Eli Kotisiili. Palvelu ja tarjonta on ensiluokkaa. Sinne kannattaa mennä ja asioida siellä. Tuetaan samalla oman kunnan yrittäjyyttä ja pinnalla pysymistä. Ei kannata mennä merta edemmäs kalaan. Vaan ostaa kaikki tarvittavat huonekalut, patjat, vuodevaatteet ja sisustustarvikkeet omasta kunnasta. Eli Kotisiilistä! Sinne vaan, eikä pitkän matkan taakse, kalliilla rahalla hankkimaan Kuopiosta.
Paikkakunnan paras huonekaluliike
26
737
Vastaukset
- Orva_Slajos
Mitäpä kauppiaalle muuta?
- Anonyymi
kyllä sai nauraa tälle kaverille jolla vielä noin tyhmä nimi että luulee suomi24 palstalla oma henkilökunta tollalailla kirjoittelisi 🤣 kiva olisi nähdä tämän kaverin naamavärkki
Käy tutustumassa, katso ja totea itse paikanpäällä. Eikä tätä muuten kirjoittanut itse kauppias, tai kukaan myymälään kuuluva. Siitä tosin on aikaa, kun itse siellä kävin. Mutta jo sen paikan tarjonnan, tason ja laadun erittäin huolellisesti ja tarkkaan kriittisellä tarkastelulla arvioituna tein nämä päätelmät jo tuolloin. Ja minulla muuten on erittäin tiukat kriteerit. Uskoisin, että edellä mainitut määreet pitävät edelleen paikkansa ja kutinsa. Terv. ex-siilinjärveläinen
- kslfklskdljfdsl
Olisikohan siililäisten pitänyt käydä enemmän anttilassakin kun meni mokoma konkurssiin...
Kyllä tännekin Kuopion Anttilaan vielä ennättää, jos oikein nopeasti tulee käymään.
- Anonyymi
Kyllä on noloa henkilökunnan tälleen ruveta mainostamaan. Nyt meni usko paikkaan. Onko kaatumassa ja kohta saa halvalla kalusteita no odotellaan.
- Anonyymi
meinaatko että joku kauppa mainostaisi suomi24 keskustelupalstalla vuonna 2021 😁🤣
- Anonyymi
Kaupiaat eivät kyllä koskaan mainosta tällä keskustelupalstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Kaupiaat eivät kyllä koskaan mainosta tällä keskustelupalstalla.
No eivät sitten aivan varmasti!
Eiköhän tuoki kaveri sen vitsillä heittänyt 😂
- Anonyymi
hölömölän kaappijaat maenosti kaappoosa suomi24:ssa ja ihmettelivät kun entisettii asiakkaat kaekkosivat.
- Anonyymi
minä epäilen että toi kaveri oli tosissaan ja luuli että suomi24 jos joku sattuu jotain paikkaa kehumaan niin se on aina kaupan henkilökuntaa, eikä välttämättä se todennäköisin eli asiakas.. kyllä jotkut ihmiset ovat vaan tyhmiä, kivat iltanaurut saatiin.. kiitos.
- Anonyymi
Joo kyllä se minunkin mielestä on henkilökunta joka noin kirjoittelee.
- Anonyymi
niin, yökaudet viettäsivät täällä aikaa niinkuin mekin muutamat höperöt ja kyttäisivät mitä toiset idiootit chatin käyttäjät kirjoittavat täällä 😀😀 haha.. jokainen suomalainen tietää tämän paikan maineen ja tällä ei ole mitään virkaa missään tai minnekkään suuntaan 🤣
- Anonyymi
Sinnun mielest Donald Trumpukapulaki oes varmahan Viron Prsedentti joka on suomkaksnelose palstoil äänestetty, jos se ol se virron oma hnklökunt sen takan.
- Anonyymi
Kyllä tämä on kauppiaan käskystä tehty korjauspostaus ihan selvästi.
minä kyllä ihan omasta tahdosta kirjoitin tänne 😄 enkä kenenkään pyynnöstä alentuisi edes "postailemaan" 😁 kotisiilinkin kokoinen kauppa niin varmaan hirveesti väliä mitä paskapalstalla kirjoitetaan kun vain sitä itseään paskaa 🤣 käyttääkö tätä palstaa edes enää muut kun me muutamat 🤭
- Anonyymi
sallamaaritkor kirjoitti:
minä kyllä ihan omasta tahdosta kirjoitin tänne 😄 enkä kenenkään pyynnöstä alentuisi edes "postailemaan" 😁 kotisiilinkin kokoinen kauppa niin varmaan hirveesti väliä mitä paskapalstalla kirjoitetaan kun vain sitä itseään paskaa 🤣 käyttääkö tätä palstaa edes enää muut kun me muutamat 🤭
Seli seli saitko jakkaran palkaksi. Älä käytä hymiöitä koska tämä ei ole tsättipalsta.
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli saitko jakkaran palkaksi. Älä käytä hymiöitä koska tämä ei ole tsättipalsta.
en saanut jakkaraa, mutta sohvan sain joskus ja siitäkin piti maksaa 😀 ja tämähän nimenomaan alkaa olla tsättipalsta, joten laita vain sinäkin hymiö kun haluat vai eikö sinulla ole lupaa käyttää niitä toimeksiantajalta 😁
- Anonyymi
Ei ole. Eivät varmasti tule tällaiselle törkyfoorumille.
- Anonyymi
sallamaaritkor kirjoitti:
en saanut jakkaraa, mutta sohvan sain joskus ja siitäkin piti maksaa 😀 ja tämähän nimenomaan alkaa olla tsättipalsta, joten laita vain sinäkin hymiö kun haluat vai eikö sinulla ole lupaa käyttää niitä toimeksiantajalta 😁
Hymiöitä käyttävät vain lapset ja nuoret. Niiden käyttäminen särkee ja pilkkoo tekstiä.
Tekee lukemisesta hankalaa. Ja hymiöt ovat, anteeksi, jos nyt tämän sanon, hieman hölmöjä tai naurettavia.
Muuten olet sallamaaritkor varmaankin aivan oikeassa esittämissäsi asiakohdissa.
Mutta vähennä ihmeessä noiden hymiöiden käyttämistä! Jottei tarvitse joutua irvistämään kirjoituksiasi lukiessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöitä käyttävät vain lapset ja nuoret. Niiden käyttäminen särkee ja pilkkoo tekstiä.
Tekee lukemisesta hankalaa. Ja hymiöt ovat, anteeksi, jos nyt tämän sanon, hieman hölmöjä tai naurettavia.
Muuten olet sallamaaritkor varmaankin aivan oikeassa esittämissäsi asiakohdissa.
Mutta vähennä ihmeessä noiden hymiöiden käyttämistä! Jottei tarvitse joutua irvistämään kirjoituksiasi lukiessa.kohta tulee toimeksiantajalta käsky yhden tulla sanomaan että henkilökunta ois käskenyt kirjoittaa tärkeälle palstalle pelastuspuheen. huhuh, vetää kyl leveän hymyn. hehh
Jaa, tallainen foorumi löytyi ja aion myös jättää sanani.
Tilasin netistä sohvan ja sängyn, jännitti aika paljon ja pelkäsin että ne tuotteet eivät olisikaan hyviä tai jotain ongelmia olisi kuitenkin kun on ollut joskus joidenkin vaatteiden kanssa mitä olen netistä tilannut.
NO EI OLLUT ONGELMIA, sänky toimitettiin jopa nopeammin mitä luvattiin ja sohvakin tuli perässä parin pv päästä vaikka asumme Lappeenrannassa ja se sohva piti tilata erikseen koska sillä kankaalla ei sattunut olemaan varastossa.
Todella tyytyväinen asiakas olen ja suosittelen kyseistä huonekaluliikettä katsottavaksi jos aiotte kalustusta uusia.- Anonyymi
Siellä on upeita 70-luvun tyylisiä huonekaluja.
- Anonyymi
Siilinjärvi kundit ei suosittele tällaista sekundaliikettä. Tavaroiden pitää kestää ja niissä pitää olla designia. Kyseisen liikkeen tavarat joutaa kierrätykseen muutaman vuoden päästä.
- Anonyymi
Kauemmin ne meillä ainakin kestäneet, toisin kun Maskun tai Sotkan tuotteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157