Paikkakunnan paras huonekaluliike

chreathions

Eli Kotisiili. Palvelu ja tarjonta on ensiluokkaa. Sinne kannattaa mennä ja asioida siellä. Tuetaan samalla oman kunnan yrittäjyyttä ja pinnalla pysymistä. Ei kannata mennä merta edemmäs kalaan. Vaan ostaa kaikki tarvittavat huonekalut, patjat, vuodevaatteet ja sisustustarvikkeet omasta kunnasta. Eli Kotisiilistä! Sinne vaan, eikä pitkän matkan taakse, kalliilla rahalla hankkimaan Kuopiosta.

26

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orva_Slajos

      Mitäpä kauppiaalle muuta?

      • Anonyymi

        kyllä sai nauraa tälle kaverille jolla vielä noin tyhmä nimi että luulee suomi24 palstalla oma henkilökunta tollalailla kirjoittelisi 🤣 kiva olisi nähdä tämän kaverin naamavärkki


    • Käy tutustumassa, katso ja totea itse paikanpäällä. Eikä tätä muuten kirjoittanut itse kauppias, tai kukaan myymälään kuuluva. Siitä tosin on aikaa, kun itse siellä kävin. Mutta jo sen paikan tarjonnan, tason ja laadun erittäin huolellisesti ja tarkkaan kriittisellä tarkastelulla arvioituna tein nämä päätelmät jo tuolloin. Ja minulla muuten on erittäin tiukat kriteerit. Uskoisin, että edellä mainitut määreet pitävät edelleen paikkansa ja kutinsa. Terv. ex-siilinjärveläinen

      • kslfklskdljfdsl

        Olisikohan siililäisten pitänyt käydä enemmän anttilassakin kun meni mokoma konkurssiin...


    • Kyllä tännekin Kuopion Anttilaan vielä ennättää, jos oikein nopeasti tulee käymään.

    • Anonyymi

      Kyllä on noloa henkilökunnan tälleen ruveta mainostamaan. Nyt meni usko paikkaan. Onko kaatumassa ja kohta saa halvalla kalusteita no odotellaan.

      • Anonyymi

        meinaatko että joku kauppa mainostaisi suomi24 keskustelupalstalla vuonna 2021 😁🤣


      • Anonyymi

        Kaupiaat eivät kyllä koskaan mainosta tällä keskustelupalstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaupiaat eivät kyllä koskaan mainosta tällä keskustelupalstalla.

        No eivät sitten aivan varmasti!
        Eiköhän tuoki kaveri sen vitsillä heittänyt 😂


    • Anonyymi

      hölömölän kaappijaat maenosti kaappoosa suomi24:ssa ja ihmettelivät kun entisettii asiakkaat kaekkosivat.

    • Anonyymi

      minä epäilen että toi kaveri oli tosissaan ja luuli että suomi24 jos joku sattuu jotain paikkaa kehumaan niin se on aina kaupan henkilökuntaa, eikä välttämättä se todennäköisin eli asiakas.. kyllä jotkut ihmiset ovat vaan tyhmiä, kivat iltanaurut saatiin.. kiitos.

    • Anonyymi

      Joo kyllä se minunkin mielestä on henkilökunta joka noin kirjoittelee.

      • Anonyymi

        niin, yökaudet viettäsivät täällä aikaa niinkuin mekin muutamat höperöt ja kyttäisivät mitä toiset idiootit chatin käyttäjät kirjoittavat täällä 😀😀 haha.. jokainen suomalainen tietää tämän paikan maineen ja tällä ei ole mitään virkaa missään tai minnekkään suuntaan 🤣


      • Anonyymi

        Sinnun mielest Donald Trumpukapulaki oes varmahan Viron Prsedentti joka on suomkaksnelose palstoil äänestetty, jos se ol se virron oma hnklökunt sen takan.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on kauppiaan käskystä tehty korjauspostaus ihan selvästi.

      • minä kyllä ihan omasta tahdosta kirjoitin tänne 😄 enkä kenenkään pyynnöstä alentuisi edes "postailemaan" 😁 kotisiilinkin kokoinen kauppa niin varmaan hirveesti väliä mitä paskapalstalla kirjoitetaan kun vain sitä itseään paskaa 🤣 käyttääkö tätä palstaa edes enää muut kun me muutamat 🤭


      • Anonyymi
        sallamaaritkor kirjoitti:

        minä kyllä ihan omasta tahdosta kirjoitin tänne 😄 enkä kenenkään pyynnöstä alentuisi edes "postailemaan" 😁 kotisiilinkin kokoinen kauppa niin varmaan hirveesti väliä mitä paskapalstalla kirjoitetaan kun vain sitä itseään paskaa 🤣 käyttääkö tätä palstaa edes enää muut kun me muutamat 🤭

        Seli seli saitko jakkaran palkaksi. Älä käytä hymiöitä koska tämä ei ole tsättipalsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli saitko jakkaran palkaksi. Älä käytä hymiöitä koska tämä ei ole tsättipalsta.

        en saanut jakkaraa, mutta sohvan sain joskus ja siitäkin piti maksaa 😀 ja tämähän nimenomaan alkaa olla tsättipalsta, joten laita vain sinäkin hymiö kun haluat vai eikö sinulla ole lupaa käyttää niitä toimeksiantajalta 😁


      • Anonyymi

        Ei ole. Eivät varmasti tule tällaiselle törkyfoorumille.


      • Anonyymi
        sallamaaritkor kirjoitti:

        en saanut jakkaraa, mutta sohvan sain joskus ja siitäkin piti maksaa 😀 ja tämähän nimenomaan alkaa olla tsättipalsta, joten laita vain sinäkin hymiö kun haluat vai eikö sinulla ole lupaa käyttää niitä toimeksiantajalta 😁

        Hymiöitä käyttävät vain lapset ja nuoret. Niiden käyttäminen särkee ja pilkkoo tekstiä.
        Tekee lukemisesta hankalaa. Ja hymiöt ovat, anteeksi, jos nyt tämän sanon, hieman hölmöjä tai naurettavia.

        Muuten olet sallamaaritkor varmaankin aivan oikeassa esittämissäsi asiakohdissa.
        Mutta vähennä ihmeessä noiden hymiöiden käyttämistä! Jottei tarvitse joutua irvistämään kirjoituksiasi lukiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymiöitä käyttävät vain lapset ja nuoret. Niiden käyttäminen särkee ja pilkkoo tekstiä.
        Tekee lukemisesta hankalaa. Ja hymiöt ovat, anteeksi, jos nyt tämän sanon, hieman hölmöjä tai naurettavia.

        Muuten olet sallamaaritkor varmaankin aivan oikeassa esittämissäsi asiakohdissa.
        Mutta vähennä ihmeessä noiden hymiöiden käyttämistä! Jottei tarvitse joutua irvistämään kirjoituksiasi lukiessa.

        kohta tulee toimeksiantajalta käsky yhden tulla sanomaan että henkilökunta ois käskenyt kirjoittaa tärkeälle palstalle pelastuspuheen. huhuh, vetää kyl leveän hymyn. hehh


    • Jaa, tallainen foorumi löytyi ja aion myös jättää sanani.
      Tilasin netistä sohvan ja sängyn, jännitti aika paljon ja pelkäsin että ne tuotteet eivät olisikaan hyviä tai jotain ongelmia olisi kuitenkin kun on ollut joskus joidenkin vaatteiden kanssa mitä olen netistä tilannut.
      NO EI OLLUT ONGELMIA, sänky toimitettiin jopa nopeammin mitä luvattiin ja sohvakin tuli perässä parin pv päästä vaikka asumme Lappeenrannassa ja se sohva piti tilata erikseen koska sillä kankaalla ei sattunut olemaan varastossa.

      Todella tyytyväinen asiakas olen ja suosittelen kyseistä huonekaluliikettä katsottavaksi jos aiotte kalustusta uusia.

      • Ja en ole henkilökuntaa kuten joku pettynyt naapurin poika uskottelee.


    • Anonyymi

      Siellä on upeita 70-luvun tyylisiä huonekaluja.

    • Anonyymi

      Siilinjärvi kundit ei suosittele tällaista sekundaliikettä. Tavaroiden pitää kestää ja niissä pitää olla designia. Kyseisen liikkeen tavarat joutaa kierrätykseen muutaman vuoden päästä.

      • Anonyymi

        Kauemmin ne meillä ainakin kestäneet, toisin kun Maskun tai Sotkan tuotteet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe