Olen aina luullut olevani bi. Miehiä on riittänyt vuosien aikana, mutta naisia oli vain nuorempa opiskeluaikana. Sitten tutustuin yhteen naiseen, jonka tiesin olevan lesbo ja sen jälkeen miehet ei olekaan enää kiinnostanut yhtään, ei pientäkään kihelmöintiä. Onko muut huomanneet seksuaalisen suuntauksen muuttuneen iän myötä? Ja onko mahdollista muuttua ennalleen? Olen aina ennen ajatellut, että sitä on miksi syntyy, mutta ei. Tää nainen on vaan niin ihana paketti <3 että ei enää äijien ihailu sytytä. Valitettavasti, hänellä kun on jo uusi nainen kokeilussa.
Ihana nainen teki musta lepakon
6
679
Vastaukset
- Hmmmmm
Ainakin itse kun ihastun niin alan kiinnittämään huomiota kaikkiin jotka muistuttavat ulkonäöltään ja olemukseltaan ihastustani ja muut jäävät selkeästi varjoon. Sinun kohdallasi ehkä siis miehet saattavat siksi olla tällä hetkellä paitsiossa? Kyseessä on varmaan vain ihastukseesi liittyvä kausi.
- Kausiavaan
Samaa mieltä, itseäkin kiinnostava naistyyppi vaihtelee, mutta tuskin kiinnostus toiseen sukupuoleen vain tuollaisessa tilanteessa katoaa :)
- Miumau1112
Seksuaalisuus voi todellaki muuttua. Mulle kävi niin. Anna aikaa itelles. Kyl asiat loksahtelee paikoilleen. :)
- Ettäsilleen
Ehdottomasti voi...niin kävi minullekkin ja olin jo liki viiskymppinen...koskaan minua ei miehet kiinnostaneet ja naiset ei käyneet mielen vieressäkään :D...mutta niinpä vain yksi erityinen nainen astui elämääni ja avasi silmäni...!
- Uuslepakko
Ihanaa kuulla, että muillakin aikuisilla naisilla on ollut vastaavia kokemuksia.
- rhththty
Mä luulen että bisselle on tyypillistä luulevansa muuttuneensa tai olevan muuttumassa lesboksi/homoksi kun se kausi sattuu. Tuo kausi saattaa pelottaakin kun tunnistaa itsessään uusia puolia ja miettii mitä mulle on tapahtumassa. Samalla se on kuitenkin tosi vapauttava tunne ei niin että tulisi ovet paukkuen kaapista vaan omassa mielessä kun ymmärtää itseään paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159