mazda 3 nakutuksen tunnistin

viimeinenmazda

eli ongelma on nakutuksen tunnistin. uusi vaihdettu ja vikavalo pysyi hetken poissa. nyt se on taas päällä. johdot heiluteltu irroteltu ja hapettumien poisto aineella putsailtu. lukijalla poistaa vikavalon mutta syttyy taas uudestaan. auttakaa miestä mäessä.
vm 2004 ja kone 1.6 bensa

vikakoodi näytti tältä
knock sensor 1 circuit high input (bank 1 or single sensor)

Päivitys.. uskaltauduin mittaan meneekö anturille jännitettä niin 3,2v löytyi.

Taitaa olla viimenen matukka mitä mulle tulee...

21

9177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivotjumis

Miinus navan johto irti hetkeksi!

• Mazta

Amatööri kun oon niin tarkotatko akun miinusta?

• egujumis

Tietysti akusta!

• sgsrgsr

"Taitaa olla viimenen matukka mitä mulle tulee..."

No osta ihmeessä toinen merkki sitten, muissahan ei koskaan ole ainuttakaan vikaa.

Samaa itkuvirttä suoltaa tuonne mazdago forumille...

• Gkydjkg

Osuiko arkaan paikkaan.

• Glhhkfvb

Niin ja pyydän tässä neuvoja. Ei täälä tuollasen suohon poljetun vinkuheinän vinoilua kyllä tarvittas. Jos rakastat autoas tai mazdoja noin paljon niin sehän on sun ongelma. Ja kyllä tuo paska kasa mikä seisoo tallissa on todellakin viimeinen mazda mitä minulle tulee.

• fuelignition

Siis oletko varma ettei auto nakuta?

Knock sensor connector is damaged
      Knock sensor circuit is open or shorted to ground
      Knock sensor circuit is shorted to voltage
      Knock sensor has failed
      Loose knock sensor
      Electrical interference in circuit
      Low fuel pressure
      Incorrect fuel octane
      Mechanical engine problem Failed/faulty PCM

• 23532

"Taitaa olla viimenen matukka mitä mulle tulee..."

Ei tuollainen itku-uhoaminen mitään auta. Kaikissa autoissa on vikoja joten turha mazdaa alkaa haukkumaan jos oikeasti haluat apua.

Vie merkkihuoltoon jos ei omat taidot riitä.

• Fkhhkkggh

Ei se oo mitään itku uhoamista. Jos ei neuvojen sijaan taidot sulla riitä muuhun kuin turhiin avautumisiin niin pysy poissa

• Ykääky
      • jiisussentään

No sepä oli vaihdettu...

• Ykääky

Hmm.Tarkastaisin jakopäähihnan kireyden.

• mitässittens

Ketjukone.

• Ykääky

Tsekkaisin tulpat.Jos joku tulpista erityisen nokinen,voi ruiskusuutin olla lohjennut.Eli yhteen sylinteriin liikaa polttoainetta.Karstahiillos sytyttää polttoauneen ennen aikojaan.1 bank?

• Anonyymi

nokkaakselin anturi !

• Anonyymi

Täällä sama vika.. Joten tuliko tähän selvyyttä, että mistä johtui?

• Anonyymi

Vanha ketju mutta kommentoin silti jos joku tulee etsimään samaan vikaan apua. Omassa mazda 3:ssa oli samaa vikaa ja siinä ei ainakaan se uus nakutusanturi tarvikeosana toiminu, alkuperääsen anturin kun haki mazdalta niin rupes pelittämään.

• Anonyymi

Tankkiin 98:ia ja mono lattiaan.

• Anonyymi

voiko kutonen alkaa nakuttamaan jos ajaa vain 95:lla ?? Se on kyllä halvempaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voiko kutonen alkaa nakuttamaan jos ajaa vain 95:lla ?? Se on kyllä halvempaa

Ei ala tuommosesta nakuttamaan

• Anonyymi

Sitä varten anturi on että voi ajella vaikka neukku bensalla 92 ei pitäisi heti hajota?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe