Kuinka painavalta näytän?

RantapaIIo

Olen vajaa 170 cm pitkä.
Kuva täällä: http://aijaa.com/covRDz

(Huonot ympäristön sumennukset jne, mutta toivon silti vastauksia)

23

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nellyss

      52 kg

    • hhhjhjhhjh

      50kg?

    • Moi_kaikki1

      60 kg?

    • Hmmmpp

      Olisitko jotainh 48 kg?

    • Jlfx

      57 kg

    • perfektoo

      Joku 47-50kg? Pirun kaunis kroppa kyllä

    • ssinii

      Jtn 50kg?

    • Jumaloinsinua

      Ihana vartalo. Olen kateellinen. Haluutko kertoo miten pääsee noin kauniin laihaksi?

    • tooofatt

      niin laiha <3 mut oisko 50kg tai alle

    • ldksndm

      must näytät joltain 45-50kg?

    • stgerhty

      No aika laihalta, älä ny vaa lissää laihuta

    • eiOkestä

      150 kg,pikkusen pitäis kattoa mitä laittaa suuhun!Huonot elintavat?
      Röökiä bisseä situkkaa marabuu levyjä?Ei näytä hyvältä.Ota personal traineri..tai pelkkä Raineri (lindeman) näin niinkö aluksi.

    • 17-vnainen

      Oot kaunis just tollasena. Ja kuten jo sanottiin elä ainakaan enää laihuta. Kaikki jotka sanovat että olisit muka lihava ovat itse sairaita mieleltään. Älä ole yksi heistä. Minä jopa uskoisin että hiukan painavampana olisit kauniimpi. Elä anna puntarin määritellä elämääs.

    • Arvioni

      Noin 60-65 kiloa. Sulla näyttäisi olevan melko raskas luusto. Tikkujalat ja iso maha tai sitten kuvakulma on tosi huono?

    • mmmm87

      55-60kg

    • Rantapallo.taas

      Lisää arvauksia, jookos? Ja mitä mieltä olette, onko mulla sellanen kamala omenavartalo? :( Kun kaikki tuntuu kertyvän keskivartaloon!

      • nytmietitarkkaan

        Sun olis hyvä käydä juttelemassa terveyskeskuksessa tai vaikka vanhempien, kavereiden tms kanssa. Et missään tapauksessa saa laihduttaa yhtään. Ja sä et ole omenaa nähnytkään. Jos sulla rasvaprosentti tippuu yhtään tosta sulla alkaa tulla hormonaalisia muutoksia. Eikä oo osteoporoosikaan kiva - se on ihan helvettiä.


      • kerrokerrokuvastin

        49-50kg? Olet laiha, kauniin sellainen, et anorektisen laiha. Sinulla on nätti, naisellinen, normaali, ei mitenkään iso vatsa. Seksikkäämpi se myös, kuin ihan lautavatsa. Jalkasi näyttävät siroilta. Kaunis olet.. kaikki kunnossa :)


    • nytoikeesti

      Herranjumala nainen et oo omenavartaloa koskaan nähnykään. Nyt ihan tosissaan järki käteen, oot laiha ja kaunis ja hyvä just tollasena - eikä tarvi kiristää mistään.

      • Rantapalloo

        Järki käteen? Kun on kymmenenvuotiaasta asti saanut kuulla ihan läheisiltäkin olevansa leveä, läski, virtahepo ja pallo, niin ei sitä vaan voi olla uskomatta.


    • MiesPohjolasta

      Hhhm omaan silmään noin 85,3 kg. Runsas olet, mutta mielelläni vaihtaisin vaimoni sinuun, sillä hän on vielä runsaampi, 85,9 nimittäin. Suosittelen, että joisit vähemmän sidukkaa ja leivän päälle ei tarvitse laittaa kokonaista maksamakkaraa, puolikas riittää aivan hyvin.

    • Liibaalaabaa

      Rantapallo... näytät painavemmalta kuin minä.. olen 172cm ja 54kg ja E-kupin rinnat.. olet 57kg?

      • rantakukka2

        Otappa myös huomioon, että ihmisillä on erikokoiset luustot. Kaikista ei saa yhtä laihan näköisiä, vaikka olisi sama pituus ja paino.
        Ja aloittaja on varmasti alle 57kg


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe