Soili on ihanin palstalla.

Terkkuja_hänelle

Se on taivaan tosi.

24

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terkkuja_sinne

      Nosto ylöspäin.

      Kivaa kesää Soilille.

    • TerveisinSoili

      Voi kiitos, miten ihanaa!! Haleja!

      • ToivoenKauniitaUnia

        Kiitokset haleista. :) Kauniita unia. :)


    • Minäkin tunnen yhden todella empaattisen ja temperamenttisen Soilin.

      Mukavaa kesää hänelle sinne busineksen keskelle ja rentouttavaa lomaa.

      • TONI.ORTELA

        MNÄ TUNNEN YHDEN TROLLIN JOKA TUNTEE MONIA S-NAISIA JA KIRJOITELEE NIILLE KAIKILLE TROLLI VIESTEJÄ


      • Se on hienoa että tunnet trollin. Minä en ole trolli enkä kirjoittele trolli viestejä.


      • Antaa Tonin olla kaikkien ässien rakastaja.

        En aio nuolla kenenkään persettä kun en ole mikään perseennuolija. Moni varmaan pääsee persettä nuollen helpommalla elämässä, mutta minä olen itsepäinen omien polkujen kulkija.


      • paskat.nuoltuna

        Siinäh'än sä nuoleskelet jo. Ensin nuolit sitä sen elluhaloa joka nuolekselee riston persereikää oikein antaumuksella. Ruokalee riston paskatkin siitä peräaukosta. Sitähän elluhalloa sinne nuolit perseestä oikein urakalla. kehuskelit. Pgp, pxp joka trolli myöskin nykyisin 777 sitähän kävit oikein lipomassa pillua myöten. Livoit pitkin vedoin kielelläsi sitä paskasesta perseestä limaiseen pilluun asti ja kehskelet kun se haukkui kaikkia. Nytkö on vuorossa soili? Uusi tonin trolli hahamo jota käytä taas kielelläsi vähän nuolemassa?

        Nuoleskelustas jää paskanen raita kieleesi! Varo ettei maku jää ikuisiksi ajoiksi siihen. Voi ruokailussa maistua huora paskat ikuisesti


      • Minä en ole kukaan noista enkä kaipaa ketään Elinaa.

        Soilikin tietää millainen olen, eli yhtä empaattinen, tulisieluinen ja jäärä kuten hänkin. Silti mukava ja puhelias ihminen kuten Soili.

        Perseennuolijaa ei minusta saa tekemälläkään enkä kirjoitelle noille nimimerkeillä minkä litanjan luettelit.

        Taidat itse olla palstan pahin trollaaja ja riidankylväjä. Ihminen joka oikeassa elämässä ei uskalla lähestyä ketään tai puhua kenellekkään. Täällä sitten kirjoittelet ilkeästi muille ja saat siitä pervertistä mielihyvää. Montako parisuhdetta sinulla on ja kuinka monta lasta? Taitaa vastaus olla nolla? :)


      • adiooos

        Elina? Kuka vatun horo se elina???? Onko palstalla kiva pettää??? Montako huorausta sullakin on ollut? Nuole sitä saria, Susannaa, Suvia. Soilea. Satua, Annea. Oonaa Fannya ja Annia, Annaa ja Riinaa jotka sen Tonin kaiVITTUJA on. Livo perseestä limaseen pilluun niitä sen huoranvittuja


      • sellanen_masa
        M....Mies kirjoitti:

        Minä en ole kukaan noista enkä kaipaa ketään Elinaa.

        Soilikin tietää millainen olen, eli yhtä empaattinen, tulisieluinen ja jäärä kuten hänkin. Silti mukava ja puhelias ihminen kuten Soili.

        Perseennuolijaa ei minusta saa tekemälläkään enkä kirjoitelle noille nimimerkeillä minkä litanjan luettelit.

        Taidat itse olla palstan pahin trollaaja ja riidankylväjä. Ihminen joka oikeassa elämässä ei uskalla lähestyä ketään tai puhua kenellekkään. Täällä sitten kirjoittelet ilkeästi muille ja saat siitä pervertistä mielihyvää. Montako parisuhdetta sinulla on ja kuinka monta lasta? Taitaa vastaus olla nolla? :)

        Matti nuoleskelee kaikki akat läpi vaikka oma akka kotona ja pari kakaraakin. Huoraa täällä ja tuolla. Noi plikat antaa tussuaan helpten niin ,Matti lipoo ne ja heittä akat sivuun ja ottaa sitten tonin uuden akan pastalta. Nuo on ehkä huoraillut tiensä matin pippeliin.. Huomiohoroilullaan


      • Antaa Matin tehdä sellaista jos tahtoo. Minä en ole Matti.


      • TONIN.HUORIEN.NAIJA
        M....Mies kirjoitti:

        Antaa Matin tehdä sellaista jos tahtoo. Minä en ole Matti.

        MONYAAKO HUORAAT M. TONIN HUORISTA NÄYTÄT PITÄVÄN. ONKO PXP JOTA NUOLIT SOILI OULUN HIIROSISTA. SIELTÄ PGP SANOI OLEVANSA


      • Minun tarkoittamani Soili ei ole Oulusta vaan pääkaupunki seudulta ja Rovaniemeltä. Ota siis ihan rauhallisesti.


      • hahhahahhahah

        Siis se sama joka oli ennen susanna. ? *taptaptap* hiihhiiih.


      • luintämänketjun
        M....Mies kirjoitti:

        Antaa Tonin olla kaikkien ässien rakastaja.

        En aio nuolla kenenkään persettä kun en ole mikään perseennuolija. Moni varmaan pääsee persettä nuollen helpommalla elämässä, mutta minä olen itsepäinen omien polkujen kulkija.

        M mies on fiksu mies, sen huomaa hänen vastauksistaan. Onnea hänelle, mikä sitten liekään aiheena.


      • Teatteria.vain

        Soili Marko on trollihahmot. Soili väittää Markonsa kiusaavan häntä palstalla ja Marko on hahmossaan sellainen joka on "fiksu" ja sittea laittaa häirintä viestejä soilille. Teatteria niin kuin suurin osa rekatuista nimimerkeistä on. Tämän näyttelijän rooli in tuo. Tonin nukketeatteri ihmisillä. Psykopaatin leikkiä muilla ihmisillä ja niiden liikuttelua nukketalossaan


      • Sinun tarkoittamasi Toni voi tuota tehdä siellä Oulussa. En tunne koko ihmistä, niin paha on sanoa millainen hän lienee?

        Minä ja Soili emme ole puheväleissä tai nähneet toisiamme sitten vuoden 2009 -2010 milloinka tuli sanaharkkaa väärinkäsitetyistä asioista puolin ja toisin. En kiusaa ketään enkä leiki ihmisillä tai ihmisten tunteilla.

        Tykkään tavata vanhoja tuttuja ja vaihtaa kuulumisia ihmisten kanssa. Elämä on lyhyt ja siitä pitää nauttia ja erimielisyydet olisi hyvä ratkoa mahdollisimman pian etteivät ne paisu.


    • elluhalloyb

      Kirjoittaja olet hirveä
      Olen ELLUHALLO
      Risto on Risto
      Mua ei nuole kukaan
      Jos en anna lupaa.Enkä tykkää kirjoittamastasi sexsistä
      Tavallista olla pittää(*_*)
      Sotket minut asioihin mihin en kuulu!

    • tsemppiiteille

      Minä kimppaan, varmaan näin on :) ihanat ihmiset ovat ihania.

    • ponnaaja

      odotellaan tässä jotain tekstiiliä, huonekalua, kodintarviketta tai vaikkapa astiaa, pesuainetta tms, joka saanut nimen Soili, uudeksi myyntihitiksi. miksei myös lauluna kävisi

      • LadyLadyLady

        Mulla on mekko johon kuuluu jakku ja joka on merkkiä; "Lady Soili".


      • Minusta tuo nimitys Lady Soili osuu hyvin minun tarkoittamalleni naiselle.

        Hän on oikeasti Lady.


    • Ylösnosto

      Nosto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe