kaavin alkon myyjät

voisiko kaaville alkoon saada ystävällisempiä myyjiä. kaikki sellaisia hapan naamoja ettei päivää edes sanota.kannattaa nilsiän alkossa käydä ottamassa oppia mitä on hyvä asiakaspalvelu.
5586
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Elä hyvä immeinen mää kuaville alkkoon!! Juankoskellahan sen viinakaapan pitäs olla eekä kuavilla mutku ee oo nii nilsijjään sitten:D:D

Äänestä

Hei!
Jäikö Sinulta viinipullo Kaavin alkosta saamatta ,kun olet niin huonolla tuulella??? Minä olen käynyt asioimassa ko. liikkeessä useita kertoja ja yhtä "hövelisti" on myyty! Hymyn ja iloisen palvelun merkeissä! Eihän ne myyjätkään jaksa "hymmyillä" jos asiakas on noin huonolla tuulella!

Äänestä

Mulle ei tarvitse hymyillä kyllä kenenkään. En minäkään hymyille jos ei makseta siitä. Olen ennemmin apaattinen ja humalassa väkivaltainen ja olen tyytyväinen elämääni

Äänestä

Pääasia kun viinaa myyvät. Aivan sama onko myyjän naama norsunvi..lla vai ei. Viinaa minä Alkosta haen, en kavereita.

Äänestä

Olisiko teidän valittajien syytä katsoa peiliin? Asioin Kaavin Alkossa lähes viikottain, enkä ole koskaan saanut siellä huonoa tai tympeää palvelua. Kaikki minua palvelleet myyjät ovat kohteliaita ja palvelualttiita, toivottavat lähtiessäni hyvää viikonloppua. - Niin metsä vastaa, kun sinne huutaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

viinipullo kirjoitti:

voisiko kaaville alkoon saada ystävällisempiä myyjiä. kaikki sellaisia hapan naamoja ettei päivää edes sanota.kannattaa nilsiän alkossa käydä ottamassa oppia mitä on hyvä asiakaspalvelu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu