Ikaalisten tuppukylä on ihan hanurista. Kurttua vedellään kesäisin viikon verran ja sitten koko kyläpahanen on ihan pihalla. Onko sellainen muka oikeata elämää vai pelkkää kurttuilua?
Ikaalinen on ihan hanurista!
18
787
Vastaukset
- Suomipoikanen
Voihan sieltä pois muuttaa, tämä on vapaa maa.
Ikaalisissa paskotaan autoihin, raiskataan ihmisiä puistossa, tyydytetään itseä grillin jonossa ja työnnellään kynttilöitä takapuoleen. Päihteet ja väkivalta muodostavat paikkakunnan elämän vankan perustan.
- en_usko_moista
onko tämä joku paikallisen pulin päiväuni?
- Anonyymi
Lisäksi asioidenhoidossa turvaudutaan jatkuvasti vääriin todistuksiin ja Gägi-Wetelät yrittää rapauttaa kunnan moraalia
- Äijätanaalissa
Unohdit tärkeimmät eli anusporkkanat!
- hullu.aino.horisee
Ikaalisissa on vain yksi hullu ja se postaa edelläolevien
kaltaisia viestejä monta kertaa päivässä palstalle
useilla eri nimmareilla vuoropuhellen hullun
horinitaan eniten rouvana tai mylliksenä ja muilla
sininimmareillaan.
- jormatietää
Ikaalinen on ihan paras.
- kaupunki-maksaa
Muttta Sata Häme Soi on syvältä perseestä.Se on mennyt koko aika vain alaspäin,kuka
perkele viittii mennä kuunteleen semmoista kitkutusta ja vielä maksaa siittä.
Saa nähdä paljoko tuli tänä vuonna tappioo.
- paraspaikka_
Tulkaa ikaalisiin täällä on paljon nähtävää ja koettavaa todella kaunis kesäkaupunki.
- ikaalilainen
Kertokaa mitä niin minäkin tulen heti.
- sopii.kysyä
oletko tyhmä vai?
- toinenki.ikaalilainen
Aukaise sinäkin silmäsi nii näet mitä nähtävää täällä on nii ei tarvi palstalla kysellä.
- yx.ikaalilainen
Onhan tässä vuosien saatossa ehotettu vaikka sun mitä shs-juhlien oheen tai muina iakoina järkättäväksi vaan ei kelpaa herroille...Pitänee ideoiden tulla sellaaselta jolla on oikeanlaiseksi katottu puoluekirja taskussa.
- Anonyymi
Ja sellaaselta joka maksaa viulut. Yleensä kapunki maksaa viime kärees.
- Anonyymi
järjestä itse ne oheisjuttusi äläkä ole vajakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
järjestä itse ne oheisjuttusi äläkä ole vajakki
Joku kynttiläshow oli ihan parasta.
- Anonyymi
hienot kurtturuusu istutukset hävitettiin
- Anonyymi
hatusen ja tenhusen pitäis muuttaa tänne. mieluiten ahdetielle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111103
- 103969
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa178558- 49549
- 40549
- 25515