Päätit sitte nainen tänään laittaa viestiä

Hauskaamitensitä

Ehkä elämäni siistein ja ahdistavin hetki samaan aikaan. Vaikka sanoinki, että parempi ku susta ei kuuluis jatkossakaan, niin tiedä se, että mulla tais mennä roskia silmiin tai jotai ku sain sun viestis..

16

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olitkokettuna

      Ups joko se kakkonen hermostui sinuun? No ette kauhean pitkälle päässyt. Uutta kehiin! Älä masennu onhan sulla se ykkönen jota hoitelet kunnes uusi kehissä? Joskus käy näin ilman jää.

      • Hauskaamitensitä

        Ei oo mitään kakkosia, en oo sellanen. Ihan rehellisellä pohjalla tää on..


    • miehelle_

      Tiesithän, että monesti on näin: Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      Vaikka et mielestä poistukaan....

      • Hauskaamitensitä

        Tiesin ja tiedän. Jätin pallon jo aikaa sitte hälle ja en halua että mua enää sattuu ni hyvä näin!


    • Muakin välillä ahdistaa jos joskus saisi tämän ikävän aisoihin. : )

    • Minusta se on hienoa että nainen lähetti viestin. Aloittaja sai viestin vaikka se ei ollutkaan mieleinen. Tuon jälkeen on helpompi jatkaa eteenpäin kohti uusia ihmissuhteita.

      • Hauskaamitensitä

        Oli se mieleinenki, luulin jo päässeeni vaan yli tästä lähettäjästä, mutta näköjään kovia tunnekuohuja aiheuttiki :)


      • Jos se oli mieleinen niin vielä hienompi juttu. Ei ihminen niin helpolla tunteistaan pääse. Se on vain merkki siitä että olemme inhimillisiä ja tunteellisia ihmisiä.


      • Hauskaamitensitä

        Miten sitä sanotaan, miehet ei itke. Ei päteny tähän kohtaan ja mieleinen oli :)


      • Tosi mies uskaltaa näyttää tunteensa ja itkee. Itkeminen on vain merkki siitä että se toinen on todella tärkeä ja rakas ihminen sinulle. :) Hieno kuulla mukavia asioita :)


    • Mykkäkoulu

      Mä en ole ainakaan saanut mitää kunnon vastausta mihinkään ,vaikka olin sen kihlattu.

    • Mihinsetuli

      Viesti kännykkään, sähköpostiin, tänne?

      • Hauskaamitensitä

        Kännykkään se tuli watsapilla :)


    • kerronvaikeatasiat

      Anteeksi kuinka. Ihan vapaasti saa tulla keskustelemaan, että kaikki tarvittava tieto kuuluu korviin asti. Muuten tähän tilanteeseen ei tule mitään muutosta. Eli täällä kirjoitan vielä vuosia.

      • Hauskaamitensitä

        Paa uus viesti vaikka kirlsinki nii selvitetään asiat :)))


    • Suoratsanatjotkakuulet

      Tuskin sulle mitään epäselvää tuossa viestissä on. Jos kerta sen noin ilmoittaa watsapissa. Toisaalta olet selvillä mitä haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe