En mä pysty

Sxxxx.mietiskelee

Enää kauaa vastustamaan sua mies, oot aika jännä tapaus kaikkinensa. Jotain tapahtui, etten enää ajattele sua pelkkänä ystävänä.
Ehkä parempi ettei nähdä vähään aikaan.

15

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saasitämiettiä

      Ois meillä parempaakin tekemistä?,ku sinä vain vastustelet.

      • Valitsinjonimimerkin

        Niin varmaan olis... Nii.. No, katellaan..!


      • Soile_horolle

        Katellaan Soile. marko tässä. Mitä horo ex-vaimo täällä huoraa vaikka uus ukko jonka kanssa naimisisssa? Pettätkö huora sitäkin???????????????


      • Valitsinjonimimerkin
        Soile_horolle kirjoitti:

        Katellaan Soile. marko tässä. Mitä horo ex-vaimo täällä huoraa vaikka uus ukko jonka kanssa naimisisssa? Pettätkö huora sitäkin???????????????

        En ole naimisissa, en tunne Markoa, enkä ole Soile. Sori.


      • EräsSoile
        Soile_horolle kirjoitti:

        Katellaan Soile. marko tässä. Mitä horo ex-vaimo täällä huoraa vaikka uus ukko jonka kanssa naimisisssa? Pettätkö huora sitäkin???????????????

        En oo ikinä ollu naimisissa, enkä kenenkään Markon kanssa edes seukannut, sori. Joten voitko olla viljelemättä nimeä, joka on useammalla tuhannella suomalaisella?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Soile
        Nimen on saanut ainakin 5633 henkilöä vuoden 2009 loppuun mennessä. Joten kaikki 5632 ovat vääriä ja näin ollen loukkaat kaikkia elossa olevia saman nimisiä henkilöitä. Terveisin yx niistä.


      • hihii-hihii-hihii

        jos se antaa sun valkata niitä tasokkaampia naisia kun se on .)) omien sanojes mukaan.


      • AurinkoaAamuusi

        Sitten kun minäkin olen puhumisen ja vastaamisen arvoinen ihminen ...
        Välittämättä siitä etten yllä kovin korkealle ulkonäkövaatimuksissasi ...
        Mutta niinkauan kun en ole edes sillä tasolla että voisit koskaan sanoa vaikka moi tai mitään muuta pientä ... etten olisi aina haukuttavanasi ... etkö ymmärrä että itse ajat koko ajan kauemmas ja kauemmas .. ?


    • Onnelliseksixxxxxx

      Mitäs ihmettä mietiskelet siellä.. Tee siten mikä tekee sinut onnelliseksi

    • tertf4trfdgf4rt

      Yhdelle Sxxxxlle terkut! Olit söpö, vaikka kummatkin käyttäytyi hassusti, kun oltiin lähekkäin!

      • Xxixx

        Millä lailla hassusti?


    • Hassustigujhm

      Silleen ei luontevasti! ;)

      • Xxixx

        No, niinhän me sit taidettiin tehdä. Kumpikin ujosteli? Liekö syynä se, et kummallakin niitä tunteita on? Vaikea katsoa silmiin, kun silmät on sielun peili ja totuus näkyy niistä.


      • KyseleepiYksiMies

        Sitten teidän pitää varata hetki jolloin katsotte toisianne silmiin ja keskustelette.

        Oletko sinä Soili, vihreäsilmäinen, rohkea, puhelias nainen?


    • Jännämies_

      Missäspäin liikutaan?

    • Taas joku trollaa asiallista viestiketjua. Ei voi ymmärtää mitä kiksejä joku tuosta saa?!
      Ei voi myöskään käsittää naisten nimittelyä huoriksi.

      Mukavaa maanantaita kaikille ja jokainen tuntemani Soile on mukava kunniallinen nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe