jos on tullut ero lasten isästä.Onkohan niin että sinusta ei ollut parisuhteeseen kun olet jotenkin katkera menneessä elävä naisihminen,olisihan se itsellesikin helponpi elää jos tuo katkeruus ei sitä estäisi.Kyllä ole oikea myrkynkeittäjä jos olet lapsesikin vieroittanut isästään,mikä on tietenkin lapsilta pois.Menehän jonnekin terapiaan purkamaan katkeruutesi.

      • onneksieinähtysutturoita

        Sen teki mies ihan itse kun perheenrikkoja suttura rikkoi perheen ja lupasi lapsettoman elämän, jossa ei vstuuta eikä tarvi hoitaa lapsia ja maksaa niistä mitään muuta kun pieni elari, no meillähän menikin kelan kautta kun suttura pakottimiehen jättämään maksamatta.
        Kyllä olimme katkeria monia vuosia, miksi ei oltaisi? Olimme surullisia, itkimme, kaipasimme, katkeria olimme ja olimme myös iloisia ja onnellisia ym ja ollaayhä. Tunteet kuuluu näyttää ja ne saa näyttää.
        Kyll mietä katkeroitti että joku tulee ja rikkoo perheen. Sairas ihminen tekee sellaista.
        Siksi kerron tästä ettei kukaan muu joutuisi samaan kestämään ja vertaistuki on hyvästä. Ja näyttää että heitä on paljon jotka ovat samassa tilassa, ja hyvä kun voi lukea muiden kertomuksia. Sinäkin luet mielenkiinnolla ja kiva kun vastaat, sulle kin on tästä apua omassa kärsimyksessäsi kun olet joutunut kestämään yksin jäämisesi. Hienoa että läysit vertaistukea mun jutuistani.


      • voihulluutta
        onneksieinähtysutturoita kirjoitti:

        Sen teki mies ihan itse kun perheenrikkoja suttura rikkoi perheen ja lupasi lapsettoman elämän, jossa ei vstuuta eikä tarvi hoitaa lapsia ja maksaa niistä mitään muuta kun pieni elari, no meillähän menikin kelan kautta kun suttura pakottimiehen jättämään maksamatta.
        Kyllä olimme katkeria monia vuosia, miksi ei oltaisi? Olimme surullisia, itkimme, kaipasimme, katkeria olimme ja olimme myös iloisia ja onnellisia ym ja ollaayhä. Tunteet kuuluu näyttää ja ne saa näyttää.
        Kyll mietä katkeroitti että joku tulee ja rikkoo perheen. Sairas ihminen tekee sellaista.
        Siksi kerron tästä ettei kukaan muu joutuisi samaan kestämään ja vertaistuki on hyvästä. Ja näyttää että heitä on paljon jotka ovat samassa tilassa, ja hyvä kun voi lukea muiden kertomuksia. Sinäkin luet mielenkiinnolla ja kiva kun vastaat, sulle kin on tästä apua omassa kärsimyksessäsi kun olet joutunut kestämään yksin jäämisesi. Hienoa että läysit vertaistukea mun jutuistani.

        hehe katkeran paskan tilitystä, mutta itsessä ei mitään vikaa olet omasta mielestäsi itse täydellisyys.


    • äläsekaannuniihin

      Ei äitipuolella ole mitään velvotteita toisten lapsiin. Vielä jos lapset on lasten äidin huollettavia, niin vielä vähemmän. Lisäksi rahaa sinun ei tarvitse laittaa toisten ongelmiin( lapsiin) ollenkaan.
      Ota siis rennosti vaan. Hoitakoon kukin oman osansa. Sinä olet osaton.

      • kannattaakiittää

        No ei olekkaan, mutta jonkunhan se on miehen lapset kasvatettava muten ongelmat pitkittyy ja vaikeutuu sekä vierii muidenkin lasten käytökseen. Uusi äiti on vastuussa kun tenavat ovat isän luona. Uusi äiti ona miehen lapsille rikkaus, ja lapset saavat olla onnellisia että onni on potkaisuut heitä että ovat saaneet elämäänsä uuden äidin.


      • 1säpappa
        kannattaakiittää kirjoitti:

        No ei olekkaan, mutta jonkunhan se on miehen lapset kasvatettava muten ongelmat pitkittyy ja vaikeutuu sekä vierii muidenkin lasten käytökseen. Uusi äiti on vastuussa kun tenavat ovat isän luona. Uusi äiti ona miehen lapsille rikkaus, ja lapset saavat olla onnellisia että onni on potkaisuut heitä että ovat saaneet elämäänsä uuden äidin.

        Ei ole olemassa mitään "uutta äitiä". Jos lapsen isä on etävanhempi, niin etävanhemman puoliso on vain lasten isän puoliso, ei äiti. Äitipuoleksikin voi sanoa, mikäli tämä ansaitsee moisen tittelin.

        "Uusi äiti on vastuussa kun tenavat ovat isän luona."

        Ei, vaan lasten isä on vastuussa kun tenavat ovat isän luona. Isä voi tietysti vähän jakaa vastuuta puolisonsa kanssa, mutta isä kantaa kuitenkin vastuun. Tietenkin.

        "Uusi äiti ona miehen lapsille rikkaus"

        Fiksu äitipuoli on tietenkin lapselle rikkaus, mutta kusipäinen lissu on järkyttävä kirous (vaikka lissu olisi ihan oikeakin äiti).


      • Miem
        kannattaakiittää kirjoitti:

        No ei olekkaan, mutta jonkunhan se on miehen lapset kasvatettava muten ongelmat pitkittyy ja vaikeutuu sekä vierii muidenkin lasten käytökseen. Uusi äiti on vastuussa kun tenavat ovat isän luona. Uusi äiti ona miehen lapsille rikkaus, ja lapset saavat olla onnellisia että onni on potkaisuut heitä että ovat saaneet elämäänsä uuden äidin.

        Ei Lissu sinusta ei ole kasvattajaksi ja tarkoituksesi on erottaa isä lapsista ja päsmaröidä/käskyttää käskemisen vuoksi !
        Ei miehen tehtävä ei ole kasvattaa /elättää muiden siittämiä kakaroita vaan ainoastaa huolehtia omista lapsista ja kohdella uusikon lapsia samoin kuin uusikko kohtelee miehensä lapsia !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe