Mä tänään näin sellaista unta, että oltiin koulun kanssa uimassa, ja oltiin justiinsa menossa altaaseen. Yhtäkkiä mä meen yhden tytön päälle, ja rupean pissaamaan sen suuhun, kunnes heräsin unesta, ja lakanat olivat kaatuneet, mutta se ei ollut pissaa.
Mikä tuo siis oli? Onko vaarallista?
Pissaaminen unessa
4
299
Vastaukset
Kuinka paljon ja mistä kohti suunnilleen lakanat olivat kastuneet?
Jos se ei kerran ollut pissaa, niin ehkä se oli ns. märkä uni eli yöllinen spontaani siemensyöksy?
Ja ei, jos se ei verta ollut niin se ei ollut vaarallista.
Minulle kävi teininä niin, että menin unessa vessaan. Heräsin sillä hetkellä, kun aloin lorottaa "pönttöön" ja kuulin lorinan sänkyni alta. Oli sen jälkeen sellaiset alistuneet "ei vittuuuu" - facepalm-fiilikset...- Eiherranjestaskuolet
On erittäin vaarallista, noin 2 päivää elinaikaa.
- tää.on.niitä
Joo, ja jos näkee unta, että istuu koulubussissa matkalla kouluun, voi ihan rauhassa jatkaa nukkumista, kun on varmasti jo myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811