Kertoako poikkikselle vai ei

seiskalainen

On siis pieni propleema, johon tarttis vähä apua, kun en ite oikeen tiiä. Olen seurustellut n. puoli vuotta pojan kanssa, mutta oon sitä ennen harjoittanut seksiä mun likkakaverin kanssa, niin että pitäiskö asiasta kertoa poikkikselle, tai mitähän tapahtuu, jos kertoo, tai se saa muuten tietää asiasta, en ainakaan haluais, että se jättää mut.

12

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seiskalainen

      Sen verran vielä että miten kasvattaisin pippeliäni kun se on vaan 4,5cm pitkä?

      • Kylmät__kädet____

        Tuo se mulkku tänne, minä hoitelen sen.


      • oikeaseiskalainen
        Kylmät__kädet____ kirjoitti:

        Tuo se mulkku tänne, minä hoitelen sen.

        Juu hoidelkaa vaan mulkkunne, mulla on klitoris.


    • ItsemurhaHD

      Sana poikkis aiheuttaa syöpää

      • you...ilikeyou

        Asiallista porukkaa täällä kommenteissa näköjään.


    • cjlövf

      Riippuu vähän onko tämä selsin harjoittaminen susta merkittävä asia. Jos salaisuus painaa sua niin kerro. Suhteen pitäisi perustua luottamukselle. Mutta jos sinua ei asia paina niin voit hyvin jättää kertomattakin.
      Ei se sua jätä vaikka tekisit kummin päin. Tai muuten on ihan pönttö.

    • pöhlä

      En oikein ymmärrä miksi vaivaat päätäsi tuollaisella asialla.

      Tunnetko että sinun suuntautuminen on muuttunnut tai että olisit valehdellut poikaystävällesi suuntautumisestasi ? Suuntautumisesi poikaystäväsi on oikeus tietää, joten se sinun täytyy kertoa rehellisesti hänelle.

      Ne asiat mitkä ovat tapahtuneet ennen sinun ja poikaystäväsi suhteen alkamista niistä sinä et ole poikaystävällesi sanavelvollinen kertomaan. Sinun ja likkakaverisi välinen seksin harjoittaminen on ollut täysin sallittua. Jos siis olet alkannut seurustelemaan nykyisen poikaystäväsi kanssa tapahtuman jälkeen, etkä ole harjoittannut seksiä likkakaverisi kanssa tämän sinun poikaystäväsi seurustelun aikana.

      • seiskalainen

        Niin oon 14 (neitsyt) tää poika on ensimmäinen vakituinen, niin että kyllä asiat pyörii päässä, ollaan kyllä oltu alasti ja kosketeltu. Ei mulla mitään suuntautumista kait ole ollut, en vaan aiemmin olis voinu kuvitellakkaa että olisin silleen pojan kanssa, mutta tytön kanssa on tuntunu ihan luonnolliselta, jos vähä autetaan toisiamme, eilenkin oltiin likkakaverin kanssa kaksistaan meillä ja otettiin nurtsilla rajatonta rusketusta, siin tuli sitten tehtyä taas sitä.
        Me liikutaan aika paljo kolmistaan, niin että aion kyllä kertoa asian poikakaverilleni, täytyy vaan miettiä sitä, että millätavalla.


      • aikuisen.neuvo
        seiskalainen kirjoitti:

        Niin oon 14 (neitsyt) tää poika on ensimmäinen vakituinen, niin että kyllä asiat pyörii päässä, ollaan kyllä oltu alasti ja kosketeltu. Ei mulla mitään suuntautumista kait ole ollut, en vaan aiemmin olis voinu kuvitellakkaa että olisin silleen pojan kanssa, mutta tytön kanssa on tuntunu ihan luonnolliselta, jos vähä autetaan toisiamme, eilenkin oltiin likkakaverin kanssa kaksistaan meillä ja otettiin nurtsilla rajatonta rusketusta, siin tuli sitten tehtyä taas sitä.
        Me liikutaan aika paljo kolmistaan, niin että aion kyllä kertoa asian poikakaverilleni, täytyy vaan miettiä sitä, että millätavalla.

        Ensimmäinen alastiolo ja koskettelu olisi hyvä tehdä nettipoliisin valvonassa. Yhteyden saa Skypellä.


      • jopejope15
        seiskalainen kirjoitti:

        Niin oon 14 (neitsyt) tää poika on ensimmäinen vakituinen, niin että kyllä asiat pyörii päässä, ollaan kyllä oltu alasti ja kosketeltu. Ei mulla mitään suuntautumista kait ole ollut, en vaan aiemmin olis voinu kuvitellakkaa että olisin silleen pojan kanssa, mutta tytön kanssa on tuntunu ihan luonnolliselta, jos vähä autetaan toisiamme, eilenkin oltiin likkakaverin kanssa kaksistaan meillä ja otettiin nurtsilla rajatonta rusketusta, siin tuli sitten tehtyä taas sitä.
        Me liikutaan aika paljo kolmistaan, niin että aion kyllä kertoa asian poikakaverilleni, täytyy vaan miettiä sitä, että millätavalla.

        Jos mulla olisi tyttöystävä, hyväksyisin kyllä sen että välillä pilluilee tyttöystävänsä kanssa, en tuntisi että se olisi minulta pois, kunhan ei pojille antais.


      • mietiiän
        jopejope15 kirjoitti:

        Jos mulla olisi tyttöystävä, hyväksyisin kyllä sen että välillä pilluilee tyttöystävänsä kanssa, en tuntisi että se olisi minulta pois, kunhan ei pojille antais.

        Jos sulla olis bi tyttöystävä, niin sun seksielämäs olis 50 % parempaa ku tiukkapiposen heteron kanssa


    • Suhde kuin suhde voi mielestäni perustua ainoastaan tasavertaisuuteen ja rehellisyyteen.

      Luurangot tuppaa putkahtelemaan kaapeista juuri silloin, kun ei pitäisi. Jos "poikkis" saa asian selville kiertokautta, tulee se olemaan vahingollisempaa siihen verrattuna, että kerrot sen itse.

      Poika saattaa olla ihan okei sen tytön kanssa sekstailun kanssa, mutta jos et ole kertonut asiaa itse, niin hänelle tulisi luultavasti tunne, että et ole ollut häntä kohtaan rehellinen.

      Omasta mielestäni te olette vielä liian nuoria vakavaan seksisuhteeseen. Lisäksi kannattaa ottaa huomioon, että 15-vuotta täytettyään se vanhempi osapuoli alkaa ottaa riskiä siitä, että häntä tutkitaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Riski saattaa olla pieni, mutta toisin kuin eräät väittävät, niin se on todellinen ja olemassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe