Pliiis älkää kasvattako...

Kannabisti

...kerrostalossa sellasissa huoneissa kannabista missä on ilmanvaihto!!!!! (Esim vaatehuoneessa.)

Olen vankkumaton kannabiksen puolustaja mutta jouduin kamalaan tilanteeseen:
Uusi vuokra-asuntoni paljastui asuinkelvottomaksi järkyttävän lemun takia!!!! Kokoajan huoltoyhtiö ja minä tiesimme että lemu on vaatehuoneessa missä ilmanvaihtokanava ja tunkeutuu siitä eteiseen ja makkariin. Olin jo itsemurhan partaalla, hain uutta vuokra-asuntoa epätoivoisesti, mietin kauhulla mikä on hajun lähde ..onko kotini homeessa, onko alakerrassa ruumis jne mistä haju johtuu...

Kunnes tänään pam...huoltoyhtiö sanoi "täällä haisee kannabis". Todella todella surullinen olen niiden puolesta joilta viedään kukat, varmaan hyvät kukinnot juuri kun paskan haju niin voimakas. Mutta tuota paskan hajua ei kestä Kannabiksen Paras Ystäväkään. Ja tiedoksi niille jotka ei tiedä, kannabis haisee täysin erilaiselta eri kasvuvaiheissa kuin poltettuna. Siksi en itse ollut asiantuntija hajun suhteen.

29

3669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asasasazx

kai ne kasvattajat kasvattaa kasvihuoneessa ja myy sitä narkeille. jokunen narkki voi kesäisin kasvattaa ulkona tuota huumetta raha pulassaan ja huume himoissaan.

• Kannabisti

Kasvihuoneessa? :D
        Suomen kesässäkin kannabis kasvaa melkoisen surkeasti ulkona.
        Mutta tässä jälleen syy miksi kannabis pitää laillistaa: jengi kasvattaa sitä enenemissä määrin kotonaan ja itse olin jo ihan valmis hyppäämään rekan alle vain ja ainoastaan siksi että joku rakas alakertalainen kasvattaa kannabista kotonaan. Jos olisi ne lailliset puutarhat missä puutarhurit sitä kasvattaisi, ei olisi niin suurta tarvetta kasvattaa sitä joka kerrostalossa!

• Kannabisti

Eli jos kasvatat vaatehuoneessa kannabista niin huumekoira ja huumepoliisi tulevat hetkenä minä hyvänsä! Hopi hopi kukat pois jollei putka ja lapsen menettäminen kiinnosta. Ja sadon menettäminen vasta kova paukku onkin.

• ioyjugtr

Aktiivihiili tai muu hajunpoisto aina sisäkasvatuksiin.

• Kannabisti

En tiedä mitä heillä on. Itse kun aikoinani kasvattelin niin en todellakaan vaatehuoneessa ja hajut sain helposti pidettyä poissa. Tuolla taitaa sitä rehua olla mielin määrin ainakin hajusta päätellen, ettei pelkästään omaan käyttöön ole.
        Kuulema yleensä sulkevat tiukasti vaatehuoneen oven eivätkä sitten ymmärrä että ilmanvaihtokanavien myötä naapurit kärsivät.
        Mielestäni kannabiksen kasvatuksesta ei tulisi sakottaa mutta siitä voisi tuomita jos
        1) aiheuttaa tuskaa ja kärsimystä naapureilleen
        2) pyrkii tekemään/tekee vitusti rahaa pimeästi millä tahansa tavalla.

Jos asuttas jenkkilässä, nostaisin oikeusjutun näitä kasvattelijoita vastaan siitä henkisestä ja konkreettisesta kärsimyksestä mitä elämäni vikat 3 viikkoa on ollut. Nyt toivon vaan että huumekoira löytää ovelle ja tämä helvetti loppuu. Ne idiootit voi toki uudelleen alkaa kasvattaa mutta sitten toki helpompaa tunnistaa kun tietää mistä kyse.
        Edelleenkin sanon, jos kasvatat Päijät-hämeessä vaatehuoneessa kukkaa, siirrä ne vitun nopsaa pois huoneistosta!!!

• kannabis_psykoosi_iskee

Päihteetömyydestä ei aiheudu hajuhaittoja tai muitakaan haittoja, eikä ole pelkoa siitä psykoosistakaan.

• Autismijyllää

Autismia havaittavissa.

• Viibpbpn

Mistä vetoo niin piereskelet. Usein tollaset psyykesairaat piereskelee

• cecäle

Miksi olet noin hermoheikko?

• Kannabisti

Olen asunut LEMUSSA 11 yötä typerien kannabiskasvattajien takia. Takaan että sinullekin tulisi itku silmään kun 24/7 pelkäät asuvasi homeluolassa tai että vaatehuoneen lattianraoissa kuollut hiiri tai talossa kuollut ihminen joka haisee. Melkein itkin onnesta kun huoltomies sanoi OVELLANI :täällä haisee kannabis. En siis asukaan homekämpässä tai kuolleiden eläinten ja ihmisten ilmastoinnista tulevien hajujen kanssa. Ainoastaan alakerran asukkaat kasvattavat kukkaa. :)
        Nyt on eka yö uudessa kodissani kun käyn nukkumaan ilman kannabiskasvattamon hajua! :) Tämä on onnea.
        Kokeilepa ite nukkua kymmenen kukkivan kannabiskasvien vieressä pahimpaan kukitusaikaan. :)

• eskomörkö1

Pitää kokeilla :) Älä ole noin hermona.

• Kannabisti
        eskomörkö1 kirjoitti:

Pitää kokeilla :) Älä ole noin hermona.

Hahaha...v*tun tolloja ne kasvattajat. Nyt se haju on niin voimakas et haistaa munkin kerroksessa lähellä alasmenevien portaiden yläpäätä. Mun kodista on nyt tukittu kitillä kaikki yhteydet alakertaan eikä ainakaan vielä oo haju tullu kitin läpi. Saa nähä. :)
        Oletettavasti koira ei oo viel käyny. Eihän toi haittaa jos käytäväs haisee, helpottaa kummasti poliisin tehtäviä.
        Muo vituttaa ku ei voi polttaa vaik haluis ku tietää et huumekoira tulos rappuun niin en nyt turhaa kotietsintää tänne kaipaa. :(

• hohhoijjakkaa

Noh, mikäpä sinua ei vituttaisi.

• Kannabisti
        hohhoijjakkaa kirjoitti:

Noh, mikäpä sinua ei vituttaisi.

:D Nyt nautin jo hajuttomasta elämästä. Kannabiksen kasvattajilla menee hieman huonommin, heiltä huostaanotettiin vauva, he tyhjensivät kämppänsä ja puhuvat kuiskien parvekkeella.
        Toivottavasti viisastuvat että kannabista v.o.i kasvattaa ilman että koko kerrostalo lemuaa.

• Tuulenkatu
        Kannabisti kirjoitti:

:D Nyt nautin jo hajuttomasta elämästä. Kannabiksen kasvattajilla menee hieman huonommin, heiltä huostaanotettiin vauva, he tyhjensivät kämppänsä ja puhuvat kuiskien parvekkeella.
        Toivottavasti viisastuvat että kannabista v.o.i kasvattaa ilman että koko kerrostalo lemuaa.

Sulla ei sitten ole lasta, joka otetaan huostaan tai et joudu kirjoihin ja kansiin,
        kannabisti, kun kerran olet? Siinä tosiaan voi joutua asumaan parvekkeella ja puhekin menee kuiskinnaksi. Tuuli huuhtoo sitten hajut ja äänet mennessään.

• Kannabisti
        Tuulenkatu kirjoitti:

Sulla ei sitten ole lasta, joka otetaan huostaan tai et joudu kirjoihin ja kansiin,
        kannabisti, kun kerran olet? Siinä tosiaan voi joutua asumaan parvekkeella ja puhekin menee kuiskinnaksi. Tuuli huuhtoo sitten hajut ja äänet mennessään.

Ei minulla ole lapsia ja seurailtuani ko. pariskunnan elämää kaksi viikkoa voin sanoa etten ole varma olisiko heidän alunperinkään kannattanut hankkia lasta. Olut maistui aamusta iltaan.

• lappu

Ei tullut mieleen ilmoittaa kyseiselle kasvattajalle?

• Kannabisti

Joo ois todellakin tehny mieli kertoa mutta poliisi kielsi enkä halunnut luodista menemällä soittelemaan rikollisten ovikelloja. Sen he ainakin kuulivat kun huoltomiehen kanssa katselimme mitä heidän parvekkeella on poltettu, pelkkiä tupakan tumppeja näky satoja niin sen he kuulivat kuin sanoin että ensimmäinen sääntö on se ettei polteta kannabista samassa asunnossa missä kasvatetaan. Nainen pelkäsi kiinni jäämistä, mies sanoi ettei hätää (vaikka koko rappu dunkkaa)
        Mut jolleivat he tajunneet että koko talo lemuaa niin aika tyhmiä täytyy olla. Tuli järjetön lemu naapureille, en osaa edes kuvitella miltä seinänaapureista on tuntunut avata kotiovensa. Ja taatusti haisi heidänkin kotonaan.

• Kannabisti

Ei asia koskettanut pelkästään minua vaan lukuisia ihmisiä enkä tiedä missä vaiheessa huumekoira on käynyt. Vai onko vielä edes käynyt. Vauva lähti, parveke siivottiin ja macho mies alko kuiskia vaimolleen, sen vain tiedän. Ja oma kotini kahden viikon helvetin jälkeen tukittiin kitillä.

• Kannabisti

Rikollisen suojelusta voi saada sakkoja tai vankeutta max yhden vuoden. Olisin siis itse rikollinen jos varottaisin heitä huumekoirasta. Jos siis lähtee lappuja tiputtelemaan, niiden lähettäjä on erittäin helppo löytää.
        En kyllä usko että tähän mitään koiriakaan on tarvittu. Ihan ihmisen hajuaisti riittää

• sdgjdsgiol

Trolli se jaksaa trollata :)

• Ksks7l

Taitaa trolli olla mikke, joka kohta kertoo kasvattaneensa sarvet rumpujensoitolla..

• oikifuyjtr

Pliis kasvattakaa niin joka paikassa että kieltolaki kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

• Kannabisti

Toi on kyl totta. Itse oon aatellu polttaa koko elämäni niin julkisesti kuin mahdollista. Frendinikin tekevät niin. Haluan et ihmiset tottuu että se on normaalia ja laillistakin ulkomailla.

• xzxe3
        Kannabisti kirjoitti:

Toi on kyl totta. Itse oon aatellu polttaa koko elämäni niin julkisesti kuin mahdollista. Frendinikin tekevät niin. Haluan et ihmiset tottuu että se on normaalia ja laillistakin ulkomailla.

narkki haluaa että muilla on paha olo! jos käytät käytä mutta älä tyrkytä sitä muille ja kuvittelet että huumeitten vetäminen on normaalia!!

• hhjmgnfhbd

Ei tarvi tyrkyttää, käyttö kasvaa koska ihmiset haluaa päihtyä alkoholia miedommalla. Kysyntää on reippaasti enemmän kuin tarjontaa. Samalla kasvatus on yleistynyt. Kokonaiskulutus on siis kasvanut ihan helvetisti kymmenessä vuodessa.

• Aikuinenjoolen
        xzxe3 kirjoitti:

narkki haluaa että muilla on paha olo! jos käytät käytä mutta älä tyrkytä sitä muille ja kuvittelet että huumeitten vetäminen on normaalia!!

Häh, miks ihmeessä tyrkyttäisin kukkaa muille?
        Kuten toinen tuossa kirjoitti, siitä on pula!

• NukkuvaTiedustelija

Ilmeisen ymmärtäväisiä nämä minun naapurit kun olen pari vuotta kasvattanut noita lääkitseviä yrttejä nimenomaan vaatehuoneessa, joista vuosi aktiivihiilen kanssa.
      Ja kyllä, tiedän että jos huoltomies haistaa että nyt haisee rokkitupakka niin ei siinä bambaklaata ehdi sanoa kun poliisit hakkaa ovea.
      Jos kuitenkin jäät kiinni kasvatuksesta niin älä oleta että poliisi kohtelee sinua oikeudenmukaisesti vaan valehtelee päin naamaa. Erään kärynneen ystäväni sanoin: "maksat nää sakot (90€) niin ei tule mitään jatkoseuraamuksia tai merkintöjä". 3kk myöhemmin tuli ilmoitus että pitää kuseskella purkkiin mikäli aiot pitää ajokortin (kyseinen henkilö ei ole autokoulun jälkeen istunut ratin taakse kertaakaan eikä omista edes autoa).
      http://lohari.net/
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2070

• Kannabisti

Ei kasvattamisesta ole mitään haittaa jollei se lemua rapussa ja ilmastoinnin kautta vieraiden ihmisten kotona. Jostainhan me kaikki kukat ostamme, parempi kotimaasta kuin ulkomailta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe