Etanapostin vaihtoon

Huu-huu

Kulkiessani ruksahtelevaa polkua pitkin mintunvihreässä nahkarotsissani, vaaleanvihreässä fledassani sinistä huulipunaa huulissani tuumin, että näytän näissä paksukehyksisissä sinisissä laseissani aivan ekstrovertiltä, ja olenhan pukeutunutkin värikkäästi ja näyttäviin koruihin, vaikka oikeastaan olen ambivertti. Chatissa otan puheliaan roolin, eikä kukaan oikeastaan tiedä, että olen kehittynyt hiljaisesta introvertista puheliaammaksi, avoimemmaksi ja sosiaalisemmaksi harjoittelun kautta. Nyt minut on vallannut sosiaalisuusvimma: tahdon tutustua monenlaisiin ihmisiin - mieluiten sellaisiin, jotka osaavat kirjoittaa hyvin - ja kurkata heidän salaiseen päänsisäiseen maailmaansa.

Minut voi löytää alppiruusupuistosta kävelemästä pitkospuupolkua pitkin ja valokuvaamassa, kirjan takaa tai vaikkapa spinning-tunnilta seuraamassa sykettäni activio-mittarilla. Iltaisin minut löytää kuuntelemasta meditaatioäänitettä, jotta nukahtaminen onnistuisi. Voi, kunpa minulla olisi paremmat unenlahjat! Minua kiinnostaisi tulla löydetyksi mikroautoradalta, luontomuseosta, omasta yrityksestäni tai oman kirjan julkistamistilaisuudesta.

Harrastuksia minulla on miltei mahdottomasti, vähän kuin Viivin ja Wagnerin Viivillä, mutta olisi kiva harrastaa enemmän sosiaalisesti. Minulle sosiaalisuutta on myös vaikka en tapaisikaan toista kasvotusten - siinä heijastuu minun introvertimpi puoleni. Muutenkin ilmaisen itseäni parhaiten kirjoittamalla, vaikka en mikään virtuoosi siinä olekaan.

Ikä on vain numeroita. Kaupungista toiseenkin pääsee viiden vuoden kuluttua nopeasti HyperLoopilla. Haen ennemmin ystävyyttä kuin parisuhdetta, mutta mikään ei estä sitä, että jokin ystävyys syvenee parisuhteeksi asti. Kevytsuhteisiin en kuitenkaan lankea.

E.O.
Keltinmäentie 17-19 A 3
40640 Jyväskylä

0

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
        Sinkut
        322
        1822
      2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
        Ikävä
        75
        1284
      3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
        Ikävä
        83
        1277
      4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
        Maailman menoa
        134
        1157
      5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
        Ikävä
        79
        947
      6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
        Ikävä
        85
        881
      7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
        Ikävä
        48
        843
      8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
        Maailman menoa
        118
        804
      9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
        Ikävä
        48
        780
      10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
        Ikävä
        60
        736
      Aihe