Moikka!
Hankin tänään elämäni ensimmäisen talvikko-hamsterin. Se otti paikakseen dunan kulman, johon kuskasi palan talouspaperia. Se ei siis ollenkaan tee pesää kahteen erilaiseen pesämökkiin. Onko se ihan ok vai kertooko jostain?
Ei viihdy pesässä?
6
114
Vastaukset
- Etälamautin
Ihan ok tuo on, valitsi paikakseen tuon kulman ja varmaan kaivautuu sitten purujen sekaan.
- rmuii
Aivan normaalia, halusi vaan yksinkertaisesti mennä sinne :)
- Aloittajaaaaaaaaa
Kiitos vastauksistanne! Nyt hamsu on löytänyt majankin :) Kaikki paperisuikaleet on kuskattu sinne. Voiko talouspaperia antaa sille aina vain lisää?
- rmuii
Voihan sitä antaa, itse ennemmin antaisin vessapaperia, se on pehmeämpää :) Rajansa tietenkin kaikella.
- Aloittajaaaaaaaaaaaa
Okei :) Yksi kysymys vielä. Mitä meinaa, kunnes tulee useasti vain seisomaan takajaloillaan dunan ylätasolle ja kuikuilee sieltä? Ei touhuile mitään vaan katselee vain.
- rmuii
Heh, mun talvikko tekee aivan samaa, silloin kun haluaa herkkuja :D lisäksi luonnossa hamsterin täytyy tarkkailla, ettei peto yhtäkkiä hyökkää. Dunan pohjalta kun ei paljoa näe, jos on vähän purua. Hamsterilla on edelleen saaliseläimen vaistot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875