Ikaalinen on ihan hanurista!

kurttuilija

Ikaalisten tuppukylä on ihan hanurista. Kurttua vedellään kesäisin viikon verran ja sitten koko kyläpahanen on ihan pihalla. Onko sellainen muka oikeata elämää vai pelkkää kurttuilua?

18

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomipoikanen

      Voihan sieltä pois muuttaa, tämä on vapaa maa.

    • Ikaalisissa paskotaan autoihin, raiskataan ihmisiä puistossa, tyydytetään itseä grillin jonossa ja työnnellään kynttilöitä takapuoleen. Päihteet ja väkivalta muodostavat paikkakunnan elämän vankan perustan.

      • en_usko_moista

        onko tämä joku paikallisen pulin päiväuni?


      • Anonyymi

        Lisäksi asioidenhoidossa turvaudutaan jatkuvasti vääriin todistuksiin ja Gägi-Wetelät yrittää rapauttaa kunnan moraalia


    • Äijätanaalissa

      Unohdit tärkeimmät eli anusporkkanat!

      • hullu.aino.horisee

        Ikaalisissa on vain yksi hullu ja se postaa edelläolevien
        kaltaisia viestejä monta kertaa päivässä palstalle
        useilla eri nimmareilla vuoropuhellen hullun
        horinitaan eniten rouvana tai mylliksenä ja muilla
        sininimmareillaan.


    • jormatietää

      Ikaalinen on ihan paras.

      • kaupunki-maksaa

        Muttta Sata Häme Soi on syvältä perseestä.Se on mennyt koko aika vain alaspäin,kuka
        perkele viittii mennä kuunteleen semmoista kitkutusta ja vielä maksaa siittä.
        Saa nähdä paljoko tuli tänä vuonna tappioo.


    • paraspaikka_

      Tulkaa ikaalisiin täällä on paljon nähtävää ja koettavaa todella kaunis kesäkaupunki.

    • ikaalilainen

      Kertokaa mitä niin minäkin tulen heti.

      • sopii.kysyä

        oletko tyhmä vai?


      • toinenki.ikaalilainen

        Aukaise sinäkin silmäsi nii näet mitä nähtävää täällä on nii ei tarvi palstalla kysellä.


    • yx.ikaalilainen

      Onhan tässä vuosien saatossa ehotettu vaikka sun mitä shs-juhlien oheen tai muina iakoina järkättäväksi vaan ei kelpaa herroille...Pitänee ideoiden tulla sellaaselta jolla on oikeanlaiseksi katottu puoluekirja taskussa.

      • Anonyymi

        Ja sellaaselta joka maksaa viulut. Yleensä kapunki maksaa viime kärees.


      • Anonyymi

        järjestä itse ne oheisjuttusi äläkä ole vajakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        järjestä itse ne oheisjuttusi äläkä ole vajakki

        Joku kynttiläshow oli ihan parasta.


    • Anonyymi

      hienot kurtturuusu istutukset hävitettiin

    • Anonyymi

      hatusen ja tenhusen pitäis muuttaa tänne. mieluiten ahdetielle

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe