http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/198842-juha-sipila-murjaisi-tuolivitsin-tarjoatko-kaljat-jos-menen-potkolleen
Juha Sipilä juo kaljaa.
Juha Sipilä juo alkoholia
7
851
Vastaukset
- rapakaljaa
Voihan sitä juoda 1 olutta jossa on vain 2,7 % alkoholia.tai kotikaljaa.
- uskom
Tai simaa tai ehtoollisviiniä. Joskus ruokajuomaksi myös hyvää punaviiniä pihvin kanssa.
- IhmeJuttuJokuToinenkin
Juothan sinäkin.
- pohjalaanen
Sitähän syödäkin kaljavelliä, eihän sitä tarvitse aina juoda.
- 252
Jeesus muutti veden viiniksi Kaanaan häissä. Juotavaksi vieraille, ettei sulhanen joutuisi juoman loppuessa häpeään.
Jeesus ei ole nihilisti. Hän ymmärtää luomaansa ihmistä. Lasillinen olutta ok. Ei usko ole kieltojen noudattamista, vaan iloa ja rauhaa Jeesuksessa. Hän taas päästää oikeasti vapaaksi synnin kahleista.
Kohtuus kaikessa on hyvä ohje. Kaikille eli alkoholisteille se yksikin olut on liikaa. Sipilällä ei sitä ongelmaa ole.
Joskus on jopa terveydelle hyväksi kohtuudella käyttää viiniä. Paavali kehoitti Timoteusta käyttämään vatsavaivoihinsa viiniä. Ei siis ole kiellettyä Raamatussa.
LUKEKAA ITSE RAAMATTUA! P''isitte ihmisk'skyist' vapaaksi. - Kptkprst
Viisas on viinasten juoja, sanoo vanha suomalainen sananlasku!
- Anonyymi
ggt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187