En mä pysty

Sxxxx.mietiskelee

Enää kauaa vastustamaan sua mies, oot aika jännä tapaus kaikkinensa. Jotain tapahtui, etten enää ajattele sua pelkkänä ystävänä.
Ehkä parempi ettei nähdä vähään aikaan.

15

908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saasitämiettiä

Ois meillä parempaakin tekemistä?,ku sinä vain vastustelet.

• Valitsinjonimimerkin

Niin varmaan olis... Nii.. No, katellaan..!

• Soile_horolle

Katellaan Soile. marko tässä. Mitä horo ex-vaimo täällä huoraa vaikka uus ukko jonka kanssa naimisisssa? Pettätkö huora sitäkin???????????????

• Valitsinjonimimerkin
        Soile_horolle kirjoitti:

Katellaan Soile. marko tässä. Mitä horo ex-vaimo täällä huoraa vaikka uus ukko jonka kanssa naimisisssa? Pettätkö huora sitäkin???????????????

En ole naimisissa, en tunne Markoa, enkä ole Soile. Sori.

• EräsSoile
        Soile_horolle kirjoitti:

En oo ikinä ollu naimisissa, enkä kenenkään Markon kanssa edes seukannut, sori. Joten voitko olla viljelemättä nimeä, joka on useammalla tuhannella suomalaisella?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Soile
        Nimen on saanut ainakin 5633 henkilöä vuoden 2009 loppuun mennessä. Joten kaikki 5632 ovat vääriä ja näin ollen loukkaat kaikkia elossa olevia saman nimisiä henkilöitä. Terveisin yx niistä.

• hihii-hihii-hihii

jos se antaa sun valkata niitä tasokkaampia naisia kun se on .)) omien sanojes mukaan.

• AurinkoaAamuusi

Sitten kun minäkin olen puhumisen ja vastaamisen arvoinen ihminen ...
        Välittämättä siitä etten yllä kovin korkealle ulkonäkövaatimuksissasi ...
        Mutta niinkauan kun en ole edes sillä tasolla että voisit koskaan sanoa vaikka moi tai mitään muuta pientä ... etten olisi aina haukuttavanasi ... etkö ymmärrä että itse ajat koko ajan kauemmas ja kauemmas .. ?

• Onnelliseksixxxxxx

Mitäs ihmettä mietiskelet siellä.. Tee siten mikä tekee sinut onnelliseksi

• tertf4trfdgf4rt

Yhdelle Sxxxxlle terkut! Olit söpö, vaikka kummatkin käyttäytyi hassusti, kun oltiin lähekkäin!

• Xxixx

Millä lailla hassusti?

• Hassustigujhm

Silleen ei luontevasti! ;)

• Xxixx

No, niinhän me sit taidettiin tehdä. Kumpikin ujosteli? Liekö syynä se, et kummallakin niitä tunteita on? Vaikea katsoa silmiin, kun silmät on sielun peili ja totuus näkyy niistä.

• KyseleepiYksiMies

Sitten teidän pitää varata hetki jolloin katsotte toisianne silmiin ja keskustelette.

Oletko sinä Soili, vihreäsilmäinen, rohkea, puhelias nainen?

• Jännämies_

Missäspäin liikutaan?

• Taas joku trollaa asiallista viestiketjua. Ei voi ymmärtää mitä kiksejä joku tuosta saa?!
      Ei voi myöskään käsittää naisten nimittelyä huoriksi.

Mukavaa maanantaita kaikille ja jokainen tuntemani Soile on mukava kunniallinen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      152
      2601
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1870
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1331
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe