On siis pieni propleema, johon tarttis vähä apua, kun en ite oikeen tiiä. Olen seurustellut n. puoli vuotta pojan kanssa, mutta oon sitä ennen harjoittanut seksiä mun likkakaverin kanssa, niin että pitäiskö asiasta kertoa poikkikselle, tai mitähän tapahtuu, jos kertoo, tai se saa muuten tietää asiasta, en ainakaan haluais, että se jättää mut.
Kertoako poikkikselle vai ei
12
885
Vastaukset
- seiskalainen
Sen verran vielä että miten kasvattaisin pippeliäni kun se on vaan 4,5cm pitkä?
- Kylmät__kädet____
Tuo se mulkku tänne, minä hoitelen sen.
- oikeaseiskalainen
Kylmät__kädet____ kirjoitti:
Tuo se mulkku tänne, minä hoitelen sen.
Juu hoidelkaa vaan mulkkunne, mulla on klitoris.
- ItsemurhaHD
Sana poikkis aiheuttaa syöpää
- you...ilikeyou
Asiallista porukkaa täällä kommenteissa näköjään.
- cjlövf
Riippuu vähän onko tämä selsin harjoittaminen susta merkittävä asia. Jos salaisuus painaa sua niin kerro. Suhteen pitäisi perustua luottamukselle. Mutta jos sinua ei asia paina niin voit hyvin jättää kertomattakin.
Ei se sua jätä vaikka tekisit kummin päin. Tai muuten on ihan pönttö. - pöhlä
En oikein ymmärrä miksi vaivaat päätäsi tuollaisella asialla.
Tunnetko että sinun suuntautuminen on muuttunnut tai että olisit valehdellut poikaystävällesi suuntautumisestasi ? Suuntautumisesi poikaystäväsi on oikeus tietää, joten se sinun täytyy kertoa rehellisesti hänelle.
Ne asiat mitkä ovat tapahtuneet ennen sinun ja poikaystäväsi suhteen alkamista niistä sinä et ole poikaystävällesi sanavelvollinen kertomaan. Sinun ja likkakaverisi välinen seksin harjoittaminen on ollut täysin sallittua. Jos siis olet alkannut seurustelemaan nykyisen poikaystäväsi kanssa tapahtuman jälkeen, etkä ole harjoittannut seksiä likkakaverisi kanssa tämän sinun poikaystäväsi seurustelun aikana.- seiskalainen
Niin oon 14 (neitsyt) tää poika on ensimmäinen vakituinen, niin että kyllä asiat pyörii päässä, ollaan kyllä oltu alasti ja kosketeltu. Ei mulla mitään suuntautumista kait ole ollut, en vaan aiemmin olis voinu kuvitellakkaa että olisin silleen pojan kanssa, mutta tytön kanssa on tuntunu ihan luonnolliselta, jos vähä autetaan toisiamme, eilenkin oltiin likkakaverin kanssa kaksistaan meillä ja otettiin nurtsilla rajatonta rusketusta, siin tuli sitten tehtyä taas sitä.
Me liikutaan aika paljo kolmistaan, niin että aion kyllä kertoa asian poikakaverilleni, täytyy vaan miettiä sitä, että millätavalla. - aikuisen.neuvo
seiskalainen kirjoitti:
Niin oon 14 (neitsyt) tää poika on ensimmäinen vakituinen, niin että kyllä asiat pyörii päässä, ollaan kyllä oltu alasti ja kosketeltu. Ei mulla mitään suuntautumista kait ole ollut, en vaan aiemmin olis voinu kuvitellakkaa että olisin silleen pojan kanssa, mutta tytön kanssa on tuntunu ihan luonnolliselta, jos vähä autetaan toisiamme, eilenkin oltiin likkakaverin kanssa kaksistaan meillä ja otettiin nurtsilla rajatonta rusketusta, siin tuli sitten tehtyä taas sitä.
Me liikutaan aika paljo kolmistaan, niin että aion kyllä kertoa asian poikakaverilleni, täytyy vaan miettiä sitä, että millätavalla.Ensimmäinen alastiolo ja koskettelu olisi hyvä tehdä nettipoliisin valvonassa. Yhteyden saa Skypellä.
- jopejope15
seiskalainen kirjoitti:
Niin oon 14 (neitsyt) tää poika on ensimmäinen vakituinen, niin että kyllä asiat pyörii päässä, ollaan kyllä oltu alasti ja kosketeltu. Ei mulla mitään suuntautumista kait ole ollut, en vaan aiemmin olis voinu kuvitellakkaa että olisin silleen pojan kanssa, mutta tytön kanssa on tuntunu ihan luonnolliselta, jos vähä autetaan toisiamme, eilenkin oltiin likkakaverin kanssa kaksistaan meillä ja otettiin nurtsilla rajatonta rusketusta, siin tuli sitten tehtyä taas sitä.
Me liikutaan aika paljo kolmistaan, niin että aion kyllä kertoa asian poikakaverilleni, täytyy vaan miettiä sitä, että millätavalla.Jos mulla olisi tyttöystävä, hyväksyisin kyllä sen että välillä pilluilee tyttöystävänsä kanssa, en tuntisi että se olisi minulta pois, kunhan ei pojille antais.
- mietiiän
jopejope15 kirjoitti:
Jos mulla olisi tyttöystävä, hyväksyisin kyllä sen että välillä pilluilee tyttöystävänsä kanssa, en tuntisi että se olisi minulta pois, kunhan ei pojille antais.
Jos sulla olis bi tyttöystävä, niin sun seksielämäs olis 50 % parempaa ku tiukkapiposen heteron kanssa
Suhde kuin suhde voi mielestäni perustua ainoastaan tasavertaisuuteen ja rehellisyyteen.
Luurangot tuppaa putkahtelemaan kaapeista juuri silloin, kun ei pitäisi. Jos "poikkis" saa asian selville kiertokautta, tulee se olemaan vahingollisempaa siihen verrattuna, että kerrot sen itse.
Poika saattaa olla ihan okei sen tytön kanssa sekstailun kanssa, mutta jos et ole kertonut asiaa itse, niin hänelle tulisi luultavasti tunne, että et ole ollut häntä kohtaan rehellinen.
Omasta mielestäni te olette vielä liian nuoria vakavaan seksisuhteeseen. Lisäksi kannattaa ottaa huomioon, että 15-vuotta täytettyään se vanhempi osapuoli alkaa ottaa riskiä siitä, että häntä tutkitaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Riski saattaa olla pieni, mutta toisin kuin eräät väittävät, niin se on todellinen ja olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428