Te vireät viiskymppiset-teillä joillakin on varmasti kokemusta nykyaikaisista ruohonleikkuuroboteista,Tasaisella pihalla ne tietysti toimii,mutta miten on loivasti kumpareinen 900m2 piha ,jossa muutamia isoja puita.Kiitos kokemusvastauksista -toimiiko,mitä ongelmia,kestääkö kone,pyörät ,karkaileeko järveen jne,,,vai onko vallan mahdottoman hyvä laite?
Ruohonleikkuurobotti
2
80
Vastaukset
- vasta30vuotias
Meillä oli aikaisemmin kiinasta tilattu RoboLawn tai vastaava, kokeilumielessä tilattiin tutun tukkurin kautta. Ekan kuukauden jälkeen hajosi takimmainen pyörä ja se oli sen koneen loppu :D Helppoon leikkuuseen tottuneena hankittiin tilalle uusi, Automower 220 merkiltään. Tästä siis jo viitisen kesää aikaa ja vieläkin pelaa (akku vaihdettu kerran).
Piha noin 1200 neliömetriä ja kaksiosainen, keskellä rinnettä ja muutama muhkura. Pahimmat tasoiteltiin lapiolla asennusvaiheessa. Leikkurihan toimii sillä langalla vedetyn alueen sisällä eli ei karkaile.
Fiksu laite, panostaa vaan kerralla kunnon vehkeeseen niin säästyy aikaa ja rahaa. - EnVaihtaisPois
Riippuu kumpareiden koosta /jyrkkyydestä. Kovin jyrkät saa robotin keikahtamaan kyljelleen kuin koppakuoriaisen. Mäkiä ylös ja alas menee kyllä ihan ilman ongelmia. Moottoritehoja on ainakin Boschilla kolmea eri lajia, leikattavan alueen koosta riippuen. Liian pieni on on melko tehoton esim. yli 2000 neliön nurmikkoon. Hyvä keksintö, piha aina siistinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275