Mitä mieltä oleette "jazzkadun" annista tänä vuonna. Pari metrilakun myyjää ja "paella" eli pyttipannukauppiasta sekä rasvassa keitettyjen muikkujen myyjä. Muutama kaljahana. Festarihinnat ihan ok oluen osalta mutta rasvamuikut olivat pikkusen ylihinnoiteltuja. Noin 500% ylihintaa. Taitaa nyt uudet tuulet puhaltaa pohjoisrannasta kovin kylmästi. Vielä muutama vuosi sitten tuolla kadulla oli runsaasti kaikkea tarjolla. Jopa eestiläistä pilua. Vaan ei ole sitäkään enää.
Porin Jazzkatu.
17
632
Vastaukset
- Pekka-P-
Eipä kiinnosta jazz-katu.Kierrän kaukaa.
- åpååjij
Sehän on selvää, ettei tunnettuna homoja sinua kiinnosta eestiläinen pillu.
- Uunosykneus
åpååjij kirjoitti:
Sehän on selvää, ettei tunnettuna homoja sinua kiinnosta eestiläinen pillu.
Jo nimimerkkisi kertoo että pahasti on jäänyt kansakoulusikin vaiheeseen. Käyppä se ensin loppuun ja kommentoi sitten taas jotta vastauksestasi saa jotain selvää.
- åpååjij-
Uunosykneus kirjoitti:
Jo nimimerkkisi kertoo että pahasti on jäänyt kansakoulusikin vaiheeseen. Käyppä se ensin loppuun ja kommentoi sitten taas jotta vastauksestasi saa jotain selvää.
Selvennys: Sehän on selvää, ettei tunnettuna homona sinua kiinnosta eestiläinen pillu. Yksi kirjain meni pieleen.
Eiköhän nyt selvinnyt Pekka P:n sukupuolinen suuntaus. - NäppäilyVirhePaholainen
åpååjij- kirjoitti:
Selvennys: Sehän on selvää, ettei tunnettuna homona sinua kiinnosta eestiläinen pillu. Yksi kirjain meni pieleen.
Eiköhän nyt selvinnyt Pekka P:n sukupuolinen suuntaus.Keskustelupalstojen pahin virhe jonka kirjoittaja voi tehdä on osua vahingossa viereiseen näppäimeen jolloin joku pitkästynyt saa hyvän syyn hehkuttaa erinomaisuuttaan, "enhän minä nyt edes ymmärtänyt mitä yritit kirjoittaa.
Jotkut saavat tästä osumasta aiheen juhlia koko illan, kuten tässäkin kirjoittaja: "Uunosykneus" sain aihetta tämän illan juhlintaansa
- Tippikundi
Kauheita läskiperseitä siellä ainakin on!
- Ihmehinttari-olet-
Minä taas katselin hyvännäköisiä naisten perseitä.
Valintakysymys kumpaa haluaa katsoa, vaikkapa haluaako katsoa naisten vai Pekka P:n persettä.
- musiikkia-rakastava-
Jazzkatu toimii niinkauan kuin asiakkaita riittää.
Tärkeää on, että kadulla voi kuunnella myös musiikkia ja ihan ilmaiseksi. - PoisPorista
Jazzkatu samoin kuin jazz-festivaali ja SuomiAreena pitäisi saada siirrettyä pois Porista.
- poispoispoisjapitkälle-
Nehän ovat Porin päätapahtumat ja järjestetään jokavuosi.
Ässien mestaruusjuhlat ovat myös päätapahtumia, mutta niitä järjestetään turhan harvoin.
Parempi olisi, jos sinut siirrettäisiin pois Porista.
- deedeedee
Piukoi pimpei siö o.
- Kermahillolla
Missä ovat Marttojen vohvelit?
- laadustahyvinmaksava
Ne oli viikolla SuomiAreenalla.
Torin kulmassa, Airion lähettyvillä.
- Arpakyrskä
Tuanoiko meetrilakutki on vaa 60 senttisii.Ihanko mun metrinen kyrpä onki vaa torellisuures tommoset 6 senttii juhlakunnos ja pesemäti.
- näintapahtuu
Eihän jazzit pärjäisi, ellei poriin olisi tullut suomi areena tapahtumaa. Etelärannan jazz katu kuoletetaan tahallaan, jotta jatzzit saisivat itselleen toisenkadunpätkän, jossa he voisivat hinnoitella itse kaikki. Nykyisellä kadunpätkällä kun on muitakin yrittäjia. Toisaalta eteläranta vapaituisi liikenteelle, mutta kuka jaksaisi kävellä kirjuriin johtavaa tietä, jossa jazzit pitäisi katua itsellään, olisiko tunnelma enään samanlainen?
- ahneella-paskane-loppu
Vittu joo myyntipaikkojen hinnat on tähtitieteeliset porin päättäjät hinoitteli itensä pihall
- Kengännauhakauppias
ahneella-paskane-loppu kirjoitti:
Vittu joo myyntipaikkojen hinnat on tähtitieteeliset porin päättäjät hinoitteli itensä pihall
Kun sulla tuntuu olevan hyvää tietoa niin jaa sitä meille muillekin. Paljonko oli €uroja/neliö "jazzkadulla"? Ja keitä olivat ne porin päättäjät.
Kun mulla tuntuu nyt olevan ihan väärä käsitys vuokraajista ja neliöhinnatkin ovat vain myyjien kertomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894