Kulkiessani ruksahtelevaa polkua pitkin mintunvihreässä nahkarotsissani, vaaleanvihreässä fledassani sinistä huulipunaa huulissani tuumin, että näytän näissä paksukehyksisissä sinisissä laseissani aivan ekstrovertiltä, ja olenhan pukeutunutkin värikkäästi ja näyttäviin koruihin, vaikka oikeastaan olen ambivertti. Chatissa otan puheliaan roolin, eikä kukaan oikeastaan tiedä, että olen kehittynyt hiljaisesta introvertista puheliaammaksi, avoimemmaksi ja sosiaalisemmaksi harjoittelun kautta. Nyt minut on vallannut sosiaalisuusvimma: tahdon tutustua monenlaisiin ihmisiin - mieluiten sellaisiin, jotka osaavat kirjoittaa hyvin - ja kurkata heidän salaiseen päänsisäiseen maailmaansa.
Minut voi löytää alppiruusupuistosta kävelemästä pitkospuupolkua pitkin ja valokuvaamassa, kirjan takaa tai vaikkapa spinning-tunnilta seuraamassa sykettäni activio-mittarilla. Iltaisin minut löytää kuuntelemasta meditaatioäänitettä, jotta nukahtaminen onnistuisi. Voi, kunpa minulla olisi paremmat unenlahjat! Minua kiinnostaisi tulla löydetyksi mikroautoradalta, luontomuseosta, omasta yrityksestäni tai oman kirjan julkistamistilaisuudesta.
Harrastuksia minulla on miltei mahdottomasti, vähän kuin Viivin ja Wagnerin Viivillä, mutta olisi kiva harrastaa enemmän sosiaalisesti. Minulle sosiaalisuutta on myös vaikka en tapaisikaan toista kasvotusten - siinä heijastuu minun introvertimpi puoleni. Muutenkin ilmaisen itseäni parhaiten kirjoittamalla, vaikka en mikään virtuoosi siinä olekaan.
Ikä on vain numeroita. Kaupungista toiseenkin pääsee viiden vuoden kuluttua nopeasti HyperLoopilla. Haen ennemmin ystävyyttä kuin parisuhdetta, mutta mikään ei estä sitä, että jokin ystävyys syvenee parisuhteeksi asti. Kevytsuhteisiin en kuitenkaan lankea.
E.O.
Keltinmäentie 17-19 A 3
40640 Jyväskylä
Etanapostin vaihtoon
Huu-huu
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604866Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581969- 1981938
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2961515Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881209
- 2071182
- 651154