Onko kukaan ostanut retkiä esim. saarikierros ja koskenlasku paikallisilta matkatoimistoilta? Ovatko hinnat edullisempia kuin suomalaisilta matkatoimistoilta ostaessa vai kannattaako retket tilata jo etukäteen? Ovatko retket usein loppuunmyytyjä?
Vastaukset 2
- Kastel
Hei,
Paikkallisilta matkanjarjestajilta kannattaa tietenkin ostaa matkat, ja heihin voi luottaa. Retket ovat edullisempia mita suomesta ostettuna.
Saarikierrokset on mukavia retkia, siina nakee maata taas eri tavalla, ja luonnonpuistot ja koskenlaskenta, vau ihania.
Yleensa paikkoja loytyy ainakin jollekin paivalla, matkantarjoajia riittaa etta eikohan jollain aina ole tilaa. - tinkaa
Jos olet menossa sesongin loppupuolella, niin hinnat laskevat ja voit saada hyviä tarjouksia. Retkitarjoajia löytyy monelta nurkalta, joten kannattaa tingata, jos loppusesongista liikkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598