Mikset mies voi kertoa uutta osoitettasi mikset vastaa viesteihin vaikka haluat meistä parin kerro miten me saadaan toisiimme yhteys vai aiotko leikkiä kissa hiiri leikkiä loppu elämän? Missä haluat mut nähä mikä on oikea paikka ja milloin kun tuntuu että se ei ole koskaan vaikka muuta väität.
Kukkiakukkia
12
258
Vastaukset
Oletko varma että kirjoitat oikealle ihmiselle
viestejäsi?- Horo_akalle
Nähdään kello 24.00 työpaikan parkkipaikalla. Naidaan ja sit unohdetaan tää juttumme.
- Sydänsukat
En ole horo.
- syylä_nenässä
En siis koskaa oo susta akka mitää muuta halunnu ku yhden mällin ruikata sinne tussuus. Muuten sulla on rumat kuteet ja levee naama-
- Sydänsukat
Etpä mulle ole ruikannut mitään väärälle meni.
- Sydänsukat
Eipä ole tullut anneltua enkä ole mikään h.
- Sydänsukat
Hohhoijaa taidat itsestäsi marilyn taas puhua.
- Sydänsukat
Tekstistä jäät kiinni uusmarilyn tai mikä ootkaan. Ei kandee lähettää enää naputan nääs ylläpidolle nämä sun höpinät.
- eräsMmies
Toivottavasti näet sitä ihastustasi renkaidenostajaa niin voit suoraan häntä lähestyä.
Taitaapi olla niin, että hän ei asustele tällä palstalla, eikö?
Toivon, että saat pian mielenrauhan :).- Sydänsukat
Juu kiitos en halua itsekkään täällä kirjoitella.
Toivon kyllä itse sitä myös että näkisin hänet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458