Heippa! Onko täällä muita vaasalaisia tai lähiseudulla asuvia? Teitä kun ei oikein missään näe. Olisi kivaa löytää samanhenkistä seuraa täältä Pohjanmaan suunniltakin. Itse olen 25 vuotias nainen. :)
Vastaukset 21
- OnkohanMeitä
Ujoja ollaan. Tai kaikki löytäneet parinsa.
- vaasanaine
Kyl maar ja samaa monesti pohtinu! :-)
- Vieläkomerossa
Samaa miettinyt.. Missä täällä edes voi tavata muita naisista kiinnostuneita? Antakaa itsestänne jotain tuntomerkkejä? :)
- hellurei91
No onhan teitä näköjään! Meidän pitäisi järjestää joku yhteistapaaminen ja mennä vaikka kahville! Olisko kiinnostusta? :)
- minäkin91
Hei täälläkin yksi vaasan lähistöllä asusteleva! Olisin mukana ehdottomasti! :)
- Meitähänon
Kaapissa juu. Ja siksi tuommoset tapaamisetkin on hankalia. Toki mieli tekisi.
- Vasa24
Täälläkin yksi. Itse tosin en luultavasti uskaltautuisi mihinkään tapaamiseen, koska en julkisesti ole tuonut tietoon että oon naisiinpäin. Vaasa kaikenlisäksi niin pieni että jo senkin takia jännää jos joku sattuiskin olemaan tuttu. Pelkuri kyllä joo. Tuskin ketään naista tulen hetkeen löytämään :D
- hellurei91
Itsekin osiksi vielä kaapissa ja totta, voisihan tapaamiseen tulla tuttuja, mutta sitten toisaalta voisi löytää uusia ihmisiä elämään. Ja pitähän vähän rohkaistua, jotta löytäisi oikeesti samanhenkisiä ihmisiä. :)
- anuh300
Täälläkin yksi vaasalainen! Saattaisin olla kyllä kiinnostunut tapaamisesta. :)
- nainenjafemme
Lähistöllä asun. Kaappibi naimisissa. Reilusti yli nelkyt, aikuiset lapset. Nyt on mun vuoro. Mä en suostu salasuhteisiin. Haluan elää sellaisena kuin olen avoimesti.
- hellurei91
Hei taas! :) Kun teitä vaasalaisia tuntuu olevan, niin jos joku teistä haluaisi ehkä tutustua minuun/vaihtaa ajatuksia, niin mulle voisi laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected].
- vaasanaine
uskomatonta, että tänne palstalle eksynyt näinkin paljon meitä! ja surullista, että kaapissa ootte. Meikäläinen on vasta hiljan vaasalaistunut, aluks ajattelin, että ei täällä voi kertoa itsestään, mutta oon nyt todistanut sen vääräksi itelleni ja siinä samalla löytänyt täältä naisen. tsemppiä siskot! :)
- vaasa23
hep! tääl myös. oisko ollu noin vuosi sitten kun viimeks tällä palstalla yritettiin sopia vaasamiittiä mut ei tainnu onnistua lopultakaan. oon messissä jos semmosta koitetaan uusiks!
- Yksineiolekivaolla
Onko joku paikka missä usein käytte? Kahvipaikka.
- hellurei91
Tosiaan se viime vuotinen tapaaminen ei oikein onnistunut. Mä odotin sovitun tapaamispaikan ulkopuolella, yksi olikin sisällä eikä sitten törmätty ja muita ei sitten tullutkaan. Olisi tosiaan kiva ottaa uusiksi, jos nyt oikeesti jonkun näkisi. :D Mua näkee usein Aschanilla kahvilla. :D
- minäääkiiiii
Ai sitä ollaa siellä :D Mut siellä on pahaa kahvii :P :D Meikä usein Arnoldsissa tai sweet vaasassa. :)
- kahvillekahville
Cafe oscarissa tietty :--D ja sweet vaasa
- vaasanaine
hei pakko nostaa tätä taas koska oon vaan niin yllättynyt että Vaasassa on näin paljon meitä ja vielä meitä jotka lukee ja kirjoittaa tänne palstalle, kivaa!
- Bileetjeejee321
Tänään on Vaasan Setan bileet Fonassa, sisäänkäynti Cristal Loungen kautta. Menkää sinne :)
- Anonyymi00020
Moi oon 50v , voin sua jeesii👍 jos kelpaa👍
- Anonyymi00021UUSI
Itse 59v nainen Vaasasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3161125Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51579
- 42551