Pietarsaaren kirpputorit, missä kanttii käydä?

tonttujatääl

Missä kirppareilla kanttii käydä pietarsaaressa? minkä nimiset paikat? lähinnä lastentarvikkeita ja vaatteita hakusessa lapsille.. ei siis mitään antiikki paikkaa !
missä on hyvä ruoka? onko pizza tai lounaspaikkoja?

11

2753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOmiaEväitäMukaan

      SBR Suurkirppis Holkkitehdas ja muutama muu. Ruokapaikkoja löytyy kaskustasta toistakymentä ja ovat parempia kuin stadeissa ja muissa köyhissä paikoissa.

    • Orvonnahkatissit

      Sbr ja siin vieressä toinen iso kirppis. Olikohan rautatienkadulla? Keskustasta löytyy mm korv göran kebab rafla,subway, sekä se uus pizza ravintola mr banks. Sit joku hampurilais paikka joka kylläkin älyttömän kallis!!

    • Karaåke_Liepuska
    • beethooven

      Oikeastaan ainoa hyvä ja samalla iso sekä edullinen kirppistavaratalo on entisen tulitikkutehtaan tiloissa Södermalminkadulla. Se on auki keskiviikkoisin 16-20. perjantaisin sama aika ja vielä lauantaisin 10-14. Enpä viitsi sanoakaan mitä olen sieltä ostellut viimevuosien aikana? ylimääräistä roinaa voi samalla viedä sinne jopa rikkinäistäkin. Osaavat nimittäin kunnostaa niitä lamppuja, kelloja ym. Vaatetavaraa eivät myy olenkaan.

      • Öljymäenpoikien_Yhteinen

      • Kiskis_Niiskniisk

        Tjaa.
        Oliskohan nämät saarisaari pietarsaaren omat öljymäenpojat sitten tällaisii puppeja ?
        Kovasti jalkoihin tulevat pyörimään, pitkää reittä nylkyttämään yrittään.

        Olisiko se sellainen sitten niin helppoa ? Toisen huomionkipeän vatsaa vähän pysähtyä rapsuttaan leuan alta kuitittaan.
        Onko minulla ollutkin väärä suhtautuminen toiseen, ihmiseen. Olenko ollut liian järkähtämättömän jyrkkä huomiosta kieltätymään ?

        Oih ! Lähipäivät sen taas näyttävät.

        http://kuono.fi/kun-rapsutat-koiraa-ja-takajalka-alkaa-vimmatusti-heilumaan-syy-on-tassa/


      • beethooven
        Öljymäenpoikien_Yhteinen kirjoitti:

        Et viitti sanoa mitä ostellut ?
        Sanoisit vaan.
        Rehellisesti.

        https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2016/may/25/secret-life-of-the-human-pups-the-men-who-live-as-dogs

        Tulitkos muuten helsingistä koulupuistoon ulkoileen kesäjuhlien aikaan. Niinkuin sanoit radikaalisti vielä kerran tekeväsi ?

        Ainakin yli 100 kirjaa on tullut pengottua ja hinattua tänne stadiin sieltä vanhusten omasta kirppistavaratalosta tässä viime vuosien aikana. Useimmat ruotsiksi ja suomeksi pääosin. Tosin jaakonpäivillähän niitä olisi saanut melkein jopa parempiakin ilmaiseksi sieltä teidän kirjastostanne. Nyt tuli pieni tauko siellä olossa nimittäin juutuin yhteen hulppeaan vanhan asunnon pääosin vielä nyt keittiöremottiin ainakin vielä vähäksi aikaa. Ei hätä kyllä me varmaan pian nähdään vaikke ihan välttämättä vielä tunnetakaan siellä Skattan kulmilla varmaankin.


    • beethooven

      Työesteet kerrankin estivät tavallaan tulon sinne Jaakonpäiville tänä vuonna valitettavasti. Parasta jälkeä mielestäni syntyy luonnonvalossa etenkin kun puhutaan yli 100 vuotiaan talon saneerauksesta pohjatöineen. Itse kun en erottele enää mitenkään vapaa aikaa ja varsinaista pieteetillä tehtävää vanhan asunnon saneerausta mitenkään. vanhojen kirjojen harrastajana ja ystävänä olen raijannut niitä sieltä varmaankin satoja vuosien mittaan. toki jokunen posliini ja lasiesinekin on tarttunut hyppysiin joskus harvoin toki. Kelloja myös olen ostanut sieltä yllättäen kaikki toimivat vielä. Yhtään suurta täkyä ei ole osunut haaviin ainakaan toistaiseksi. Eipä kyllä juuri muualtakaan.

      • Sukkahousuerkki

        Roger ! Kymppi-neljä !
        Olet mestareiden mestari. Seppien seppä.

        Ylivertainen älykkyytesi ja tekemäsi täysin ylittämättömät siirrot saavat minut kerta toisensa jälkeen ymmyrkäisen ja ihailevan ihmetyksen valtaan. Huomaan olevani laudalla täysin vailla mahdollisuuksia.
        Loistava taktinen kymmeniä siirtoja ennakoiva pelaamisesi saa minun pienet varovaisen puolustavat siirrot kalpenemaan, ylivertaisen peliälysi rinnalla. Lopullinen pelini murskaava suoritteesi saa kyyneleet silmiini, vapisen.

        Olen valmis luovuttamaan. Taidanpa kaataa tuon oman kuningattareni tuohon sohvalle. Ja tällaisena vaatimattomana hevoismiehenä ratsastaa Liisani kanssa iltaruskoon.
        Lennä sie taas vakkaan kertoon kavereillesi omasta ylivoimaisesta erinomaisuudestasi.

        http://naurunappula.com/513235


      • Vittumainen_Liisa

        Siellä missä pulut puluilee ja on puluja toisilleen.

        Miäs: Vaimoo !
        Vaimo: Mitää ?!
        Miäs: Täällä ovella on taas niitä puluja kyseleen roskapussia vietäväks !
        Vaimo: Mitää ?! Puhu lujempaa, ei kuulu !
        Miäs: Niin et tääl on puluja taas ovella kyseleen roskapusseja roskiin vietäväks. Viimeks ei kuulemma olluu !
        Vaimo: Vein jo aamulla roskapussit roskikseen !
        Miäs: Mitää ?!
        Vaimo: Et vein jo roskapussit roskikseen. Sano niille et tulee joku toinen kerta kyseleen !
        Miäs: Joo. Mie sanoon !

        https://www.youtube.com/watch?v=b6VEHUJwUho


    • beethooven

      No joo kerrotan sitten nimittäin se yksi risa eli halkinainen vanha kiinalainen vaasi meni sieltä torilta noin 100:-eurolla pääkaupunkiin. Huutokauppa hinta oli vain 49.000:-euroa. Only.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe