Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko kaikkea kestettävä

Ettänäin_

Tuli tuossa katseltua tuttava perheen "perheonnea" yhden vkolopun ajan. Enkä voi ymmärtää miksi mies antaa jatkuvasti pompottaa itseään. Emäntä on varsinainen perfektionisti. Lapset ehtivät leikkiä keskenään noin puolisen tuntia jonka jälkeen teimme lähtöä ulos. Jo kesken leikkien talon isäntä kävi sanomassa,että varmaan paras siivota tuo heidän muksun huone illalla. Noh eipä käynyt emännälle vaan hän alkoi vimmatusti siivota lapsen huonetta ja valitti ettei kestä tällaista epäjärjestystä. Auta armias kun tämä isäntä ehti ottaa kaksi olutta niin jo alkoi räpätys että meinasitko alkaa ryyppäämään, koko vkolopun aikaan en miestä kännissä nähnyt ja kyllä tuo emäntäkin sidukkaa otti. Pois lähtiessä emäntä vielä tarjotteli että otettaisko meidän ostamat maidot mukaan ku he ei nyt sitä maitoa juo. Sen verta monta sataa km välis et en ottanu niitä mukaan. Teki mieli kaataa maidot emännän silmien edessä viemäriin mut en kehdannut. Miksi joku jaksaa katsella tollasta, en ymmärrä? Ja itse olen nainen ja mieheni ja edellä mainittu talon isäntä ovat keskenään sukua. Pidän itsekin perussiististä kodista, mutta jos talossa on lapsia niin en ymmärrä miksi he eivät näy muualla kuin lastenhuoneessa?
Parempi tossun alla ku taivasalla, mut hei onko miehen kaikkee kestettävä?

3

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheataonjuu

      Miksi veit maitoa, jota ette sitten juoneet? Ja eikö voi sopia, että mitä maitoa ostetaan? Oletko vähän herkkänokka, kun loukkaannut siitä, että kaikki ei juo just sitä samaa mitä sinä?

      Nalkuttaako se sukulaismies useinkin siivouksesta vieraiden kuullen? Onko kova vetämään kaljaa, yksi pullo ei vissiin riitä mihinkään?

      • Ettänäin_

        Joimme kyllä maitoa mut sitä jäi yli. Itse en tarjottelisi maitoa kesäsäällä mukaan, vaikka ei nyt sattuisi olla sitä mitä käytetään, voihan sen vaikka ruoanlaitossa käyttää pois.


    • Karjulankammarista

      Raivostuttavaa kutsua vieraita ja pitää sitten heidän kuultensa jöötä perheenjäsenille. haukkua ja huutaa.
      Nykypäivän kasvatukseen ei käytöstavat kuulu, eivät ole kuuluneet vuosikymmeniin.
      Sitten ihmetellään, mistä nämä väkivallantekijät ja päällekarkaajat oikein ilmestyvät. Omista peräkammareistanne, kasvattajat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe