heterosta homoksi

geiko

olen viime aikoina ruvennu haaveilee pojista ja ne on ainut asia mille kiihotun enään paljon...mulla on ennen ollu kiinnostuksia naisiin mutta ny ne on kääntyny poikiin enkä koe naista enöö kiihottavana.enkä saa kunnon erektiota naisten kaa niin voiko seksuaalisuus muuttua vai olenko vasta nyt tajunnu homouteni?

16

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksuaalisuus voi muuttua läpi elämän ja se voi aivan hyvin vaihdella iän myötä. Ei mitenkään tavatonta. Tai sitten alat kallistua homouden suuntaan, eikä siinäkään ole mitään vikaa. Tai sitten kallistut biseksualismiin. Aika näyttää.

      • Anonyymi

        Onpa ihan samaa sanomaa kuin yhdellä anonyymi bissellä nykyjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ihan samaa sanomaa kuin yhdellä anonyymi bissellä nykyjään.

        Olipa asiallinen kommentti, miksi edes kommentoit? Kysyn uteliaisuudesta.


    • Vaihtoehdot

      Ei ehkä seksuaallisuutesi ole miksikään muuttunut. Homopuolesi on vain tullut vahvemmin esille. Jokainen nuori koettaa pitää tämän puolen kurissa, niin pitkään kuin mahdollista. Eli kieltää sen vaihtoehdon itseltään. Se onnistuu kyllä jonkin matkaa elämässä, mutta ottaa takaisin sen osan haluistaan kun siihen tulee mahdollisuus. Olet ehkä paremminkin ollut bi kuin pelkkä homo. Et muuten maininnut ikäsi. Se olisi kertonut Sinusta paljon.

    • bissekuoriutuu

      Lesbojen palstalla on usein juttua kuinka joku on yhtäkkiä poksahtanut lesboksi oltuaa umpi hetero. Ihan kuin aiemmat rakastumiset miehiin olisi yhtäkkiä pois pyyhitty. Luulen että bisse löydettyään homo tai lesbo puolensa kuvittelee tai pelkää muuttuvansa homoksi/lesboksi.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14363527/ihana-nainen-teki-musta-lepakon

    • alottaja

      oon 27 ja siis olen tajunnut että olen homo..en ole kertonut kellekkään tästä..mutta oon vihdoinki myöntäny sen itelleni.ei mua oo naiset sillei ikinä kiinnostanu enkä kiihotu niistä..mutta yritin väkisten olla neisten kaa..seksi oli aina sellasta et piti mielikuvituksella lähteä ja haaveilin aina jostakin pojasta ja siitä tuli tapa..ja totuin oleen naisten kaa..mut ny oon tajunnu sen että vain pojat sytyttää mut kunnolla..vaikee esittää heteroa jos on pojat mieles

      • Ratkaisu on helppo: älä esitä vaan ole oma itsesi kuuntele sydäntäsi. Muuten elämäsi, joka on ainutkertainen seikkailu, valuu hukkaan suotta. Seksuaalisuuden myöntäminen ei todellakaan aina ole helppoa, ellei se ole heteronormatiivinen, sen ymmärrän, mutta jos asian tiedostat ja itsellesi myönnät, olet jo harppauksen päässyt eteenpän. Ja tärkeän sellaisen. Älä suotta heteroa esitä, muttei se tarkoita sitäkään, että sinun tarvitsee homouttasi korostaa. Pääasia on, että itse olet onnellinen


    • Homoonhomo

      Ei seksuaalinen suuntaus muutu ikinä se on aina sama läpi koko elämän.
      Ne jotka eivät hyväksy itseään ja ovat kaapissa, niiltä aina tulee näitä idioottimaisia selityksiä joilla he yrittävät selittää omaa seksuaalista kriisiään.

      • Ja sitten on kaltaisesi totuudentorvi, joka pelkää koko ajatusta. Osalla voi muuttua ja osalla ei muutu. Sekin on yksilöllistä, kannattaa se muistaa. Ainoa pysyvä asia on muutos


      • lääkisläinen94

        No jaa, itselläni on kyllä biseksuaalina jaksoja, jolloin miehet eivät juuri kiinnosta, ja välillä taas naiset eivät juuri kiinnosta.

        Ihminen ei synny seksuaalisen suuntautumisensa kanssa (aivoissa ei ole kovin paljon mitään monimutkaisempia hermoratoja vielä syntyessä), mutta se ei ole myöskään tietoisesti hallittavissa. Seksuaalinen suuntautuminen kehittyy varhaislapsuuden, lapsuuden ja murrosiän (ja varmaan myöhempienkin) kokemusten myötä, minkä takia se ei todellakaan ole muutettavissa, mutta ei se ole myöskään ihmisellä valmiina syntyessään. Tiettyjä geenejä on kyllä, jotka altistavat esim. seksuaaliselle kokeilunhalulle ja sitä kautta esim. biseksuaalisuuteen, mutta nämä eivät ole määrääviä.
        Esimerkiksi identtiset kaksoset, jotka ovat geneettisesti toistensa klooneja, voivat olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan erilaisia.

        Rohkenen myös väittää, että ainakin seksuaalisuuden avartaminen on mahdollista, sillä orgasmi on aivokemiallisesti aika voimakas koukutustekijä, siinä toimivat samat palkitsemisradat kuin esim. hyvänolontunteen tuottavien huumeiden kohdalla.


    • ElämääArvostavaLapsi

      Minä en usko että suuntautuminen muuttuu. Homoutta ei aina vain tiedosta, tai ei vain halua tiedostaa. Tärkeintä on kuitenkin että on onnellinen eikä peittele mitään puolta itsestään. Meillä on kuotenkin vain yksi elämä elettäväksi.

      • Miten sitten lasket seksuaalisen kokeilunhalun? Piilossa piilevää seksuaalisuuttako se on? Entä jos toinen kerran kokeilee samaa sukupuolta, mutta kokemus onkin epämieluisa, vaikka on ollut utelias kokeilemaan. Onko kyse piilevästä biseksualismista vai onko ihminen entistä heterompi? Tästä on kiistelty.

        Miksihän naisten kohdalla tapahtuu heilahduksia sitten suuntaan ja toiseen seksuaalisuudessa ja osalla miehistä?

        Se on totta, että on vain yksi elämä ja tärkeintä on miten sen elää.


    • paljomiettinyt

      Jokainen on aikuisena enempi tai vähempi bi-seksuaalinen. Eri tilanteissa ja elämänvaiheissa korostuu eri puolet seksuaalisuudessa. Jos esim. ihastuu vastakkaiseen sukupuoleen, heteroseksuaalisuus aktivoituu, jos taas ihastuu samaan sukupuoleen homoseksuaalisuus aktivoituu. Yhteiskunnan heteronormatiivisuus (ja uskonnot) aiheuttaa monille ahdistuksia ja paineita koska ei voi olla täysin vapaa eikä voi olla oma itsensä ympäristön vuoksi. Tämä selittää useimmat itsemurhat ja ainakin osan väkivaltaisuuksista ja henkirikoksista.

      • elämääseon

        Olen samaa mieltä. Huomasin itsekin tämän vasta taannoin avioliiton ja lapsen jälkeen. Avioliitto purkautui siksi että vaimo ei enää kiihottanut seksuaalisesti. Melkein aloin inhoomaan seksiä vaimon kanssa. Pitkän aikaa meni niin että kuvittelin mielessäni olevani jonkun nuoren miehen seurassa ja vain siten sain erektion. Tuohon lopun listaan lisäisin vielä avioerot. Ymmärrän hyvin aloittajaa ja muitakin kommentoijia jotka ovat kokeneet samoja tunteita ja pystyn samaistumaan heihin täysin. Tosin kokemukset miesten kanssa vielä puuttuvat, mutta kiinnostus ja halu kokeiluun on kova ja kiihotun kun ajattelen sitä.


    • iiiiiiöööö

      täysin hetero mieheni tykkää että lykätään tekopenistä "sinne"

      • fbhbrtb

        Piiskaatko miestäsi? Luulen että hän saattaisi pitää siitä.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe