Hyvinkö vain
Miten teillä menee puolisosi kanssa?
13
356
Vastaukset
- liianpitkäänyhdessä
Ollaan kavereita , asutaan yhdessä ja kasvatetaan yhdessä muksuja , mutta rakkaus on kadonnut.
Eli paremminkin vois mennä. - mitääntäällä
En kommentoi
- Enkähänenjäljilleenpääse
Ei mene.
Mutta minulla ei ole enää mitään muutakaan. Hänetkin kadotin. - eisemitäänei
rakkaani kanssa hyvin, joskus rakas koira käy ulkona
- cgfggfhggh
Mitähän se S24-pakstalle kuuluu, kuinka menee tai on menemättä?
- äksynpäksyn
Tottakai se kuuluu kun meitä on monta täällä vuoroaan odottamassa.
- summa_
Sinä ja sun multipersoonat sekä korkeintaan pari kaltaistasi sekopäätä
- Ruusujaannoin
Hyvin menee kunhan sinä antaisit meille vielä rauhan niin voisin nauttia tasansata. Nyt hierrät kivenä kengässä. Miten sulla menee onko uusi jo kuvioissa ainakin kuulin siitä!
- enymmärräsua
Pitäisikö sun jättää tää palsta ja keskittyä siihen omaan parisuhteeseen. Miksi roikut täällä ja yrität pelotella jotain naikkosta pois kimpusta!?
- Niinmeni
Ero tuli
Ei mene hyvin.
Olemme vain kavereita ja asumme yhdessä.
Minkäänlaisia kosketusta ei ole ollut pariin vuoteen.Hyvin menee. Sain kuulla turhaa kälätystä sellainen se on syyttelee,saan kuulla lopulta turhautumista,että luovuttaa kaikessa.
Se on raskasta koska särkee korvia jo äänikin stressistä kun ilmasta haettava syitä. Mutta rakas se on täydellinen epätäydellisyydessä vaikka joskus hermo menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090