Olen aina luullut olevani bi. Miehiä on riittänyt vuosien aikana, mutta naisia oli vain nuorempa opiskeluaikana. Sitten tutustuin yhteen naiseen, jonka tiesin olevan lesbo ja sen jälkeen miehet ei olekaan enää kiinnostanut yhtään, ei pientäkään kihelmöintiä. Onko muut huomanneet seksuaalisen suuntauksen muuttuneen iän myötä? Ja onko mahdollista muuttua ennalleen? Olen aina ennen ajatellut, että sitä on miksi syntyy, mutta ei. Tää nainen on vaan niin ihana paketti <3 että ei enää äijien ihailu sytytä. Valitettavasti, hänellä kun on jo uusi nainen kokeilussa.
Ihana nainen teki musta lepakon
6
673
Vastaukset
- Hmmmmm
Ainakin itse kun ihastun niin alan kiinnittämään huomiota kaikkiin jotka muistuttavat ulkonäöltään ja olemukseltaan ihastustani ja muut jäävät selkeästi varjoon. Sinun kohdallasi ehkä siis miehet saattavat siksi olla tällä hetkellä paitsiossa? Kyseessä on varmaan vain ihastukseesi liittyvä kausi.
- Kausiavaan
Samaa mieltä, itseäkin kiinnostava naistyyppi vaihtelee, mutta tuskin kiinnostus toiseen sukupuoleen vain tuollaisessa tilanteessa katoaa :)
- Miumau1112
Seksuaalisuus voi todellaki muuttua. Mulle kävi niin. Anna aikaa itelles. Kyl asiat loksahtelee paikoilleen. :)
- Ettäsilleen
Ehdottomasti voi...niin kävi minullekkin ja olin jo liki viiskymppinen...koskaan minua ei miehet kiinnostaneet ja naiset ei käyneet mielen vieressäkään :D...mutta niinpä vain yksi erityinen nainen astui elämääni ja avasi silmäni...!
- Uuslepakko
Ihanaa kuulla, että muillakin aikuisilla naisilla on ollut vastaavia kokemuksia.
- rhththty
Mä luulen että bisselle on tyypillistä luulevansa muuttuneensa tai olevan muuttumassa lesboksi/homoksi kun se kausi sattuu. Tuo kausi saattaa pelottaakin kun tunnistaa itsessään uusia puolia ja miettii mitä mulle on tapahtumassa. Samalla se on kuitenkin tosi vapauttava tunne ei niin että tulisi ovet paukkuen kaapista vaan omassa mielessä kun ymmärtää itseään paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644242Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811308
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441122Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115850